Gaat serieus mijn volgende taktiek zijn. Alles op 1-1quote:Op woensdag 17 juni 2026 21:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Als ik alle wedstrijden 1-1 had voorspeld, dan had ik nu meer punten
Hoe denk je dat Nederland het gaat doen tegen Zweden en Tunesië?quote:Op woensdag 17 juni 2026 21:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Best wel. Egypte is de moeilijkste tegenstander. Ik verwacht eigenlijk een probleemloze 6/6 tegen Iran en Nieuw Zeeland.
Dan heb je 7 punten. Dan moet je hopen dat Egypte punten laat liggen of dat ze minder vlot scoren tegen Iran en Nieuw Zeeland
Ja iddquote:Op woensdag 17 juni 2026 21:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Martinez heeft het meer dan prima gedaan met België.quote:Op woensdag 17 juni 2026 20:59 schreef Zorro het volgende:
Martinez gaat door waar ie met Belgie gebleven was
AI is voor proletenquote:
Die gast heeft het systeem door!quote:Op woensdag 17 juni 2026 21:07 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Een beetje hetzelfde zoals bij België. Jullie hebben de moeilijkste tegenstander gehad. Dus ik verwacht ook wel een 6/6 tegen Zweden en Tunesiëquote:Op woensdag 17 juni 2026 21:09 schreef Coco het volgende:
[..]
Hoe denk je dat Nederland het gaat doen tegen Zweden en Tunesië?
AI gaat je job vervangenquote:Op woensdag 17 juni 2026 21:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
AI is voor proleten
Ik schrijf mijn eigen veel te lange analyses.
quote:Op woensdag 17 juni 2026 21:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
AI is voor proleten
Wacht maar totdat AI een beetje fatsoenlijk kan modereren.quote:
Leuke test voor F1quote:Op woensdag 17 juni 2026 21:12 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Wacht maar totdat AI een beetje fatsoenlijk kan modereren.
Stelletje jankerds.quote:Op woensdag 17 juni 2026 21:07 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Die van mij ook, maakt het uit, over 4 jaar weer proberen
Zie reddit.quote:Op woensdag 17 juni 2026 21:12 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Proleten snappen niet hoe ze AI optimaal moeten benutten, dat is wat anders.quote:Op woensdag 17 juni 2026 21:10 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
AI is voor proleten
Modereren is ook emoties tonen en begrijpen. Wat AI nog lang niet kanquote:Op woensdag 17 juni 2026 21:12 schreef -XOR- het volgende:
[..]
baan. Sorry in Vlaanderen zeggen we job.quote:
Job is bij ons een burgemeester. Of nou ja, was.quote:Op woensdag 17 juni 2026 21:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
baan. Sorry in Vlaanderen zeggen we job.
Dan verandert er toch eigenlijk niks?quote:Op woensdag 17 juni 2026 21:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Modereren is ook emoties tonen en begrijpen. Wat AI nog lang niet kan
Job is in de Bijbel vooral een beklagenswaardig figuur.quote:Op woensdag 17 juni 2026 21:15 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Job is bij ons een burgemeester. Of nou ja, was.
Modereren doe je op de policy, en anders niets!quote:Op woensdag 17 juni 2026 21:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Modereren is ook emoties tonen en begrijpen. Wat AI nog lang niet kan
Dit gaat ontsporen!quote:Op woensdag 17 juni 2026 21:17 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Modereren doe je op de policy, en anders niets!
1-1quote:Op woensdag 17 juni 2026 21:09 schreef Coco het volgende:
[..]
Hoe denk je dat Nederland het gaat doen tegen Zweden en Tunesië?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |