abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221067710
We gaan door!

Topicreeks: Topicreeks: Mommyvloggers aan de overkant #1 en Topicreeks: Topicreeks: Familievloggers #1 zijn gesloten en we gaan door met één topic voor alle vloggers/influencers, dus niet alleen de mommy- en familievloggers.

Klets gezellig mee, maar hou het netjes!

Tip: lees eerst het hele topic door voordat je reageert, dat scheelt misverstanden en ouwe koeien uit de sloot halen. Soms is gewoon 'alles' al gezegd.

- Reageer op wat de influencers laten zien, niet op inside of 'van horen van' informatie.
- Het op een hatelijke manier verbasteren van namen van influencers en gezin en het gebruiken van scheldnamen is niet toegestaan.
- Houd het netjes wat betreft de minderjarige kinderen.

Wij als mods zien natuurlijk niet alles en daarom hebben we op FOK! een topic report (TR) systeem waarmee je ons kunt helpen. Denk je een post te zien die niet door de beugel kan dan kun je een TR plaatsen. Daarmee kun je zelf meehelpen FOK! en de topics leuk te houden. Het kost de moderators teveel tijd om een terugkoppeling te geven op elk topic report, maar jullie kunnen er van uit gaan dat elke TR serieus beoordeeld wordt. Wil je een terugkoppeling? Vraag er om in je TR.Info uit MED

Ongeoorloofde posts worden verwijderd, zo werkt dat nou eenmaal op FOK!, omdat het voor ons niet altijd mogelijk is alles te lezen kan het gebeuren dat er toch nog een post verwijderd had moeten worden, zet dan (nogmaals) een TR, moderators zijn ook maar mensen. Het kan ook gebeuren dat er teveel tekst verwijderd wordt, of dat quotes verwijderd worden, want soms zitten we mobiel of moet het snel en dan gaat er onbedoeld weleens meer weg, maak er geen ramp van, er worden echt niet meteen strafpunten gegeven.

Wil je, om welke reden dan ook, anoniem kijken dan kan dat bijvoorbeeld hier: https://anonyig.com/en/ of www.mollygram.com (vaak sneller)

Voor feedback, opmerkingen en vragen aan de moderators kun je hier terecht SHO / [SHO FB] The SHO goes on

In Mededelingen vind je de userpolicy en de aanvulling daarop, ook staan er nog wat andere regeltjes en tips. En je vindt er ook ons banbeleid.
pi_221067723
Hmm. Mijn topictitel was 🌼🐶. Maar dat doet ie blijkbaar niet…
pi_221067750
Sorry had niet gezien dat ik de laatste was.

Dacht aan topictitel:
“Help de e-reader te kraken”
“Krakende e-readers”
Ofzo iets.
pi_221067765
Dat BBQ'en is een vorm van slow-cooking/slow living toch? Past haar e-reader dan wel weer goed bij.
pi_221067768
@louca de enige echte: je hebt gelijk wat betreft het speurwerk van maart.
pi_221067775
Dbm eet een broodje salami i.p.v. pindakaas omdat Flap op schoolreis is?
pi_221067787
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 09:47 schreef Miepje77 het volgende:
@:louca de enige echte: je hebt gelijk wat betreft het speurwerk van maart.
Nou ja speurwerk tussen haakjes he... ik krijg al kriebels van de minpunten die het ding heeft.... hij heeft zich vooral op de verkeerde punten laten voorlichten
pi_221067801
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 09:49 schreef Sstt1993 het volgende:
Ja en ze krijgt 2nd opinion omdat ze medicijnen wilt... ik vind dit zo raar (niet dat je medicijnen wilt voor je adhd... heb ik ook... maar ik heb echt veel adhders om me heen maar niemand die een 2nd opinion nodig had voor medicijnen mochten... )
pi_221067812
‘Een fotografieworkshop, waarbij het niet uitmaakt of je een dure spiegelreflexcamera hebt of je mobiel’

Dat zal dan wel een heel algemeen praatje zijn, want het gebruik en de instellingen zijn beduidend anders?
pi_221067854
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 09:49 schreef Sstt1993 het volgende:
De logica is weer eens onnavolgbaar!
I can't help it, if I'm lucky
pi_221067909
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 09:54 schreef Huisopdehoek het volgende:
‘Een fotografieworkshop, waarbij het niet uitmaakt of je een dure spiegelreflexcamera hebt of je mobiel’

Dat zal dan wel een heel algemeen praatje zijn, want het gebruik en de instellingen zijn beduidend anders?
Ik ben vooral verbaasd over dat Maarten en sam een workshop gaan doen om een workshop te kunnen geven 😳 dus.... ze gaan iemand anders zijn workshop kopiëren omdat het een andere bbq is? Raar!
pi_221067953
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 10:05 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ik ben vooral verbaasd over dat Maarten en sam een workshop gaan doen om een workshop te kunnen geven 😳 dus.... ze gaan iemand anders zijn workshop kopiëren omdat het een andere bbq is? Raar!
Jij hebt een feestje daar toch, wat lijkt me dat heerlijk om dat van afstand te kunnen aanschouwen 😁
pi_221067997
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 10:11 schreef Kaatje35 het volgende:

[..]
Jij hebt een feestje daar toch, wat lijkt me dat heerlijk om dat van afstand te kunnen aanschouwen 😁
We kijken er vanuit de tuin zowat op 🤣😂 beloof geen live verslag (heb iets leukers te doen sorry) maar vind het wel komisch dat we er soort van bij zijn
pi_221068091
Die kat bij J.'s vissen was niet de kat van de foto. Dat was een kitten.

En wie wil nou naar dat event? Nou ja, vast wel volgers die dat willen.
pi_221068099
Waarom doet Annick zo geheimzinnig? Dit is toch helemaal vreemd.
pi_221068103
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 09:51 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Nou ja speurwerk tussen haakjes he... ik krijg al kriebels van de minpunten die het ding heeft.... hij heeft zich vooral op de verkeerde punten laten voorlichten oplichten
Kleine correctie 😉
pi_221068143
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 10:29 schreef Maretakje het volgende:

[..]
Kleine correctie 😉
Nou ja hij heeft zich flink ingelezen en is tot deze conclusie gekomen als beste optie 🤣 weet niet of dat oplichting is... het is gewoon bewust een foute keuze maken 🤷
Ik ben niet bekend met het kraken van ereaders... misschien is deze daar wel het beste voor 🤷 als dat je zoek criterium is dan snap ik zijn keuze (als deze daarin dus het beste is... ik heb andere functies die ik belangrijk vind)
pi_221068148
Volgens AM zijn er nog maar een paar tickets te koop voor het live event. Getyourgift: ‘de tickets zijn tijdelijk in prijs verlaagd!’

Waarom zou je dat doen als er nog maar een paar tickets te koop zijn?

En de wurksjops/activiteiten moet je ook nog in 2,5 uur proppen want tijdsloten, dus voor ¤29,95 moet je ook nog een keuze maken want geen tijd om alles te doen/zien/meemaken.

Je kunt niet in de buurt parkeren, maar vanaf het station gaat ieder half uur (..) een huifkar. Hoeveel mensen kunnen daar in? Die hun tijdslot willen halen om zo veel mogelijk te kunnen doen?
pi_221068155
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 09:51 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Nou ja speurwerk tussen haakjes he... ik krijg al kriebels van de minpunten die het ding heeft.... hij heeft zich vooral op de verkeerde punten laten voorlichten oplichten
Kleine correctie 😉
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 10:29 schreef Blossemtje_twente het volgende:
Waarom doet Annick zo geheimzinnig? Dit is toch helemaal vreemd.
Ik dacht dat ze een keer geschreven had dat Roy in het ziekenhuis ligt.
Aan haar de keuze of ze gewoon door blijft plaatsen, meeste is volgens mij reclame voor haar bedrijf, dus waarom niet.
pi_221068160
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 10:17 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
We kijken er vanuit de tuin zowat op 🤣😂 beloof geen live verslag (heb iets leukers te doen sorry) maar vind het wel komisch dat we er soort van bij zijn
Zeg.. wat is leuker dan je Fok-sisters live op de hoogte te houden van de perikelen?!

😂
pi_221068194
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 10:28 schreef Shuri het volgende:
Die kat bij J.'s vissen was niet de kat van de foto. Dat was een kitten.

En wie wil nou naar dat event? Nou ja, vast wel volgers die dat willen.
Hoe komt die kat ineens binnen? Nieuwe content?

Ik als beelddenker zie die kat nu naar binnen lopen, gaat regelrecht de trap op naar J haar kamer, duwt met het rechterpootje de deur open, springt op bed om vervolgens met zijn voorpootjes op het kastje te gaan staan en de vissen bewonderen. Die vissen zien er lekker uit, kat zet achterpootjes ook op het kastje en duwt zich langzaam omhoog tegen de vissenkom. Hij staat stevig, rechtervoorpootje gaat de vissenkom in, kat trekt hem even terug, water is nat en niet fijn. AM komt boven met haar camera filmt het ritueel en jaagt de kat het huis uit.

Sorry, ik liet mij even gaan, slaaptekort doet rare dingen met je. Ik geloof er niks van dat die kat in huis was, al zeker niet in de kamer van J.
pi_221068213
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 10:35 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Nou ja hij heeft zich flink ingelezen en is tot deze conclusie gekomen als beste optie 🤣 weet niet of dat oplichting is... het is gewoon bewust een foute keuze maken 🤷
Ik ben niet bekend met het kraken van ereaders... misschien is deze daar wel het beste voor 🤷 als dat je zoek criterium is dan snap ik zijn keuze (als deze daarin dus het beste is... ik heb andere functies die ik belangrijk vind)
Ik heb een 13 jaar oude Kobo en die slaat de blaadjes niet eens zo langzaam om. Dat kraken van die e-reader is een idioot criterium. Maar ja het zijn de Geertsen, die hebben andere prioriteiten.
pi_221068226
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juni 2026 10:37 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Zeg.. wat is leuker dan je Fok-sisters live op de hoogte te houden van de perikelen?!

😂
Tja je verwacht het niet... maar ik heb vrienden die verwachten dat ik sociaal doe op een feestje 🤣😂 ik zeg ook niet dat ik geen verslag doe he! 🫶 alleen live kan ik niet beloven
pi_221068231
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 09:53 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ja en ze krijgt 2nd opinion omdat ze medicijnen wilt... ik vind dit zo raar (niet dat je medicijnen wilt voor je adhd... heb ik ook... maar ik heb echt veel adhders om me heen maar niemand die een 2nd opinion nodig had voor medicijnen mochten... )
Hoho ze wil wel een soort speed he, vandaar dat een second opinion natuurlijk zeer nodig is.

En in angst omdat haar zoon op schoolreisje is. Echt bijzonder hoe haar brein werkt. Waarschijnlijk had Flip (of Flap) zelf nergens last van anders had had ze dat wel verteld…
pi_221068246
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 10:43 schreef Maretakje het volgende:

[..]
Hoe komt die kat ineens binnen? Nieuwe content?

Ik als beelddenker zie die kat nu naar binnen lopen, gaat regelrecht de trap op naar J haar kamer, duwt met het rechterpootje de deur open, springt op bed om vervolgens met zijn voorpootjes op het kastje te gaan staan en de vissen bewonderen. Die vissen zien er lekker uit, kat zet achterpootjes ook op het kastje en duwt zich langzaam omhoog tegen de vissenkom. Hij staat stevig, rechtervoorpootje gaat de vissenkom in, kat trekt hem even terug, water is nat en niet fijn. AM komt boven met haar camera filmt het ritueel en jaagt de kat het huis uit.

Sorry, ik liet mij even gaan, slaaptekort doet rare dingen met je. Ik geloof er niks van dat die kat in huis was, al zeker niet in de kamer van J.
.. maar de kat geeft niet op en denkt ‘een vers visje is me die natte poten wel waard’
Hij glipt weer naar binnen als AM staat te schreeuwen naar haar favoriete pannenkoek die aan komt scheuren.
Ze heeft zoals altijd alleen oog voor haar telefoon en content, dus ze ziet niks anders.

Kat weet nu waar hij moet zijn en bedenkt een andere tactiek. Op de stapel gesponsorde meuk zitten zodat alleen zijn voetje nat wordt. Hengel de hengel, 🎣 vis 🐠 en 🦐, wat een feestmaal.
Hij gaat door tot de bak bijna leeg is.

Omdat Jim aan het sleutelen is en AM dat uiteraard moet filmen, kan hij, terwijl hij zijn bek nog eens aflikt, ongestoord de deur weer uit.

Dat lieve J ontroostbaar is vanmiddag, dat levert voor de CEO weer mooie content op. J mag mee naar de dierenwinkel, AM legt uit wat voor vreselijks er is gebeurd en in ruil voor een foto van de naam op de gevel mag ze nieuwe vissen uitzoeken.

En ze leefden niet lang en gelukkig, want repeat.
pi_221068259
Wie betaalt er nu in hemelsnaam 20 euro voor een digitaal ticket? Waarbijvooraf de disclaimer staat dat niet alles gefilmd wordt. AM en GYG zijn niet goed wijs.
pi_221068280
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 10:48 schreef Spezi het volgende:

[..]
Hoho ze wil wel een soort speed he, vandaar dat een second opinion natuurlijk zeer nodig is.

En in angst omdat haar zoon op schoolreisje is. Echt bijzonder hoe haar brein werkt. Waarschijnlijk had Flip (of Flap) zelf nergens last van anders had had ze dat wel verteld…
Dat ritalin/methylfenidaat enzo een soort speed is is echt een extreem oud grapje...
(Mijn oudste had dit verkeerd begrepen toen onze huisarts dat grapje maakte... en was op school gaan vertellen dat ze drugs kreeg om rustig te kunnen nadenken... dan word je dus uitgenodigd voor een gesprek 👌)
pi_221068283
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 10:51 schreef AnnArt het volgende:
Wie betaalt er nu in hemelsnaam 20 euro voor een digitaal ticket? Waarbijvooraf de disclaimer staat dat niet alles gefilmd wordt. AM en GYG zijn niet goed wijs.
Een ticket voor het live-event en ook voor het digitale event was eerst 49,95?!

Hou toch op zeg..
pi_221068294
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 10:51 schreef AnnArt het volgende:
Te bedenken dat je waarschijnlijk even veel ziet op haar insta en eventueel 50 cent kan betalen voor de extra beelden
pi_221068354
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 10:55 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Dat ritalin/methylfenidaat enzo een soort speed is is echt een extreem oud grapje...
(Mijn oudste had dit verkeerd begrepen toen onze huisarts dat grapje maakte... en was op school gaan vertellen dat ze drugs kreeg om rustig te kunnen nadenken... dan word je dus uitgenodigd voor een gesprek 👌)
Oh dat meen je haha daar ben je mooi klaar mee ;)

Dat het een flauwe opmerking was begreep ik wel, snap alleen dat je het zelf steeds zo moet noemen. Uberhaupt maakt het niet uit dat ze eventueel medicatie krijgt maar ze lijkt er eerder trots op ofzo
pi_221068379
AM had die e-reader (ook in griekenland) op standje blind staan. er stonden ongeveer 3 zinnen per bladzijde op. Ik heb daar een reactie opgegeven, daarna waren de gedeelde beelden ineens in een normaal lettertype.
pi_221068391
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 11:08 schreef Spezi het volgende:

[..]

Dat het een flauwe opmerking was begreep ik wel, snap alleen dat je het zelf steeds zo moet noemen. Uberhaupt maakt het niet uit dat ze eventueel medicatie krijgt maar ze lijkt er eerder trots op ofzo
Nou ja punt is dat ze dus een 2nd opinion moet omdat ze het niet krijgt 🤷🤔 ik kreeg mijn diagnose en gelijk de vraag wil je medicijnen? In eerste instantie niet... dus toen ik later wel wilde was dat gewoon een afspraak om het in gang te zetten.. (dosering en hoe we op gingen starten... ) met mijn kinderen werkte het ook zo 🤷
pi_221068404
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 11:08 schreef Spezi het volgende:

[..]

Ze zal er wel blij mee zijn omdat 1 van de bijwerkingen is dat je minder honger hebt, en ze er waarschijnlijk wat mee zal afvallen..
pi_221068426
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 10:05 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Ja laat het maar aan AM over om van iets simpels iets heel ingewikkelds te maken
pi_221068429
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 11:16 schreef opwegnaar het volgende:

[..]
Ze zal er wel blij mee zijn omdat 1 van de bijwerkingen is dat je minder honger hebt, en ze er waarschijnlijk wat mee zal afvallen..
Uit ervaring valt dat erg tegen 😂🤣 denk eerder dat er andere bijwerkingen zijn waar ze de symptomen van kan faken (afvallen kan ze niet faken en levert minder aandacht op natuurlijk...)
pi_221068441
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 10:56 schreef Huisopdehoek het volgende:

[..]
Een ticket voor het live-event en ook voor het digitale event was eerst 49,95?!

Hou toch op zeg..
Die tickets waren eerder niet los verkrijgbaar dus dat de prijs eerst 50 euro was is niet waar. Dat verzinnen ze gewoon, net als de zogenaamde (hoge) waardes van de workshops en producten in de boxen.
Ik mag sowieso hopen dat niemand erin trapt om de "fandag" online te gaan bijwonen.
pi_221068504
Sanneke vertelt even tussen neus en lippen bij haar visje dat ze gisteren een chocoladetaart heeft gekocht. ( maar vooral niet gisteren met haar boodschappen in beeld gebracht )

En ze heeft gewoon geld. Dus geen tikkies meer vragen dan Sanneke.
pi_221068574
quote:
1s.gif Op woensdag 17 juni 2026 11:35 schreef Beertjeteddy het volgende:
Sanneke vertelt even tussen neus en lippen bij haar visje dat ze gisteren een chocoladetaart heeft gekocht. ( maar vooral niet gisteren met haar boodschappen in beeld gebracht )

En ze heeft gewoon geld. Dus geen tikkies meer vragen dan Sanneke.
En ze maakt zich druk om de prijs van mayonaise🤣. Als er toch iets is waar ik mij niet druk om maak is dat om de prijs van mayonaise.
pi_221068575
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 11:14 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:

[..]
Nou ja punt is dat ze dus een 2nd opinion moet omdat ze het niet krijgt 🤷🤔 ik kreeg mijn diagnose en gelijk de vraag wil je medicijnen? In eerste instantie niet... dus toen ik later wel wilde was dat gewoon een afspraak om het in gang te zetten.. (dosering en hoe we op gingen starten... ) met mijn kinderen werkte het ook zo 🤷
Kan toch ook te maken hebben gehad met haar recente autisme diagnose. Gezien adhd en autisme ook best wat overlapping hebben.

En Sanne even een chocotaart. 80 procent van haar stories waar ze wat vertelt gaat over eten. Insane.
pi_221068582
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 11:47 schreef JaNeeDan het volgende:

[..]
En ze maakt zich druk om de prijs van mayonaise🤣. Als er toch iets is waar ik mij niet druk om maak is dat om de prijs van mayonaise.
Idd. Mayonaise/curry zijn zon producten waar we maaaaanden mee doen.
Vind ik dan met eieren, fruit etc ander verhaal gezien dat dagelijks erdoorheen gaat.
pi_221068585
Jeetje Sanneke, ik zou een soap gaan schrijven over wat je allemaal meemaakt in de superrrr.

Of ga naar een peuterklasje, doe een work-out, zoek mede-moeders óf ga zeiken over de haring.
pi_221068590
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 11:47 schreef SophiaLoren het volgende:

[..]
Kan toch ook te maken hebben gehad met haar recente autisme diagnose. Gezien adhd en autisme ook best wat overlapping hebben.

En Sanne even een chocotaart. 80 procent van haar stories waar ze wat vertelt gaat over eten. Insane.
Het leven van Sanneke draait om eten. Maar gek genoeg nooit om gezonde dingen.
pi_221068600
DBM zit weer lekker in de paniek rondom het schoolreisje.
Ze zou daar echt eens hulp bij moeten zoeken.

Nou ze is wel goedgekeurd voor de medicatie kennelijk, zal vast weer goed zijn voor een heleboel content. Heeft ze wel echt ADHD eigenlijk?
pi_221068608
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 11:48 schreef SophiaLoren het volgende:

[..]
Idd. Mayonaise/curry zijn zon producten waar we maaaaanden mee doen.
Vind ik dan met eieren, fruit etc ander verhaal gezien dat dagelijks erdoorheen gaat.
Ik heb Sanneke in de afgelopen meerdere keren gehoord over de prijs van mayonaise alsof het haar dagelijkse hoofdgerecht is.
pi_221068620
En haar shirt van 3,50 heeft een loslatend stukje naad. Tja, wat verwacht ze dan van de kwaliteit voor die prijs? En dat het door sweatshops in India en Bangladesh wordt gemaakt waar mensen (en misschien wel kinderen) voor weinig geld lange dagen moeten maken: dat boeit haar niet.

Huphup, op naar de Wibra om een naaisetje voor weinig met verschillende kleuren draad te kopen. Dat zit misschien wel in een van de vele onuitgepakte dozen, maar daar heb je nu niks aan.
Draad in de naald, paar steken, draad afknippen: klaar.
Dat kan zij zelfs met autisme en wind.
pi_221068621
* bericht gewist. Vragen over luisterboeken kan ik natuurlijk zelf wel opzoeken. Ben geen fluflu...😂

[ Bericht 37% gewijzigd door AnnArt op 17-06-2026 12:13:15 ]
pi_221068627
En ze vindt het niet logisch dat een chocoladetaart goedkoper is dan 2 haringen.
Misschien omdat de eerste aan de lopende band in de fabriek wordt gemaakt, en de haringen niet zelf aan wal springen om gefileerd te worden? 🙄
pi_221068640
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 11:57 schreef Huisopdehoek het volgende:
En ze vindt het niet logisch dat een chocoladetaart goedkoper is dan 2 haringen.
Misschien omdat de eerste aan de lopende band in de fabriek wordt gemaakt, en de haringen niet zelf aan wal springen om gefileerd te worden? 🙄
En dat terwijl ze beweert dat haar algemene kennis prima op orde is. Ze heeft alleen wat moeite met nadenken.
pi_221068646
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 11:49 schreef Johanna38 het volgende:

Of ga naar een peuterklasje, doe een work-out, zoek mede-moeders óf ga zeiken over de haring.
Of als het dan toch over eten moet gaan: deel eens een recept voor een quinoa-salade met kerstomaatjes, komkommer, granaatappelpitjes, feta, peterselie, koriander, verse munt, rozijntjes... Oh nee, te gezond! Misschien een zelfgemaakte curry met groene asperges, broccoli, stukjes kipfilet of veggie stukjes, chillipeper, lenteui, verse look, citroengras, limoen en een bakje rijst? Oh, zoveel werk met verse ingrediënten... Je zou er misschien wel gezond en wat slanker van kunnen worden!
pi_221068678
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 11:55 schreef AnnArt het volgende:
Even iets anders, tussen de haring en chocoladetaart door, maar welke is de beste luisterboekaanbieder?
(Klein beetje relevant, want ik wil geen fluflu sponsoren)
Ben je lid van de bieb? Dan kan je vaak via de online bibliotheek ook gratis lezen. Die hebben ook veel luister boeken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')