Dan is Egypte toch een stuk lekkerder met die hitte qua luchtvochtigheid, alhoewel Marsa Alam is vaak ook flink vochtigerquote:Op woensdag 17 juni 2026 11:14 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Velen denken dat de middellandse zeekust lekker en verkoelend is in de zomer..... Totdat je erachter komt dat je veelal 30 - 34C hebt bij gemiddeld 60% luchtvochtigheid. En de avonden zijn vaak nog erger dan overdag, want de wind gaat savonds vrijwel altijd compleet liggen, en dan koelt het misschien net af naar 28 graden ofzo, maar tegelijkertijd gaat de rv omhoog naar 85%
Heerlijk
Ik had ooit een bruiloft bij 30+ graden waarbij de trouwambtenaar flauw viel en niet verder konquote:Op woensdag 17 juni 2026 10:30 schreef Geschiedkundige het volgende:
Ik vrees de begrafenis van vrijdag serieus. Midden op de dag en het wordt een dienst buiten, want het wordt 'goed weer'.
Welke halve zool denkt dat het slim is om daar iedereen, waaronder ook veel mensen van 80+, in die hitte neer te plempen.
Daarom ben je nog steeds ongehuwd?quote:Op woensdag 17 juni 2026 13:41 schreef lbosse het volgende:
[..]
Ik had ooit een bruiloft bij 30+ graden waarbij de trouwambtenaar flauw viel en niet verder kon
Ja, ondertussen wel.quote:Op woensdag 17 juni 2026 13:31 schreef THEFXR het volgende:
1ste melding is binnen, is het hitteplan al van kracht??
.
[ afbeelding ]
Ik zou dat niet doen. En ik ben echt alles behalve het voorzichtige type, zelfs met kinderen. Klein groepje was nog wel te overzien, maar dit niet. Zeker als de jongsten 7 jaar zijn.quote:Op woensdag 17 juni 2026 14:59 schreef C64 het volgende:
Code geel dus morgen en overmorgen.
Moet vrijdag met een groep van 150 kinderen leeftijd 7-12 circa 8 kilometer heen fietsen over een dijk in de volle zon en dan terug om 14:00 weer 8 kilometer.
Is dat verstandig om door te zetten of beter met de auto?
Zit in een rol dat ik knopen kan en mag/moet doorhakken hierover maar heb geen flauw idee of dit prima te doen moet zijn of onverantwoord.
Voor de meesten zal het geen probleem zijn, maar als er kinderen zijn met gezondheidsproblemen (astma b.v.) zou ik die met de auto brengen.quote:Op woensdag 17 juni 2026 14:59 schreef C64 het volgende:
Code geel dus morgen en overmorgen.
Moet vrijdag met een groep van 150 kinderen leeftijd 7-12 circa 8 kilometer heen fietsen over een dijk in de volle zon en dan terug om 14:00 weer 8 kilometer.
Is dat verstandig om door te zetten of beter met de auto?
Zit in een rol dat ik knopen kan en mag/moet doorhakken hierover maar heb geen flauw idee of dit prima te doen moet zijn of onverantwoord.
Je hebt helemaal gelijk ik ga het doorzetten in de app. Met zoveel fietsers is de kans op pech natuurlijk ook vrij groot, een lekke band of wat dan ook en dan sta je daar met 33 graden in de volle zon met een klein kind en een verrotte fiets in de middle of nowhere.quote:Op woensdag 17 juni 2026 15:04 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik zou dat niet doen. En ik ben echt alles behalve het voorzichtige type, zelfs met kinderen. Klein groepje was nog wel te overzien, maar dit niet. Zeker als de jongsten 7 jaar zijn.
Een paar hebben geen fiets die gaan al met de auto. Eentje gips geloof ik, maar denk dat het wel beter is om gewoon met de auto te gaan.quote:Op woensdag 17 juni 2026 15:05 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Voor de meesten zal het geen probleem zijn, maar als er kinderen zijn met gezondheidsproblemen (astma b.v.) zou ik die met de auto brengen.
Het feit dat zelfs ik die conclusie trek zegt wel echt wat, dus waarschijnlijk zal het wel mee gaan vallenquote:Op woensdag 17 juni 2026 15:14 schreef C64 het volgende:
[..]
Je hebt helemaal gelijk ik ga het doorzetten in de app. Met zoveel fietsers is de kans op pech natuurlijk ook vrij groot, een lekke band of wat dan ook en dan sta je daar met 33 graden in de volle zon met een klein kind en een verrotte fiets in de middle of nowhere.
Zal wel weer het nodige gezeik over ontstaan want tijdens De Avondvierdaagse ook een avond moeten afzeggen in verband met buien met onweer en code geel. Mensen vonden dat complete onzin en belachelijk en gingen lopen zeiken niet normaal. In iets subtielere bewoordingen gezegd dat het allemaal leuk en aardig is hoe zij er over denken maar dat de veiligheid van de kinderen en ouders ten aller tijden voorop staat bij het nemen van besluiten en ze moesten stoppen met zeiken.
Doe je dan een lange broek aanquote:Op woensdag 17 juni 2026 10:30 schreef Geschiedkundige het volgende:
Ik vrees de begrafenis van vrijdag serieus. Midden op de dag en het wordt een dienst buiten, want het wordt 'goed weer'.
Welke halve zool denkt dat het slim is om daar iedereen, waaronder ook veel mensen van 80+, in die hitte neer te plempen.
Was iedereen 12, dan is het anders. Maar met kinderen van 7. Beter zo beslissen.quote:Op woensdag 17 juni 2026 15:16 schreef C64 het volgende:
[..]
Een paar hebben geen fiets die gaan al met de auto. Eentje gips geloof ik, maar denk dat het wel beter is om gewoon met de auto te gaan.
Heen zal nog wel meevallen maar terug in de volle zon met vermoeide kinderen is vragen of problemen.
Inderdaad bizar. Termijn er waarschijnlijk binnen ook nog gewoon airco is.quote:Op woensdag 17 juni 2026 10:30 schreef Geschiedkundige het volgende:
Had gekund naar zo'n gebeurtenis. Dat je passende kleding draagtquote:
Het is de oma van mijn vrouw. Ze had me 'geadopteerd' als kleinkind, omdat ik zelf nooit bewust een opa en oma heb gehad. Ze kent me niet eens met lange broek, ze wilt niet eens dat ik zo zou komen. Mijn kind doet ook gewoon de korte broek aan en vrouwlief opteert ook voor wat luchtigs.quote:Op woensdag 17 juni 2026 16:39 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Had gekund naar zo'n gebeurtenis. Dat je passende kleding draagt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |