Dauwpunt gaat omlaag, ik ben tevreden.quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:44 schreef Geschiedkundige het volgende:
Nieuwe pluim blijft ook mokerheet. Wat een ellende.
Laagste temperatuur tot woensdag is 31 graden ofzo. Ik ben laaiendquote:Op donderdag 18 juni 2026 21:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dauwpunt gaat omlaag, ik ben tevreden.
Ohne ende.... kunnen maar zo 10-12 dertigers op rij wordenquote:Op donderdag 18 juni 2026 21:44 schreef Geschiedkundige het volgende:
Nieuwe pluim blijft ook mokerheet. Wat een ellende.
De Bilt trollt hem nog wel.quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:56 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Ohne ende.... kunnen maar zo 10-12 dertigers op rij worden
[ x ]
Van 14 dagen vooruit kun je misschien nog niet zoveel zeggen qua betrouwbaarheid, maar zelfs in die verwachting blijft het heet. Aldus weerplaza.quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:55 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Laagste temperatuur tot woensdag is 31 graden ofzo. Ik ben laaiend
Toon een beetje empathie! Minder dan tien jaar geleden was je er zelf een.quote:
quote:Op donderdag 18 juni 2026 21:55 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Laagste temperatuur tot woensdag is 31 graden ofzo. Ik ben laaiend
El Nino kom d´r maar inquote:Op woensdag 17 juni 2026 09:51 schreef Geschiedkundige het volgende:
Smerige periode is aangebroken. Mokerheet de komende twee weken waarschijnlijk dus.
Die komt later pasquote:
heb hier btw goed spulletje voor van mijn werk ook voor teken enzo. of het heel handig is om in te ademen vraag twee.quote:
Net een half uurtje te lang de ramen open gehad (Had niet veel effect) Dan maar eerst een halfuur op muggen jacht, maar je mist er altijd 1 of 2quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |