Nee, ik vind het ook echt wel vaak veel stress. Ik en vakantie zijn gewoon niet echt een goede combinatie gebleken. Het enige is da ik sommige plekken wel graag wil zien. Zoals Noord Duitsland waar Symph was of Schotland of zo. En nog een keertje naar Finland. Maar goed, ik kan mezelf er niet heen toveren.quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Oei.... en dat is toch wel een eis als je op vakantie wil.
Je kan ook iemand anders je vakantie laten regelen. Bijvoorbeeld je dochter, en je dan laten verrassen.
Nee, zover is de techniek nog niet.quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, ik vind het ook echt wel vaak veel stress. Ik en vakantie zijn gewoon niet echt een goede combinatie gebleken. Het enige is da ik sommige plekken wel graag wil zien. Zoals Noord Duitsland waar Symph was of Schotland of zo. En nog een keertje naar Finland. Maar goed, ik kan mezelf er niet heen toveren.
Als dat toch ooit zou kunnen...quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, zover is de techniek nog niet.
Geen probleem. Ik draai hierna gewoon nog 2 nummers, en dan stop ik.quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:47 schreef livelink het volgende:
Luistert MadMaster nog mee? Ik heb mijn zoon beloofd om 20.00 te gaan helpen.
Het is veel te heet om weer aan het werk te moeten, maar mijn zoon werkt zich een slag in de rondte de laatste tijd. Een beetje hulp is dan niet te veel gevraagd.quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:48 schreef Melting het volgende:
[..]
Geen probleem. Ik draai hierna gewoon nog 2 nummers, en dan stop ik.
Ga ik daarna iets anders doen.
Helemaal mee eens.quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Het is veel te heet om weer aan het werk te moeten, maar mijn zoon werkt zich een slag in de rondte de laatste tijd. Een beetje hulp is dan niet te veel gevraagd.
Hij moet deze week zijn laatste projecten inleveren (morgen dus) en dan volgende week toetsweek. De week daarna zijn er herkansingen van de voorgaande toestweek (waar hij niks hoefde te herkansen gelukkig) en dan is er vrij snel een herkansingsweek van de toetsen die hij volgende week moet doen. En dan heeft hij vakantie.quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:51 schreef Melting het volgende:
[..]
Helemaal mee eens.
Wanneer heeft hij vakantie?
Ik vind het dus wel een heel lekker nummer ondanks dat ik niet op de titel kwam.quote:
quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Hij moet deze week zijn laatste projecten inleveren (morgen dus) en dan volgende week toetsweek. De week daarna zijn er herkansingen van de voorgaande toestweek (waar hij niks hoefde te herkansen gelukkig) en dan is er vrij snel een herkansingsweek van de toetsen die hij volgende week moet doen. En dan heeft hij vakantie.
Maar al zijn medestudenten zijn aan het eind van hun Latijn en hij ook wel eigenlijk. Zo druk geweest met het project dat er geen tijd was om ook nog te leren. Hij is dinsdag zelfs bij iemand in Eindhoven blijven slapen omdat hij de laatste trein terug had gemist. Het is echt een kwestie van doorrennen zonder adempauze. En dat in deze hitte.
Ja, hij vindt het wel leuk. Hoewel hij toch ook het liefst naar de Universiteit wil. Hij is nu door zijn HBO-instelling voorgedragen voor HBO+. Dan mag hij tegelijkertijd een master aan de Universiteit doen. Zijn HBO-instelling zorgt er dan voor dat zijn rooster daar op wordt aangepast. Hij twijfelt echter nog. Het is wel zwaar, een HBO en universitaire studie combineren.quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:55 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Maar wel knap dat hij geen herkansen.
Vind hij het nog steeds leuk op school?
Ja, dat zou ik wel heel bijzonder knap vinden. Waarom niet dit eerst afmaken en daarna universiteit doen?quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, hij vindt het wel leuk. Hoewel hij toch ook het liefst naar de Universiteit wil. Hij is nu door zijn HBO-instelling voorgedragen voor HBO+. Dan mag hij tegelijkertijd een master aan de Universiteit doen. Zijn HBO-instelling zorgt er dan voor dat zijn rooster daar op wordt aangepast. Hij twijfelt echter nog. Het is wel zwaar, een HBO en universitaire studie combineren.
Ja, daarom twijfelt hij ook.quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja, dat zou ik wel heel bijzonder knap vinden. Waarom niet dit eerst afmaken en daarna universiteit doen?
Hij moet ook niet teveel hooi op zijn vork nemen.
Regen?quote:Op donderdag 18 juni 2026 20:47 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb meegeluisterd totdat ik bij het honkbal aankwam.
Vanwege de regen ben ik inmiddels al weer thuis en is de uitzending dus vroegtijdig beëindigd…
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |