Drie keer scoorde de underdog tegen een groot voetballand. Knap.quote:
En 1 land hield zelfs de 0quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:58 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Drie keer scoorde de underdog tegen een groot voetballand. Knap.
Misschien wordt het toch nog interessant.quote:
Je zou bijna denken dat er iets gaande isquote:
Bijna dan. Alsof er niets anders meer isquote:Op woensdag 17 juni 2026 20:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat er iets gaande is
Ik ben er nogquote:Op woensdag 17 juni 2026 20:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bijna dan. Alsof er niets anders meer is
Hij heeft altijd goede raad.quote:
quote:
prettig als er ook zulke mensen in het topic zittenquote:
Jawel hoor. Ik volg het WK niet.quote:Op woensdag 17 juni 2026 20:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bijna dan. Alsof er niets anders meer is
O ja prima. Er is geen ontkomen aanquote:Op woensdag 17 juni 2026 20:17 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Jawel hoor. Ik volg het WK niet.
Maar het is prima als anderen het erover hebben
Bijna de eerste wedstrijd die ik redelijk kijk, Zelfs Nederland maar 1 helft gekekenquote:Op woensdag 17 juni 2026 20:17 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Jawel hoor. Ik volg het WK niet.
Maar het is prima als anderen het erover hebben
Die heeft zich kaalgeschoren en zit met een ventilator in haar badje.quote:Op woensdag 17 juni 2026 20:16 schreef maily het volgende:
[..]
prettig als er ook zulke mensen in het topic zitten
wekt vertrouwen![]()
houdt je parkietje het nog een beetje vol in de hitte?
heel verstandigquote:Op woensdag 17 juni 2026 20:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die heeft zich kaalgeschoren en zit met een ventilator in haar badje.
Daar zorgt ze zelf wel voor.quote:Op woensdag 17 juni 2026 20:21 schreef maily het volgende:
[..]
heel verstandig
vul je het wel regelmatig bij?
Ik voel de luchtvochtigheid al in mijn longen. Dat gaat nu wat worden de komende dagenquote:
Mijn parkiet nodigt je uit om samen in haar badje te zitten.quote:Op woensdag 17 juni 2026 20:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik voel de luchtvochtigheid al in mijn longen. Dat gaat nu wat worden de komende dagen
A wat een lief beestje is dat toch die parkiet van jouquote:Op woensdag 17 juni 2026 20:30 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn parkiet nodigt je uit om samen in haar badje te zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |