Uhm hallo...we krijgen gewoon geweldig godenweer! Ein-de-lijk!quote:Op donderdag 18 juni 2026 09:06 schreef dick_laurent het volgende:
Nou daar gaan we dan maar weer jongens en meisjes:
[ afbeelding ]
Het zit 'm vooral in het slapen voor de meeste mensen denk ik, verder kan het merendeel van de mensen -uitzonderingen daargelaten lol- echtwel tegen wat daagjes boven de 30Cquote:Op donderdag 18 juni 2026 09:17 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Uhm hallo...we krijgen gewoon geweldig godenweer! Ein-de-lijk!
Ik ben redelijk oud genoeg om te herinneren dat het vroeger ook weleens zulks heerlijk zomerweer was en dat iedereen dan echt superblij was...zoals ik nu
Alleen mensen die fysiek leken op Klazien uut Zalk, hadden er maar moeite mee en bleven met bloote voet'n op de koude keukenvloer zitten.
Ik zit me te bedenken, zoals ik hier dit Forum af en toe beleef, dat dit nu eigenlijk ook niet anders is hè
It is what it is! Juistquote:Op donderdag 18 juni 2026 09:26 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Het zit 'm vooral in het slapen voor de meeste mensen denk ik, verder kan het merendeel van de mensen -uitzonderingen daargelaten lol- echtwel tegen wat daagjes boven de 30C
Slapen in een slaapkamer die niet meer afkoelt, en geen airco heeft is idd niet fijn.
Maar ja...
[ afbeelding ]
En als je een fysiek beroep hebt. Die mensen hebben het echt zwaar (in de zin van hoe kan je dan afkoelen, je blijft fysiek zwaar werk doen in warmw omstandigheden) echt slopend. Ze noemen wel mooi het hitteplan moet van kracht maar gebeurt dat dan ook echt?quote:Op donderdag 18 juni 2026 09:26 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Het zit 'm vooral in het slapen voor de meeste mensen denk ik, verder kan het merendeel van de mensen -uitzonderingen daargelaten lol- echtwel tegen wat daagjes boven de 30C
Slapen in een slaapkamer die niet meer afkoelt, en geen airco heeft is idd niet fijn.
Maar ja...
[ afbeelding ]
Nou, voor wat perspectief, zodat jullie je wat minder schrikkerig voelen over jullie omstandigheden, dit is mijn 14 daagse:quote:Op donderdag 18 juni 2026 09:33 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
It is what it is! Juist
En @:geschiedkundige kan wel nachtdiensten gaan draaien in de tuin
Met een luchtvochtigheid van hoeveel procent?quote:Op donderdag 18 juni 2026 09:39 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Nou, voor wat perspectief, zodat jullie je wat minder schrikkerig voelen over jullie omstandigheden, dit is mijn 14 daagse:
[ afbeelding ]
En het mooie is, dit gaat daarna gewoon zo verder, tis niet alsof het na deze 14 daagse opeens anders wordt, dit kun je copy/paste tot minimaal eind Augustus doen.
It is what it is!
Tussen 20 en 30 veelal.quote:Op donderdag 18 juni 2026 09:41 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Met een luchtvochtigheid van hoeveel procent?
Ja, dat is wel een klein nadeel. Ik werk wel buiten. Meeste gewoon in de ochtend doen en in de middag wat kalmer anquote:Op donderdag 18 juni 2026 09:35 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
En als je een fysiek beroep hebt. Die mensen hebben het echt zwaar (in de zin van hoe kan je dan afkoelen, je blijft fysiek zwaar werk doen in warmw omstandigheden) echt slopend. Ze noemen wel mooi het hitteplan moet van kracht maar gebeurt dat dan ook echt?
Ik kreeg een mail binnen dat ik veel water moest drinken maar verder hitteplan nee geen sprake van.
Lekker siesta*s houden met de airco aan jijquote:Op donderdag 18 juni 2026 09:39 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Nou, voor wat perspectief, zodat jullie je wat minder schrikkerig voelen over jullie omstandigheden, dit is mijn 14 daagse:
[ afbeelding ]
En het mooie is, dit gaat daarna gewoon zo verder, tis niet alsof het na deze 14 daagse opeens anders wordt, dit kun je copy/paste tot minimaal eind Augustus doen.
It is what it is!
Dat is wel vele malen beter dan wat we hier de komende 5-6 dagen hebben. Evengoed heet, maar toch...quote:
Ja precies, ff wennen aan die schroeihitte en andere modus inquote:Op donderdag 18 juni 2026 09:43 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ja, dat is wel een klein nadeel. Ik werk wel buiten. Meeste gewoon in de ochtend doen en in de middag wat kalmer an
Dinsdag weer beginnen.
GFS laat nog steeds een voltreffer in het westen zienquote:
Vanavond zou er toch al onweer komen?quote:Op donderdag 18 juni 2026 09:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
GFS laat nog steeds een voltreffer in het westen zien
Overigens in het westen wel de grootste kans op terreurcellen als de CAPE een beetje meewerkt door vrij hoge windschering, dus het mag ook best daar gebeuren allemaal. @:Haags @:Wereldgozer
MaAr HiEr Is HeT vEeL erger!!!!11quote:Op donderdag 18 juni 2026 09:39 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
It is what it is!
Kan, maar morgen is een veul leukere dag om naar uit te kijken.quote:Op donderdag 18 juni 2026 09:50 schreef Haags het volgende:
[..]
Vanavond zou er toch al onweer komen?
GFS is vooral geschikt bij terreurwinters met een noordenwind. ECMWF heeft de voorkeur maar nog beter is HARMONIE. Vrijdag kan overal in het land spoken. Ook het westen heeft goede kaarten, maar dit type weer is volstrekt onvoorspelbaar. In Amsterdam kan het knetteren terwijl het in Leiden vies warm blijft. Ik hoop het natuurlijk niet voor jequote:Op donderdag 18 juni 2026 09:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
GFS laat nog steeds een voltreffer in het westen zien
Overigens in het westen wel de grootste kans op terreurcellen als de CAPE een beetje meewerkt door vrij hoge windschering, dus het mag ook best daar gebeuren allemaal. @:Haags @:Wereldgozer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |