Juni zal de boeken ingaan als mokerheet.quote:Op woensdag 17 juni 2026 17:39 schreef MissButterflyy het volgende:
Blijft de hele week toch wel warm hoor.
Met je eens.quote:Op woensdag 17 juni 2026 17:29 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Het is de oma van mijn vrouw. Ze had me 'geadopteerd' als kleinkind, omdat ik zelf nooit bewust een opa en oma heb gehad. Ze kent me niet eens met lange broek, ze wilt niet eens dat ik zo zou komen. Mijn kind doet ook gewoon de korte broek aan en vrouwlief opteert ook voor wat luchtigs.
Passende kleding. Tja, ik heb altijd veel begrafenissen of crematies in de zomer lijkt het. Wat is dan passende kleding? Ik zie veel mensen gewoon casual, maar niet te uitbundig gekleed. Korte broeken zijn bij warm weer echt geen uitzondering meer.
Nee, ik ga niet met een knalgeel shirt, in een voetbalbroekje op de slippers. Dat is niet zo passend, maar ik doe niet mee aan die oerconservatieve denkwijze dat je 'strakgekleed' naar een begrafenis gaat. En gelukkig interesseert het verder niemand hier.
Als je er maar bent (en was) voor de overledene.
Maar dat mag ieder gelukkig voor zichzelf bepalen in dit land
2 weken van juni worden warm/heet. Niet heel juni over 1 kam scherenquote:Op woensdag 17 juni 2026 17:59 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Juni zal de boeken ingaan als mokerheet.
Dat weten wij, maar de boeken niet.quote:Op woensdag 17 juni 2026 18:31 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
2 weken van juni worden warm/heet. Niet heel juni over 1 kam scheren
Waarom niet? Is hij er ook al tussenuit geknepen met een #Anoniem?quote:Op woensdag 17 juni 2026 18:32 schreef Pisces29 het volgende:
Jammer dat @:rambodirk de hete week niet meer inrent met ons
Nee hoor, gewoon druk, denk ik.quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:11 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Waarom niet? Is hij er ook al tussenuit geknepen met een #Anoniem?
Dit zou heel fijn zijn. Ik weet niet welke modellen Google nou eigenlijk gebruikt voor hun weersverwachting, maar die laat het in ieder geval na maandag gewoon doodleuk de rest van de week op 33-35 graden staan voor de Veluwe (heter dan maandag, dat is 'maar' 29) en verder dan dat heb ik geen idee, misschien nog wel langer.quote:
Ja, bij die twee valt het morgenavond in het honderd. Hopelijk hebben de andere modellen gelijk dat het allemaal opgespaard wordt voor vrijdag.quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:51 schreef DemonRage het volgende:
Mogelijk in de nacht van donderdag naar vrijdag geknetter volgens de Europese en Amerikaanse weermodellen.
ECMWF:
[ afbeelding ]
GFS:
[ afbeelding ]
Met je eens.quote:Op woensdag 17 juni 2026 20:16 schreef Kriegel het volgende:
Ik word in ieder geval schijtziek van deze zomer tot nu, of eigenlijk het weer sinds half mei. Het is alleen maar óf te koud, bewolkt en nat, óf meteen dikke schroeihitte. Er zit niets tussenin.![]()
Is dat nou echt zoveel gevraagd, gewoon een paar weken zonnetje en luchttemperatuur 22-25? Dat je een beetje christelijk in je tuin kan zitten met een boekie en een pilsje ofzo.
Om Kriegel van te worden.quote:Op woensdag 17 juni 2026 20:16 schreef Kriegel het volgende:
Ik word in ieder geval schijtziek van deze zomer tot nu, of eigenlijk het weer sinds half mei. Het is alleen maar óf te koud, bewolkt en nat, óf meteen dikke schroeihitte. Er zit niets tussenin.![]()
Is dat nou echt zoveel gevraagd, gewoon een paar weken zonnetje en luchttemperatuur 22-25? Dat je een beetje christelijk in je tuin kan zitten met een boekie en een pilsje ofzo.
Geen airco? Dan wens ik je sterkte de komende dagen. Zeker met de warme nachten en hoge LV erbijquote:
Zeker wel, maar die had ik nog niet aangehad met 'slechts' 24c buiten. Inmiddels staat ie aan.quote:Op woensdag 17 juni 2026 22:06 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Geen airco? Dan wens ik je sterkte de komende dagen. Zeker met de warme nachten en hoge LV erbij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |