Scheelt weerquote:Op woensdag 17 juni 2026 21:20 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dat komt mooi uit, want de slotsong looptRust ze.
Dank uquote:
Nee, was voor werk een paar dagen in Kopenhagen. Lange dagen.quote:Op woensdag 17 juni 2026 21:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Neem je rust! Reizen is ook vermoeiend. St. Maarten was je, toch?
Welkom livelink.quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:08 schreef livelink het volgende:
Ingetuned. Waarschijnlijk maar voor een klein uurtje, helaas. Ik heb mijn zoon beloofd hem nog te helpen met een project.
Ik zit ook met mijn gedachten bij morgen.quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:08 schreef livelink het volgende:
Monday I got Friday on my mind van The Hollies?
Nou, daar zie ik nog wel tegenop eigenlijk. Vandaag thuis gewerkt, morgen weet ik het nog niet.quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik zit ook met mijn gedachten bij morgen.
[ afbeelding ]
Morgen gewoon ook thuis werken. En maandag ook.quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou, daar zie ik nog wel tegenop eigenlijk. Vandaag thuis gewerkt, morgen weet ik het nog niet.
Ja, maar thuis is het ook niet geweldig als het zo warm is. Ik heb geen airco of zo.quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Morgen gewoon ook thuis werken. En maandag ook.
Kun je dinsdag maar weer zien of je naar het werk gaat.
Oh....quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, maar thuis is het ook niet geweldig als het zo warm is. Ik heb geen airco of zo.
Ja, dat is inderdaad de afweging. Ik kijk morgen wel.quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Oh....![]()
Maar dan hoef je tenminste niet in de benauwde bus.
Toch welkom.quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:14 schreef MadMaster het volgende:
Ik luister zo even mee, op de fiets richting honkbal.
Dus geen posts van mij vandaag…
Veel plezier alvast met het honkballenquote:Op donderdag 18 juni 2026 19:14 schreef MadMaster het volgende:
Ik luister zo even mee, op de fiets richting honkbal.
Dus geen posts van mij vandaag…
Mijn talenknobbel laat me weer in de steek.quote:
Ach... ik kijk niet zo nauwkeurig. Vooral niet bij andere talen dan Nederlands en Engels.quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn talenknobbel laat me weer in de steek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |