Redelijk. Het is op het moment goed te doen.quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:22 schreef Melting het volgende:
Bij jullie op het werk nog steeds druk wel, livelink?
Fijn wel. Zo moet het gewoon blijven dan.quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Redelijk. Het is op het moment goed te doen.
Nee, geen vakantieplannen. Mijn man ook niet. Die heeft het heel druk op zijn werk tot oktober ongeveer.quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:31 schreef Melting het volgende:
Heb je eigenlijk al vakantie plannen voor dit jaar? Of gaat je man weer iets geks doen?
Nemen jullie dan later in het jaar samen vakantie?quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, geen vakantieplannen. Mijn man ook niet. Die heeft het heel druk op zijn werk tot oktober ongeveer.
quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:35 schreef livelink het volgende:
Ik weet dat je deze al vaker hebt gedraaid, maar ik weet hem nog steeds niet. Een Roger?
Ik beloof niet dat ik hem onthou. Wel een mooi nummer.quote:
Van 11 tot en met 27 september.quote:
Duurt nog even dan.quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Van 11 tot en met 27 september.
Ik ga wat dagtochtjes doen.
Gelukkig wel.quote:
Oei.... en dat is toch wel een eis als je op vakantie wil.quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:41 schreef livelink het volgende:
Het stomme is dat ik best wel op vakantie wil, maar ik heb totaal geen puf om daar iets voor te regelen. Zelfs het vrij nemen zelf vind ik al gedoe.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |