Je mag alleen maar mannen in je contacten? Damn dat is wel een extreem geval van controle.quote:Op donderdag 18 juni 2026 09:06 schreef CoolGuy het volgende:
Ik heb 0.0 interesse in het toevoegen van 'chickies'.
Dit hoort helemaal geen vraagstuk te zijn van “mag dit zomaar”. Als jij de behoefte voelt om “lekkere chickies” te volgen, dan zit er iets niet goed, tussen jouw oren of in je relatie. In jouw geval neig ik naar optie 1.quote:Op donderdag 18 juni 2026 08:52 schreef incel het volgende:
Ik zat laatst een beetje te kijken en zag best veel chickies in m'n aanbevelingen. En een paar waren echt lekker dus ja dan stuur ik volg verzoek en volgen ze me terug.
Wat bedoel je precies?quote:Op donderdag 18 juni 2026 09:17 schreef Qarrad het volgende:
Wauw, dit gaat echt een kwaliteitstopic worden zonder enige sturing of agenda van TS.
Je krijgt toch aanbevelingen waarom zou je dat niet mogen? Je hebt ook vrouwen die volgen bijvoorbeelde mannelijke acteurs of zangers.quote:Op donderdag 18 juni 2026 09:18 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Dit hoort helemaal geen vraagstuk te zijn van “mag dit zomaar”. Als jij de behoefte voelt om “lekkere chickies” te volgen, dan zit er iets niet goed, tussen jouw oren of in je relatie. In jouw geval neig ik naar optie 1.
Dit is het bijzondere, lijkt mequote:Op donderdag 18 juni 2026 08:52 schreef incel het volgende:
En een paar waren echt lekker dus ja dan stuur ik volg verzoek en volgen ze me terug.
Ja. Ja dat is inderdaad wat ik bedoelde man. Echt wel.quote:Op donderdag 18 juni 2026 09:15 schreef incel het volgende:
[..]
Je mag alleen maar mannen in je contacten? Damn dat is wel een extreem geval van controle.
Ohhh je speelt TS wel enorm in de kaart met deze reactie want TS heeft dit topic alleen maar geopend om zijn stokpaardje van stal te kunnen halen en jij geeft 'm de perfecte ingang.quote:Op donderdag 18 juni 2026 09:42 schreef Momo het volgende:
TS post wel echt alleen relatie struggles die passen bij tieners. Als je bekende Insta modellen gaat toevoegen, whatever. Raar als je dames uit je omgeving gaat toevoegen die je niet kent omdat ze lekker zijn.
Nouja aan de andere kant zie ik weer mannen van middelbare leeftijd en ouder juist specifieke comments posten bij Insta accounts van dames (geen model account maar gewoon ander soort account over bijvoorbeeld koken). "Dat topje/broekje mag ook uit hoor dame" "ik zou wel aan die memmen willen likken". En dan hebben ze gewoon zichzelf als profielfoto, soms met waar ze werken of foto's van hun kleinkinderen...quote:Op donderdag 18 juni 2026 09:49 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ohhh je speelt TS wel enorm in de kaart met deze reactie want TS heeft dit topic alleen maar geopend om zijn stokpaardje van stal te kunnen halen en jij geeft 'm de perfecte ingang.
Gadver.quote:Op donderdag 18 juni 2026 10:18 schreef Momo het volgende:
[..]
Nouja aan de andere kant zie ik weer mannen van middelbare leeftijd en ouder juist specifieke comments posten bij Insta accounts van dames (geen model account maar gewoon ander soort account over bijvoorbeeld koken). "Dat topje/broekje mag ook uit hoor dame" "ik zou wel aan die memmen willen likken". En dan hebben ze gewoon zichzelf als profielfoto, soms met waar ze werken of foto's van hun kleinkinderen...
Hier krijg ik toch altijd zo'n vieze jeukgevoelens van he, als je inderdaad zulke reacties ziet. Alles schreeuwt een beetje het geluid dat Family Guy-personage Stewie maakt in de laatste 6 seconden van dit filmpje:quote:Op donderdag 18 juni 2026 10:18 schreef Momo het volgende:
[..]
Nouja aan de andere kant zie ik weer mannen van middelbare leeftijd en ouder juist specifieke comments posten bij Insta accounts van dames (geen model account maar gewoon ander soort account over bijvoorbeeld koken). "Dat topje/broekje mag ook uit hoor dame" "ik zou wel aan die memmen willen likken". En dan hebben ze gewoon zichzelf als profielfoto, soms met waar ze werken of foto's van hun kleinkinderen...
Ik wacht nog steedsquote:Op donderdag 18 juni 2026 09:41 schreef LordofLeaves het volgende:
Ik voeg alleen mensen toe die ik persoonlijk ken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 18 juni 2026 20:27 schreef Richestorags het volgende:
Nee, maar ik ben dan ook de seksslaaf van Andrew Tate.Ik wil hier graag een reactie op geven maar volgens mij was jouw post helemaal niet serieusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mogen vs interessequote:Op donderdag 18 juni 2026 09:15 schreef incel het volgende:
[..]
Je mag alleen maar mannen in je contacten? Damn dat is wel een extreem geval van controle.
Slot verankerd met keilbouten aan de muur?quote:Op vrijdag 19 juni 2026 19:07 schreef OllieA het volgende:
Ik mag van mijn vrouw geen sociale media want ze is bang dat ik dan dingen ga uitleggen aan andere vrouwen. Over een eenvoudige oplossing van alle oorlogen en hoe je een roestig boutje het makkelijkst loskrijgt, en dat soort dingen.
Ze vindt dat zij daar het alleenrecht op heeft en daar ben ik het wel mee eens. Je hebt niet voor niks een relatie, per slot van rekening.
Nee joh, dat is helemaal niet nodig. Ik ben volstrekt monogaam qua uitleggen.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 19:31 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Slot verankerd met keilbouten aan de muur?
BUSTEDquote:Op vrijdag 19 juni 2026 19:39 schreef OllieA het volgende:
[..]
Nee joh, dat is helemaal niet nodig. Ik ben volstrekt monogaam qua uitleggen.
Daarom wil ik ook niet dat mijn man allerlei onbekenden toevoegt. Voor ik het weet, is hij aan allerlei deernes IT-advies aan het gevenquote:Op vrijdag 19 juni 2026 19:07 schreef OllieA het volgende:
Ik mag van mijn vrouw geen sociale media want ze is bang dat ik dan dingen ga uitleggen aan andere vrouwen. Over een eenvoudige oplossing van alle oorlogen en hoe je een roestig boutje het makkelijkst loskrijgt, en dat soort dingen.
Ze vindt dat zij daar het alleenrecht op heeft en daar ben ik het wel mee eens. Je hebt niet voor niks een relatie, per slot van rekening.
Ik vermoed dat dit een grap was. En ik hoop het ook van harte.quote:Op vrijdag 19 juni 2026 19:58 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Daarom wil ik ook niet dat mijn man allerlei onbekenden toevoegt. Voor ik het weet, is hij aan allerlei deernes IT-advies aan het geven
Ik denk niet dat ik aan jou hoef uit te leggen dat dat heel verstandig is!quote:Op vrijdag 19 juni 2026 19:58 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Daarom wil ik ook niet dat mijn man allerlei onbekenden toevoegt. Voor ik het weet, is hij aan allerlei deernes IT-advies aan het geven
Kijk, jij snapt het!quote:Op vrijdag 19 juni 2026 20:11 schreef OllieA het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik aan jou hoef uit te leggen dat dat heel verstandig is!
IT-adviezen, daar komt altijd gedonder van. Voor je het weet lopen er chickies rond die een nieuwe laptop via je man hebben opgedaan, en dan begint de ellende.
Helpen met het onderhoud, voedingsproblemen, virusafweer, en dan maakt het ding weer teveel lawaai, het houdt niet meer op...
Maar ik had een keer in een filmpje gezien dat je als man juist dat soort dingen moet doen want dan ziet je vrouw van hey mijn man is gewild en gaat ze zuiniger met jou omquote:Op vrijdag 19 juni 2026 20:43 schreef Cupfighter het volgende:
Als ik een partner heb ga ik geen chickies volgen op social media
Nou mijn ervaring is dat vrouwen dat niet leuk vinden, zeker als je er geen band mee hebt(kennis of familie etc) en haar er in principe alleen op social media hebt staan omdat ze er leuk uit zietquote:Op zaterdag 20 juni 2026 07:48 schreef incel het volgende:
[..]
Maar ik had een keer in een filmpje gezien dat je als man juist dat soort dingen moet doen want dan ziet je vrouw van hey mijn man is gewild en gaat ze zuiniger met jou om
Ja maar je moet dan wel zeggen van ik ken haar niet zij voegt mij juist toe of zoquote:Op zaterdag 20 juni 2026 07:55 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Nou mijn ervaring is dat vrouwen dat niet leuk vinden, zeker als je er geen band mee hebt(kennis of familie etc) en haar er in principe alleen op social media hebt staan omdat ze er leuk uit ziet
Je accepteert zelf het vervolgverzoek toch, ze staat er niet op zonder jou toestemmingquote:Op zaterdag 20 juni 2026 07:55 schreef incel het volgende:
[..]
Ja maar je moet dan wel zeggen van ik ken haar niet zij voegt mij juist toe of zo
Als je dat soort trucjes nodig hebt om je vrouw geinteresseerd te houden, zit er al iets niet goed.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 07:48 schreef incel het volgende:
[..]
Maar ik had een keer in een filmpje gezien dat je als man juist dat soort dingen moet doen want dan ziet je vrouw van hey mijn man is gewild en gaat ze zuiniger met jou om
Jij gaat een mooie toekomst tegenmoetquote:Op zaterdag 20 juni 2026 07:48 schreef incel het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |