Maar ben je wel een idealist als waar je nu om staat te kermen je volgende week al niet meer kan boeien omdat je om iets nieuws staat te kermen? Zelf denk ik dat je dan meer een voorstelling maakt om naar de buitenwereld te doen alsof je een idealist bent. En hoe anders ben je dan de consequente klootzak, als je een week later net zo weinig geeft om een onderwerp?quote:Op woensdag 17 juni 2026 11:28 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Ik heb toch echt liever een inconsequente idealist dan een consequente klootzak. Het is in ieder geval toch nog iets beter dan amper wat geven om mensen of de aardbol.
Maar de idealist geeft dus jeuk.
Allemaal onzin, de grootste vijand van veel woke mensen is nota bene een van de grootste drijvende krachten achter elektrisch rijden.quote:Op woensdag 17 juni 2026 14:36 schreef Harvest89 het volgende:
Elektrisch rijden is woke.
Vegetarische eten is woke.
Zonnepanelen zijn woke.
Homo's en transgender rechten zijn woke.
Feminisme is woke.
etc.
Ja maar de christenen op Urk!quote:Op woensdag 17 juni 2026 12:12 schreef TAmaru het volgende:
De enige reden dat er regenboogvlaggen nodig zijn is omdat we het halve Midden-Oosten geļmporteerd hebben en die mensen homo's het liefst van de flat zouden gooien.
Mooi voorbeeld van de current thing die ik benoemde en de kortzichtigheid van Woke. Voorheen was Elon Musk een held en ging hij het klimaat redden. Nu steunt hij Trump en is hij slecht. Zuckerberg was goed bezig want hij ging fake news aanpakken en desinformatie rondom corona. Nu werkt hij samen met Trump en is hij slecht.quote:Op woensdag 17 juni 2026 16:17 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Allemaal onzin, de grootste vijand van veel woke mensen is nota bene een van de grootste drijvende krachten achter elektrisch rijden.
Akkoord. Selectiviteit is idd achilleshiel van de idealist, maar imo nog steeds beter dan de standvastigheid van de hedonist.quote:Op woensdag 17 juni 2026 16:17 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Maar ben je wel een idealist als waar je nu om staat te kermen je volgende week al niet meer kan boeien omdat je om iets nieuws staat te kermen? Zelf denk ik dat je dan meer een voorstelling maakt om naar de buitenwereld te doen alsof je een idealist bent. En hoe anders ben je dan de consequente klootzak, als je een week later net zo weinig geeft om een onderwerp?
Schuldig 😔quote:Op woensdag 17 juni 2026 14:36 schreef Harvest89 het volgende:
Elektrisch rijden is woke.
Vegetarische eten is woke.
Zonnepanelen zijn woke.
Homo's en transgender rechten zijn woke.
Feminisme is woke.
etc.
Nee, dat mogen de mensen hier uitleggen. Ik lees nu eenmaal graag.quote:Op woensdag 17 juni 2026 14:01 schreef Regilio_ het volgende:
Is dit een trolltopic ofzo?
Kan me nauwelijks voorstellen dat je oprecht zo ziende blind bent dat je geen enkel probleem bij woke ziet. Tenzij je 12 bent wellicht.
Starmer cum suis zouden eigenlijk gewoon de doodstraf moeten krijgen in een fatsoenlijk land.quote:Op woensdag 17 juni 2026 14:32 schreef HeatWave het volgende:
Wat er erg aan is? 1 voorbeeld:
250.000 kleine meisjes die op industriėle schaal verkracht zijn door voornamelijk pakistaanse moslims maar de politie die op de hoogte was vond dat "rechts in de kaart spelen" zoals het nu heet erger was.
Zeg maar Henry Nowak op massale schaal. Wegkijken uit angst om racist genoemd te worden.
Dat is er erg aan.
De mensuhquote:Op woensdag 17 juni 2026 19:45 schreef Pixelman het volgende:
In dit filosofisch subforum opper ik maar weer wat vragen: wie bepaalt de nieuwe norm en in hoeverre mag de bestaande cultuur daarvoor wijken?
Volgens mij verwijst Heatwave naar de grooming gang scandal en dat is niet iets van nu.quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Starmer cum suis zouden eigenlijk gewoon de doodstraf moeten krijgen in een fatsoenlijk land.
Zelden een groep personen gezien die zo waanzinnig racistisch was.
En jij bent van mening dat zij in dit geheel geen rol hebben gespeeld?quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:47 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Volgens mij verwijst Heatwave naar de grooming gang scandal en dat is niet iets van nu.
Nou vertel, welke rol spelen zij daar in?quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
En jij bent van mening dat zij in dit geheel geen rol hebben gespeeld?
Dan heeft een discussie met jou geen zin.
Je bent waarschijnlijk gecanceld 🤪quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:53 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Nou vertel, welke rol spelen zij daar in?
Nou ja, voor mij is de gendergekte een bewijs van de doorgeslagen cultuur in het Westen. Allerlei LHBTQ'ers die beweren dat heteroseksualiteit "maar raar is" en zo.quote:Op woensdag 17 juni 2026 21:30 schreef GrumpyFish het volgende:
Er is niemand in het anti-woke kamp die een duidelijke, sluitende definitie van 'woke' kan en wil geven. Zolang het een ongedefinieerde, vage term is, kunnen eindeloos veel mensen er van alles onder laten vallen en hun boosheid projecteren op 'woke'.
Zodra er een neutraal geformuleerde definitie zou zijn, zullen er (a) minder mensen zichzelf woke noemen, en (b) veel minder mensen boos zijn over woke.
Zie, geen definitie maar boosheid en frustratie projecteren.quote:Op donderdag 18 juni 2026 06:27 schreef Pixelman het volgende:
[..]
Nou ja, voor mij is de gendergekte een bewijs van de doorgeslagen cultuur in het Westen. Allerlei LHBTQ'ers die beweren dat heteroseksualiteit "maar raar is" en zo.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |