SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wanneer:
17-21 juni
TV:
Eurosport/MAX
Wel 30km korterquote:Op woensdag 17 juni 2026 11:55 schreef Dale__Cooper het volgende:
Nog 15 km voor de vrouwen. Hetzelfde parcours als bij de mannen.
Nog even overnemen ook in laatste kilometerquote:Op woensdag 17 juni 2026 12:21 schreef Dale__Cooper het volgende:
De Vries met haar eerste profoverwinning.
Dickson vond 300 meter van de finish laat genoeg om aan te gaan.
Steef had m ook fout. Nummer 111 pakken ipv 114. Stond duidelijk in beeld. Heel vreemd.quote:Op woensdag 17 juni 2026 12:22 schreef Pistolero het volgende:
Ze hebben dus echt niet door dat het Sadnik is en niet Chladonova. Dit laatste rijdt nota bene in de nationale trui.
Op PCS staat 114 als Sadnik, op de officiele site is 114 Van Dam. Hier gaat iets gruwelijk mis.quote:Op woensdag 17 juni 2026 12:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Steef had m ook fout. Nummer 111 pakken ipv 114. Stond duidelijk in beeld. Heel vreemd.
Mwah ik zou mij als renner toch even willen testen voor de tour. Een carapaz heeft nog niet heel veel gereden dit jaar geloof ik.quote:Op woensdag 17 juni 2026 16:06 schreef Dale__Cooper het volgende:
Hopelijk laat de rest zich gewoon inlopen door het peloton en rijden zo rustig naar de finish met Pogacar er 10 minuten voor.
Meerquote:Op woensdag 17 juni 2026 16:53 schreef vrijgevochten het volgende:
Straks de tour winnen met 10 minuten voorsprong
Stukje pathologische leugenaar, stukje psychopaat.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |