quote:Op donderdag 18 juni 2026 10:13 schreef AnneX het volgende:
Dat zijn leuke berichten Tele 👍🏼
Gelukkig zijn die er ook.Ja we hebben het er maandag meteen over gehad. Het is niet optimaal (ik weet niet precies wat ik moet met dat hij zegt echt reminders van me nodig te hebben voor het huishouden) maar het is wel zo dat hij zonder klagen de dingen doet. We hebben gisteren 2 wassen gedaan, planten verzorgd, gekookt en afgewassen, gestofzuigd. En hij heeft de gebruikte muizenval helemaal schoongemaakt zodat die klaar is voor muis nr 4.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En inderdaad veel fietsen, verkeerslichten en motorfietsen komen voorbij.
Zijn die weer popi?![]()
quote:Op donderdag 18 juni 2026 10:04 schreef Tele6 het volgende:
In ander nieuws. @:vlindertje89 m'n meeting met begeleiders gister ging super goed! De promotor die vorige week zo kwaad was, was helemaal bijgedraaid en super behulpzaam. En we hebben nu een goed en haalbaar plan voor de komende maanden.
Ook leuk: met hoe dingen nu lopen heb ik hopelijk halverwege m'n derde jaar al drie papers
Hij is een volwassen kerel met een stel werkende hersenen. Als hij reminders nodig heeft, kan hij ze op een briefje schrijven, een alarm in zijn telefoon zetten of een app gebruikenquote:Op donderdag 18 juni 2026 11:10 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ja we hebben het er maandag meteen over gehad. Het is niet optimaal (ik weet niet precies wat ik moet met dat hij zegt echt reminders van me nodig te hebben voor het huishouden) maar het is wel zo dat hij zonder klagen de dingen doet. We hebben gisteren 2 wassen gedaan, planten verzorgd, gekookt en afgewassen, gestofzuigd. En hij heeft de gebruikte muizenval helemaal schoongemaakt zodat die klaar is voor muis nr 4.
Deze heb ik ook wel als mantra. Ook in de diepste lastigste tijden met ziekteproces van g heb ik dit mezelf echt voorgehouden hou ik mezelf dit nog bijna dagelijks voor. Doet veel goeds voor je relatie.quote:Op donderdag 18 juni 2026 12:08 schreef Clubsoda het volgende:
Hij is een volwassen kerel met een stel werkende hersenen. Als hij reminders nodig heeft, kan hij ze op een briefje schrijven, een alarm in zijn telefoon zetten of een app gebruikenwaarom zou jouw hersencapaciteit in beslag genomen moeten worden met iets waar hij de zijne niet voor kan of wil inzetten? Je bent z'n moeder niet
![]()
Fijn dat het beter en relaxter gaat! Ook op je werk
Ik las eerst dat jullie 6 dagen op een festival in deze temperaturen zouden staan, gelukkig is het maar 1 dag dus?quote:Op donderdag 18 juni 2026 09:42 schreef Sarabi het volgende:
Ik kijk niet uit naar de komende week6 dagen boven de 30 graden, ik vind 22 al meer dan genoeg.
Benieuwd of we iets van schaduw kunnen creëeren op het festival zaterdag, deze keer kan de partytent niet mee.
Eens! Je bent zn moeder niet en hij is een grote vent die ook kan zeggen wat moet er allemaal gedaan worden zullen we er samen eens voor gaan zitten en dan samen een app invullenquote:Op donderdag 18 juni 2026 12:08 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Hij is een volwassen kerel met een stel werkende hersenen. Als hij reminders nodig heeft, kan hij ze op een briefje schrijven, een alarm in zijn telefoon zetten of een app gebruikenwaarom zou jouw hersencapaciteit in beslag genomen moeten worden met iets waar hij de zijne niet voor kan of wil inzetten? Je bent z'n moeder niet
![]()
Dit! Het is oneerlijk om de hele verantwoordelijkheden van het huishouden bij 1 persoon neer te leggen. "Ik wil het wel doen, maar dan moet jij het gewoon even vragen" betekent eigenlijk: jij bent alsnog verantwoordelijk dat het gedaan wordt, want als jij niks zegt, gebeurt het niet. En dat is dan jouw schuld, want je zei niks. Ja doei.quote:Op donderdag 18 juni 2026 12:08 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
![]()
Mijne heeft hele rare bollen, ik ben zo benieuwd hoe dat zich ontwikkeltquote:Op donderdag 18 juni 2026 10:07 schreef Tele6 het volgende:
De passiebloem die ik ooit als een stekje van een oud-collega heb gehad, bloeit op dit balkon voor het eerst. Super mooi
WeApoNIzeD iNCoMpetEnCEquote:Op donderdag 18 juni 2026 11:10 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ja we hebben het er maandag meteen over gehad. Het is niet optimaal (ik weet niet precies wat ik moet met dat hij zegt echt reminders van me nodig te hebben voor het huishouden) maar het is wel zo dat hij zonder klagen de dingen doet. We hebben gisteren 2 wassen gedaan, planten verzorgd, gekookt en afgewassen, gestofzuigd. En hij heeft de gebruikte muizenval helemaal schoongemaakt zodat die klaar is voor muis nr 4.
Ook niet zijn verpleegkundige, hulp in de huishouding, therapeut of boksbal?quote:Op donderdag 18 juni 2026 12:14 schreef Blues het volgende:
[..]
Deze heb ik ook wel als mantra. Ook in de diepste lastigste tijden met ziekteproces van g heb ik dit mezelf echt voorgehouden hou ik mezelf dit nog bijna dagelijks voor. Doet veel goeds voor je relatie.
Hij is waarschijnlijk geen 12 meer. Je opvoeding heeft heus veel effect op je vorming, maar als volwassene kun je dat niet eeuwig als excuus blijven gebruiken. Je bent uiteindelijk zelf verantwoordelijk voor het soort mens dat je bent en wil zijn. Je kunt blijven groeien en ontwikkelen tot je heul oud bent. Dat is een stuk toffer dan jouw issues op een ander afschuiven.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja hier ook, absoluut. Het ging ook pas echt wringen met kinderen erbij. Ook het inzicht bij mij dat hulp als ik erom vraag niet echt is waar ik mee ben geholpen. Het was fijn geweest als ik eerder had geweten waarom dat toch niet goed voelde. Hoe eerder dat bewustzijn er is, hoe beterquote:Op donderdag 18 juni 2026 12:56 schreef AnneX het volgende:
Allereerst: sinds 1972 is het beroep Verpleegkundige.
Ten tweede geef de jonge mensen de kans om het zelf uit te vinden ( met wat ondersteuning van Tele van ons).
Hier duurde het ook wel even voordat het in evenwicht was.
Dus kunnen wij oude wijzen lekker wijsheid spuien zodat de kleine Tele (quote:Op donderdag 18 juni 2026 13:04 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Ja hier ook, absoluut. Het ging ook pas echt wringen met kinderen erbij. Ook het inzicht bij mij dat hulp als ik erom vraag niet echt is waar ik mee ben geholpen. Het was fijn geweest als ik eerder had geweten waarom dat toch niet goed voelde. Hoe eerder dat bewustzijn er is, hoe beter.
Haha zoietsquote:Op donderdag 18 juni 2026 13:06 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dus kunnen wij oude wijzen lekker wijsheid spuien zodat de kleine Tele () niet in al onze valkuilen hoeft te donderen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |