Dat weet je pas achterafquote:Op donderdag 18 juni 2026 08:48 schreef incel het volgende:
Gaat het echt heel warm worden volgende week denken jullie? Ik moet naar europa park en heb op internet gelezen dat er weinig schaduw is.
Of zal het wel meevallen achteraf?
Harmonie is echt vreselijk met convectie onweer. Het zou gewoon helemaal droog blijven als ik dat geloof. GFS is daar juist goed in.quote:Op donderdag 18 juni 2026 10:03 schreef ACT-F het volgende:
[..]
GFS is vooral geschikt bij terreurwinters met een noordenwind. ECMWF heeft de voorkeur maar nog beter is HARMONIE. Vrijdag kan overal in het land spoken. Ook het westen heeft goede kaarten, maar dit type weer is volstrekt onvoorspelbaar. In Amsterdam kan het knetteren terwijl het in Leiden vies warm blijft. Ik hoop het natuurlijk niet voor je
Oververhit, nu al.quote:Op donderdag 18 juni 2026 10:36 schreef Momo het volgende:
Temperaturen van KNMI stations komen niet meer goed door
Ja weinig schaduw en lange rijen, al is het denk ik wel rustig met zulke temperaturen... Tenminste dat was onze ervaring vorig jaar in Phantasialand toen het ook zo heet was.quote:Op donderdag 18 juni 2026 08:48 schreef incel het volgende:
Gaat het echt heel warm worden volgende week denken jullie? Ik moet naar europa park en heb op internet gelezen dat er weinig schaduw is.
Of zal het wel meevallen achteraf?
Normaal krijg je bij een hittegolf en fysiek werk, een zoute bouillon waardoor je meer vocht vasthoudt.quote:Op donderdag 18 juni 2026 09:35 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
En als je een fysiek beroep hebt. Die mensen hebben het echt zwaar (in de zin van hoe kan je dan afkoelen, je blijft fysiek zwaar werk doen in warmw omstandigheden) echt slopend. Ze noemen wel mooi het hitteplan moet van kracht maar gebeurt dat dan ook echt?
Ik kreeg een mail binnen dat ik veel water moest drinken maar verder hitteplan nee geen sprake van.
Goede tip.quote:Op donderdag 18 juni 2026 12:39 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Normaal krijg je bij een hittegolf en fysiek werk, een zoute bouillon waardoor je meer vocht vasthoudt.
LV daalt hier nu juist.quote:Op donderdag 18 juni 2026 12:41 schreef THEFXR het volgende:
Nu al mokerheet, 29 graden en oplopende LV.
Boh, impressionant!quote:
Dit hoor ik graag eens zodra het 14°C met grijze lucht en regen isquote:
Ik was een keer in de Floriade met een temperatuur van 35 graden en ik zag ook veel bejaarden echt letterlijk van hun stokje gaan.quote:Op donderdag 18 juni 2026 09:35 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
En als je een fysiek beroep hebt. Die mensen hebben het echt zwaar (in de zin van hoe kan je dan afkoelen, je blijft fysiek zwaar werk doen in warmw omstandigheden) echt slopend. Ze noemen wel mooi het hitteplan moet van kracht maar gebeurt dat dan ook echt?
Ik kreeg een mail binnen dat ik veel water moest drinken maar verder hitteplan nee geen sprake van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |