Aron! - Shiny Stockings
Moet nog even naar de winkel, vroeg me af daarom ook af hoe lang je nog blijft draaienquote:Op woensdag 17 juni 2026 20:32 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Uiterlijk tot 21:30 uur, ik kijk nog evenHet lijstje te draaien nummers wordt al rap korter.
Zou ook niet goed zijn als het langer zou worden.quote:Op woensdag 17 juni 2026 20:32 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Uiterlijk tot 21:30 uur, ik kijk nog evenHet lijstje te draaien nummers wordt al rap korter.
Soms gebeurt dat, als gevolg van een verzoekje of omdat de uitzending ontspoortquote:Op woensdag 17 juni 2026 20:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Zou ook niet goed zijn als het langer zou worden.
Er zou nog prima een uurtje bij kunnen.quote:Op woensdag 17 juni 2026 20:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Zou ook niet goed zijn als het langer zou worden.
Bij ons gaat de winkel al om 21.00 dicht. Voorheen 22.00 en dat uurtje korter merk je goed.quote:Op woensdag 17 juni 2026 20:32 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Moet nog even naar de winkel, vroeg me af daarom ook af hoe lang je nog blijft draaien
quote:Op woensdag 17 juni 2026 20:34 schreef brother52 het volgende:
[..]
Er zou nog prima een uurtje bij kunnen.
Geen idee... maar ik denk dat ze wel tegen me liegen.quote:
Dagny - Sweat
Metteson was van die shirts toch?quote:Op woensdag 17 juni 2026 20:42 schreef DJ11 het volgende:
De Noorse zangeres Dagny heeft een leuk, maar ook vrij kort en bondig dance-pop-album uitgebracht. Hoewel ook Metteson op één van de tracks meezingt, springt deze plaat er voor mij uit:Dagny - Sweat
Klinkt lekker.quote:Op woensdag 17 juni 2026 20:42 schreef DJ11 het volgende:
De Noorse zangeres Dagny heeft een leuk, maar ook vrij kort en bondig dance-pop-album uitgebracht. Hoewel ook Metteson op één van de tracks meezingt, springt deze plaat er voor mij uit:Dagny - Sweat
Nooit geweten dat deze plaat zo heette.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |