Kneuzen die denken dat als je in het Engels wauwelt het interessanter isquote:Op woensdag 17 juni 2026 14:40 schreef HSG het volgende:
De Nederlandse taal ondersteund. Microsoft Office, Microsoft Windows, Microsoft 365 en vele andere programma's ondersteunen de Nederlandse taal, en dat is het stomste wat ze ooit hebben kunnen doen. Het Nederlands moet simpelweg verwijderd worden; dit is pure verkwisting van tijd en geld.Een hoogopgeleide boy zoals ik heeft een hekel aan zijn moedertaal en heeft de Nederlandse taal in zijn leven niet nodig.
Mijn klacht lijkt me hiermee duidelijk.
Boertje gespot.quote:Op woensdag 17 juni 2026 16:15 schreef CarbonC het volgende:
[..]
Kneuzen die denken dat als je in het Engels wauwelen het interressanter is
Ik heb laatst een geldprinter gekocht, rib uit mijn lijf maar heeft zich al terugverdiend. Aanradertje.quote:Op woensdag 17 juni 2026 16:17 schreef SebbeSwensje het volgende:
Ik mis wielrennerdt met zijn topics over printers.
Een boi is een stier zonder ballenquote:Op woensdag 17 juni 2026 16:31 schreef Hyaenidae het volgende:
Ondersteund
En jezelf dan een hooggeleide boii noemen
Maar dan heb je toch nog die mallen nodig?quote:Op woensdag 17 juni 2026 16:32 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ik heb laatst een geldprinter gekocht, rib uit mijn lijf maar heeft zich al terugverdiend. Aanradertje.
quote:Op woensdag 17 juni 2026 18:41 schreef Näsenbar het volgende:
Booooh edgy topic weer TS! Nog een paar maanden en dan kunnen we het weer over Zwarte Piet hebben.
Welke mallen, ik laad gewoon het bestand in van het briefje dat ik printen wil.quote:Op woensdag 17 juni 2026 17:59 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Maar dan heb je toch nog die mallen nodig?
Haha boertje.quote:Op woensdag 17 juni 2026 16:31 schreef Hyaenidae het volgende:
Ondersteund
En jezelf dan een hooggeleide boii noemen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |