Eten en kijken wat je volgende plan is. Ja spits is behoorlijk kut dus grote steden wat vermijden zou wel het advies zijnquote:Op vrijdag 19 juni 2026 17:52 schreef Nattekat het volgende:
Ja dat haal ik nooit midden in de spits, ik wacht wel even af
Eerst eten
Dat bedoel ik. Die zie je relatief vaak de volle laag krijgen.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 17:52 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Yups, het is niet zomaar even wat rijden.
Eigenlijk moet je dag van te voren al een planning hebben, oke in deze situatie is het wat lastig maar beetje voorbereidingen treffen is zeker niet verkeerd.
Daarnaast zou je dan beter naar Duitsland af kunnen reizen om de buien op te wachten, want denk toch wel echt dat die kant op de beste papieren hebben. Liefst beetje naar het noorden richting Düsseldorf / Duisburg / Essen.
Hebben we niet in Limburgquote:Op vrijdag 19 juni 2026 17:53 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Eten en kijken wat je volgende plan is. Ja spits is behoorlijk kut dus grote steden wat vermijden zou wel het advies zijn
Dit was gewoon niet vooraf te voorspellen, het kon alle kanten op.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 17:52 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Yups, het is niet zomaar even wat rijden.
Eigenlijk moet je dag van te voren al een planning hebben, oke in deze situatie is het wat lastig maar beetje voorbereidingen treffen is zeker niet verkeerd.
Daarnaast zou je dan beter naar Duitsland af kunnen reizen om de buien op te wachten, want denk toch wel echt dat die kant op de beste papieren hebben. Liefst beetje naar het noorden richting Düsseldorf / Duisburg / Essen.
Met klimaatverandering komt er nu eenmaal extremer weer. Ik zou zeggen: wen er maar aan.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 14:45 schreef VacaLoca het volgende:
Bestaat stabiel zomerweer nog in Nederland of gaan we de hele zomer en elke zomer dagelijks stevige onweersbuien hebben?
Ik bedoel als het warm is, want het lijkt in de zomer af te wisselen met koud en druilerig.
Klopt, dus dat zou wel mijn insteek zijn.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 17:54 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. Die zie je relatief vaak de volle laag krijgen.
Correct daarom zei ik dat ook.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 17:55 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit was gewoon niet vooraf te voorspellen, het kon alle kanten op.
En ik zit hier prima, ik kan zo direct de snelweg op richting het oosten als het nodig is en ik zit nog ten noorden van alles.
Je klinkt als iemand die hier ervaring mee heeftquote:Op vrijdag 19 juni 2026 17:53 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Eten en kijken wat je volgende plan is. Ja spits is behoorlijk kut dus grote steden wat vermijden zou wel het advies zijn
Ben nu in Cuijk. Eigenlijk nog net buiten Limburg, Geschiedkundige kan rustig ademhalen.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 17:59 schreef SpeedyGJ het volgende:
Correct daarom zei ik dat ook.
Ooh kijk nog prima ten noorden van de bui nou straks die koers pakken en hopelijk kun je de buien onderscheppen
Ik ga volgend jaar voor mijn rijbewijs (rekening is nu effe leeg door crematie), dan kan ik hopelijk ook eens lekker gaan chasen
Ik kijk al jaren naar chasersquote:Op vrijdag 19 juni 2026 18:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Je klinkt als iemand die hier ervaring mee heeft
Komt goedquote:Op vrijdag 19 juni 2026 18:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ben nu in Cuijk. Eigenlijk nog net buiten Limburg, Geschiedkundige kan rustig ademhalen.
Zo ver ga ik niet meer van hierquote:Op vrijdag 19 juni 2026 18:05 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Ik kijk al jaren naar chasersdus ja je leert er een hoop van.
[..]
Komt goedje zou ook nog naar Arras (Frankrijk) kunnen toeren, daar zit toch wel een serieuze bui
![]()
Of dat haalbaar is, mah ik zou er niet op wagen
LIVESTREAM STORMCHASER NATTEKATquote:Op vrijdag 19 juni 2026 18:15 schreef Nattekat het volgende:
Zie wel een nieuw lijntje ontstaan van Sittard naar Frankfurt, denk dat ik die moet gaan pakken.
Heb helaas geen manier om m'n telefoon vast te zetten als camquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |