Hier iets over de 30quote:
Alleen duidelijk hobbyistquote:Op donderdag 18 juni 2026 19:25 schreef kree het volgende:
kijken jullie ook deze?
Hij doet het onwijs leuk moet ik zeggen
Bekijk deze YouTube-video
kwam van de week pas achter dit kanaal, maar best goeie uitleg moet ik zeggen.
En die live stream is leuk
ja, maar vind dat ie het wel goed uitlegt enzo, iig is ie heel enthousiast en hou daar toch wel van.quote:
Dit is echt lang geledenquote:Op donderdag 18 juni 2026 19:27 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is er!
[..]
https://www.estofex.org/
ik heb ooit eens heeeeeeeel lang terug een filmpje gepost vanaf hier met mijn hypermoderne 0,3 Mp camera.quote:Op donderdag 18 juni 2026 19:53 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dit is echt lang geleden
Ik weet niet eens meer wat de laatste lvl2 was.
Onweer des doods wssquote:Op donderdag 18 juni 2026 19:55 schreef THEFXR het volgende:
Dus morgen bloedheet en storm met orkanen, lekkere hoge LV, ademen door een rietje.
hij heeft dat genoemd volgens mij in de live stream...quote:Op donderdag 18 juni 2026 20:20 schreef Nattekat het volgende:
Ben wel benieuwd naar die site voor live beelden die ie gebruikt. Ben al een tijdje op zoek naar een betere buienradar.
hij gebruikt https://web.weatherwise.appquote:Op donderdag 18 juni 2026 20:20 schreef Nattekat het volgende:
Ben wel benieuwd naar die site voor live beelden die ie gebruikt. Ben al een tijdje op zoek naar een betere buienradar.
tornado hunters. Hahahaha. naja zover krijgen we niet hier in de EU nog voorlopig denk ik.quote:
Het apje wat ik gebruik is doorgaans vrij conservatief maar zelfs die geeft voor morgen en maandag 35°C aan.quote:Op donderdag 18 juni 2026 20:44 schreef Lospedrosa het volgende:
Op een weerapp zag ik voor volgende week strak blauw met zon en elke dag >34C
nouja de meeste gaven aan voor hier 32 graden ook hier in Katwijk. En dat is het niet geworden eigenlijk?quote:Op donderdag 18 juni 2026 20:46 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Het apje wat ik gebruik is doorgaans vrij conservatief maar zelfs die geeft voor morgen en maandag 35°C aan.
mwah zo is het toch helemaal niet? denk meer enthousiast over beetje extreem weer?quote:Op donderdag 18 juni 2026 20:56 schreef Twieki het volgende:
Allemaal mensen hier die denken dat de wereld vergaat, belachelijk. Succes met jullie sneue leven verder.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |