Met weer ga ik niet naar Gilze Rijen. Zelfe op de fiets nietquote:Op donderdag 18 juni 2026 13:17 schreef tesssssssss het volgende:
Ik woon in Gilze-Rijen (in Rijen) en hier is het nu 27 graden.
Koeltjes. Ik woon in de woestijn. Wij zijn de 30 inmiddels gepasseerdquote:Op donderdag 18 juni 2026 13:17 schreef tesssssssss het volgende:
Ik woon in Gilze-Rijen (in Rijen) en hier is het nu 27 graden.
Was nog aangenamer dan deze bagger.quote:Op donderdag 18 juni 2026 13:03 schreef INViCTuS het volgende:
Ach ja, je moet maar zo denken dat het ook 14 graden had kunnen zijn met grijze lucht en regen.![]()
We moeten het er maar mee doen
*duimpje omlaag geeft*quote:Op donderdag 18 juni 2026 13:38 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Was nog aangenamer dan deze bagger.
Leuk weer @Haagsquote:Op donderdag 18 juni 2026 13:35 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Met weer ga ik niet naar Gilze Rijen. Zelfe op de fiets niet
Zo koel is het hier niet. En ik had je die duim omlaag gegeven zelfs als het 35 graden was. Het is mentaal zo gigantisch veel fijner om dit weer te hebben dan die grijze droefenis.quote:Op donderdag 18 juni 2026 13:44 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Zegt de man in het koele, maar kleurloze (of juist kleurrijke?) westen.
Dat verschilt dus per persoon. Liever heb ik gewoon zon en een graad of 15-20.quote:Op donderdag 18 juni 2026 13:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Zo koel is het hier niet. En ik had je die duim omlaag gegeven zelfs als het 35 graden was. Het is mentaal zo gigantisch veel fijner om dit weer te hebben dan die grijze droefenis.
Deze manquote:Op donderdag 18 juni 2026 13:38 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Koeltjes. Ik woon in de woestijn. Wij zijn de 30 inmiddels gepasseerd
👎quote:Op donderdag 18 juni 2026 13:56 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Dat verschilt dus per persoon. Liever heb ik gewoon zon en een graad of 15-20.
Maar als ik dan toch moet kiezen.. dan maar regen/grijs ipv benauwde hitte.
De woestijn van Venlo niet kennenquote:Op donderdag 18 juni 2026 13:58 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Deze man
IK woon pas in de woestijn gvdJouw omgeving is een groen, gematigd moeras vergeleken met hier
Venlo (en het gebied erboven) zijn juist vrij nat. Die pauperstad verdient de naam van de woestijn niet. Eerder het gebied ten (zuid)westen ervan.quote:Op donderdag 18 juni 2026 14:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De woestijn van Venlo niet kennen
Het is er standaard 5 graden warmer dan de omgeving en regenbuien gaan er met een boog omheen.
Anekdotischquote:Op donderdag 18 juni 2026 14:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
De woestijn van Venlo niet kennen
Het is er standaard 5 graden warmer dan de omgeving en regenbuien gaan er met een boog omheen.
Deze manquote:Op donderdag 18 juni 2026 13:58 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Deze man
IK woon pas in de woestijn gvdJouw omgeving is een groen, gematigd moeras vergeleken met hier
Nee jouw reactie was van hoogstaand niveau. De term woestijn wordt door meerdere gebruikers wel eens benoemd om de gemiddeld warmste regio van het land aan te duiden. Alsof dat duidt op echt een woestijn of we denken dat hier Spaanse toestanden zijn. Je hele post sloeg gewoon nergens op, maar prima joh.quote:
Whoa, madquote:Op donderdag 18 juni 2026 14:11 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Nee jouw reactie was van hoogstaand niveau. De term woestijn wordt door meerdere gebruikers wel eens benoemd om de gemiddeld warmste regio van het land aan te duiden. Alsof dat duidt op echt een woestijn of we denken dat hier Spaanse toestanden zijn. Je hele post sloeg gewoon nergens op, maar prima joh.
Scherpe ogen heb je dan!quote:Op donderdag 18 juni 2026 14:11 schreef Pisces29 het volgende:
Heerlijk weertje. Zon, briesje.![]()
Reed vanochtend langs een appartementencomplex wat wordt gebouwd. Op het dak (10 hoog) stond een bouwvakker in een boxershort.![]()
/whynot
Soms ben je ook wel echt een act hoor, Jezus Christus.quote:
Nee, het is gewoon de lading stront die je de laatste tijd regelmatig uit richting mij.quote:Op donderdag 18 juni 2026 14:12 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Whoa, madeasy tiger.
t zal de hitte zeker zijn, daaro in de 'woestijn'
Graag dan een lijst wetenschappelijke studies die 30+ graden (met relatief hoge LV) gigantisch gezond verklaren.quote:Op donderdag 18 juni 2026 14:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Soms ben je ook wel echt een act hoor, Jezus Christus.
Dit weer is gewoon wetenschappelijk bewezen gigantisch gezond. Niet altijd even gemakkelijk, maar die grijze rotzooi is voor niemand goed. Dat jij nou last hebt van aanstelleritus... heb ik al eens gedeeld hier dat ik ook warmbloedig ben? Het is dat ik me moet kleden op stilzitten, anders had ik me ook wel 10 maanden per jaar in een shirt buiten kunnen begeven. Ik ging gisteren tijdens het wandelen ook al stuk, ben meteen de douche in gesprongen na thuiskomst. Dat was rond 18:30, dus niet eens midden op de dag. Maar in tegenstelling tot jou accepteer ik het gewoon en probeer ik er nog aan te wennen. Als ik alleen maar in de koude airco blijf zitten alle momenten dat ik thuis en op kantoor ben, ga ik ook helemaal naar de pleuris als ik dan eens naar buiten moet. Die airco heeft bij mij ook heel erg bewust nog niet aangestaan tot nu toe, alleen die ene benauwde zondag omdat ik me fysiek beroerd voelde. Ik kan nu langzaam de warmte in huis op laten bouwen en eraan wennen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |