Er is nog wel een verschil tussen ‘maak ananas nog zoeter en verlies je tandglazuur’ en ‘smeer je niet in met zonnebrandcrème want daar krijg je juist kanker van’.quote:Op donderdag 18 juni 2026 14:51 schreef Farenji het volgende:
"hype op insta/tiktok" is hetzelfde als "hep ik op de feesboek gelezen". Hive mind voor domme en veel te makkelijk beinvloedbare mensen.
quote:Op donderdag 18 juni 2026 10:56 schreef junkiesietze het volgende:
Iedereen heeft ze vast wel voorbij zien komen, de pineapple coolaid hype uit Amerika.
Dat is wel waar. Ik herinner me ook nog de "tidepod-challenge", waar het idee was dat je een wasmiddel-tablet op moest eten. En dat er dan ook nog hele volksstammen waren die dit inderdaad deden. Toen er zelfs doden vielen werd er een hele campagne opgetuigd om mensen te vertellen dat je dat toch maar beter niet kan doen.quote:Op donderdag 18 juni 2026 15:23 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Er is nog wel een verschil tussen ‘maak ananas nog zoeter en verlies je tandglazuur’ en ‘smeer je niet in met zonnebrandcrème want daar krijg je juist kanker van’.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |