Ik zit er ook een beetje tussen in, comandant companero Genosse tawarietsj Mickey.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 18:59 schreef Mikeytt het volgende:
![]()
Maar wat als je niet wappie en ook niet woke bent?
Ben wel links, maar wel USSR-links i.p.v. BIJ1-links
Inderdaad.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 19:31 schreef Plompzakker het volgende:
Woke is op zijn eigen manier ook wappie
Ik zit overigens niet bij een sekte. De Maktootjes zijn over het algemeen nogal solitair.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 19:36 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Inderdaad.
Scherp opgemerkt.
Vaak is beiden nagenoeg sektarisch.
Gelukkig maar.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 19:41 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Ik zit overigens niet bij een sekte. De Maktootjes zijn over het algemeen nogal solitair.
Gelijke rechten voor iedereen is idd behoorlijk wappie anno 2026.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 19:31 schreef Plompzakker het volgende:
Woke is op zijn eigen manier ook wappie
Ja precies. Er hoort daar gewoon onderscheid in te zijn, bijvoorbeeld op het vlak van vaccinatiestatusquote:Op woensdag 17 juni 2026 10:07 schreef Koekoekmakto het volgende:
[..]
Gelijke rechten voor iedereen is idd behoorlijk wappie anno 2026.
Prima. Maar wat is er nu wappie aan woke? Ik ga er eens goed voor zitten. Misschien maar eens een nieuw topicje over starten?quote:Op woensdag 17 juni 2026 10:11 schreef Plompzakker het volgende:
[..]
Ja precies. Er hoort daar gewoon onderscheid in te zijn, bijvoorbeeld op het vlak van vaccinatiestatus
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |