Eens behalve de laatste zinquote:Op woensdag 17 juni 2026 14:42 schreef Cruzinats het volgende:
Koffie is gewoon verworden tot consumentisme. De mensen die zichzelf zo interessant vinden omdat ze zogenaamd een zeldzame Peruaanse koffieboon drinken geëxtraheerd door een ¤8000 NASA machine worden gewoon opgelicht waar ze bij staan.![]()
Het smaakt allemaal naar drek.
Juist die laatste zin heeft hem die welverdiende like opgeleverd.quote:Op woensdag 17 juni 2026 16:00 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Eens behalve de laatste zin
Koffie kan best lekker zijn
Ik stond op het punt driedubbel te liken tot ik die zin zagquote:Op woensdag 17 juni 2026 16:03 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Juist die laatste zin heeft hem die welverdiende like opgeleverd.
Verschil tussen oplichting en daadwerkelijk goede koffie. Techniek is een groot deel van hoe je koffie gaat smaken.quote:Op woensdag 17 juni 2026 14:42 schreef Cruzinats het volgende:
Koffie is gewoon verworden tot consumentisme. De mensen die zichzelf zo interessant vinden omdat ze zogenaamd een zeldzame Peruaanse koffieboon drinken geëxtraheerd door een ¤8000 NASA machine worden gewoon opgelicht waar ze bij staan.![]()
Het smaakt allemaal naar drek.
Yep.quote:Op woensdag 17 juni 2026 18:50 schreef brother52 het volgende:
Morgan maakt wel een goede kans denk ik. Ze heeft met Onyx Coffee lab een goed team achter zich (met o.a. Lance Hedrick en Andrea Allen) en was in 2023 en 2024 2e.
Het YouTubekanaal van Lance is trouwens ook de moeite waard maar is wel heel erg nerdy.
Klopt, bij hem zul je niet zien hoe je een iced latte, een siroop of stroopwafels maakt.quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:48 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Yep.
Zal Lance eens opzoeken. Ik hou wel van nerdy videos, maar zal dan vast heel anders zijn dan de video's van Morgan.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |