Zwembad van de buren.quote:Op donderdag 18 juni 2026 16:27 schreef THEFXR het volgende:
De was was nog niet droog, komt dat door het dauwpunt of hoge LV?
Goh, zeg het nog eens duizend keer.quote:Op donderdag 18 juni 2026 13:56 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Dat verschilt dus per persoon. Liever heb ik gewoon zon en een graad of 15-20.
Maar als ik dan toch moet kiezen.. dan maar regen/grijs ipv benauwde hitte.
Ze waarschuwen nu wel andersquote:Op donderdag 18 juni 2026 16:38 schreef Haags het volgende:
Kan niet anders dan dat er morgen code oranje gaat komen. De vraag is alleen nog even waar precies.
In Vlaams-Brabant is het al aangekondigd.quote:Op donderdag 18 juni 2026 16:38 schreef Haags het volgende:
Kan niet anders dan dat er morgen code oranje gaat komen. De vraag is alleen nog even waar precies.
Code oranje ook als Nederland voetbalt. Mooi man.quote:Op donderdag 18 juni 2026 16:38 schreef Haags het volgende:
Dat is zaterdagquote:Op donderdag 18 juni 2026 16:56 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Code oranje ook als Nederland voetbalt. Mooi man.
Klopt wel waarschijnlijk..was ook net klaar met spelen in ons zwembad en toen was de achterbuurvrouw helemaal nat...quote:
Dit is geil.quote:Op donderdag 18 juni 2026 17:04 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Klopt wel waarschijnlijk..was ook net klaar met spelen in ons zwembad en toen was de achterbuurvrouw helemaal nat...
Blijkbaar zijn er nog steeds mensen die denken dat ik regen boven zon kies.quote:Op donderdag 18 juni 2026 16:28 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Goh, zeg het nog eens duizend keer.
We weten het nu wel hoor.
quote:Op donderdag 18 juni 2026 15:17 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Maar goed: Niet sarcastisch: Ik weet van mezelf, en dit heb ik ook echtwel eens eerder in de DASOO reeks gemeld, dat ik zwaar last heb van "SAD" (het is ook sad haha-hihi), ofwel winterdepressie.
Hitte > is eerlijk gezegd ook niet mijn ding (ook wel eerder gezegd geloof ik).
30+ prefereer ik ook niet, maar... ik kan er idd wel redelijk goed tegen en ik word er niet sacherijnig or neerslachtig van.
Datzelfde kan ik absoluut niet zeggen van (langdurig) bewolkt/regenachtig weer i.c.m lage temperaturen. Daar ga ik enorm slecht op, en dat weet ik ook gewoon van mezelf. Dat fuckt gewoon direct met mijn humeur, en flink ook. Mijn vrouw heeft het ook meermaals beaamd, je had gewoon hier geboren moeten worden. Dit klimaat en landschap past bij jou.Het landschapsgevoel snap ik heel goed hoor. Heb ik ook met de Alpen vs Nederland. Hier is gewoon amper wat echt moois. Dan voel ik me wat dat betreft wel meer thuis in Oostenrijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dus ja hier ben ik gewoon echt veel veel beter op mijn plek dan in NL, en dat is persoonlijk uiteraard, ik weet dat iedereen weer anders is in zijn/haar voorkeuren.
Ik denk overigens niet dat jij niet op je plek bent waar je woont hoor, dat is niet waarom ik dit nu allemaal opschrijf. Je hebt het zwaar met de 'relatief' korte periode van het jaar waarop het echt heet kan worden, en daar kan je nu eenmaal niet zoveel aan doen. I get it.
Zo.... einde niet sarcastische, therapeutische zelf-reflecterende post.![]()
Mocht ik over 20 jaar nog leven, woon ik vrijwel zeker in de Alpen ergens.
Goede post![]()
Wat mag betreft mag hij een lintje.quote:Op donderdag 18 juni 2026 14:11 schreef Pisces29 het volgende:
Heerlijk weertje. Zon, briesje.![]()
Reed vanochtend langs een appartementencomplex wat wordt gebouwd. Op het dak (10 hoog) stond een bouwvakker in een boxershort.![]()
/whynot
Neen, ik weet dat je zon altijd boven regen verkiest.quote:Op donderdag 18 juni 2026 17:05 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Blijkbaar zijn er nog steeds mensen die denken dat ik regen boven zon kies.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op donderdag 18 juni 2026 17:10 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Neen, ik weet dat je zon altijd boven regen verkiest.
Ik weet ook dat je snijdende en bijtende kou icm een striemende deprimerende noordwester verkiest boven happy go lucky partyweer!
Perfect meloenenweer nu ook
Klopt.quote:
Eindelijk een beetje een normaal tijdstip voor veel mensen. Zaterdagavond 19.00 dat gaat gepaard met veel bbq's en zulks. Maar dan zal het wel meevallen qua noodweer. Vooral morgen zal het losgaan.quote:Op donderdag 18 juni 2026 16:56 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Code oranje ook als Nederland voetbalt. Mooi man.
Het Nederlandse landschap vind ik relatief saai! Ben ook nog nooit van m'n leven in de zomer op vakantie geweest in Nederland.quote:Op donderdag 18 juni 2026 17:08 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Het landschapsgevoel snap ik heel goed hoor. Heb ik ook met de Alpen vs Nederland. Hier is gewoon amper wat echt moois. Dan voel ik me wat dat betreft wel meer thuis in Oostenrijk.
Mocht ik over 20 jaar nog leven, woon ik vrijwel zeker in de Alpen ergens.
Goede post
In mijn appartement kan ook geen ietsiepietsie zonlicht binnen komen omdat ik alles heel zorgvuldig heb dichtgemaakt.quote:Op donderdag 18 juni 2026 16:23 schreef Twieki het volgende:
Ah, de zoveelste discussie over te warm, te koud... Het oerhollandse geklaag over het weer is weer begonnen.![]()
Ik kamp met een hoge bloeddruk, beroerde longen en andere lichamelijke ongemakken. Dit drukkend hete weer is dus niet goed voor me. Dan maar aanpassen: Airco staat aan sinds 5.00u vanmorgen, woningbreed zonnescherm hangt volledig uit op het zuiden, en verder gewoon wat filmpjes / series kijken en rustig aan doen.
En daarom ben ik team #Geschiedkundige trouwens. Vind dit helemaal niks, en het belemmert me in mijn bezigheden. En zo zullen er velen zijn.
Ik zal ook nooit begrijpen wat mensen leuk vinden aan dit weer. Het is kneiterheet, enorm drukkend en ik hoor hier mensen zeggen dat ze lekker aan 't klussen zijn. Echt wtf? Da's absoluut niet gezond. Succes met je hitteberoerte. Ja, zelfs als je volledig gezond bent, kan je dat vanuit het niks krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |