Waarom die datum?quote:Op dinsdag 16 juni 2026 18:13 schreef derLudolf het volgende:
Gras naast en achter m'n huis is nog niet gemaaid, dat mag vanaf 15 juni. Als het toch nog niet gemaaid is maar even de pomp aan en de fruitbomen beregenen. Nu koken.
Broedseizoen denk ik?quote:
Wat Cat al zegt, het is extensief grasland dus dat mag dan pas worden gemaaid. Vorig jaar hebben jagers (zonder wapen maar met drone) voor het maaien de hele wei uitgekamd. Vorig weekend zag ik nog een ree in het hoge gras vlakbij m'n boomgaard. We keken elkaar recht aan maar hij bleef gewoon staanquote:
Stasimuseum is super tof. Pluspunten voor de paternosterlift.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 19:03 schreef borisz het volgende:
Morgen maar direct Stasi Museum.
Ik ga donderdag aan de wandel in Rangsdorf. Komoot heeft een aardig rondje gevonden.
En daarna wordt het heet. Dan zie ik het nog wel.
quote:Op dinsdag 16 juni 2026 20:10 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Stasimuseum is super tof. Pluspunten voor de paternosterlift.
Jeugdherinneringenquote:Op dinsdag 16 juni 2026 20:10 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Pluspunten voor de paternosterlift.
Als dat de voorwaarden is voor een + bij een paternosterlift dan lust ik er nog wel een paar.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 20:41 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Nee maar wel operationeel te zien
Duimt!quote:Op dinsdag 16 juni 2026 21:18 schreef Kaatje1 het volgende:
Duimen allemaal voor Teuntje. Ze staat op de site.
Was goddelijkquote:Op dinsdag 16 juni 2026 18:57 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Zo hier eten
https://www.closnormand.fr/page/restaurant
Ja, tenzij het veel te lang duurt, evt zou ze dan naar een katten pension kunnen (of een gastgezin) maar ze zijn daar nu nier zo blij met mij ( kan ik me voorstellen) dus dat ga ik nu niet vragenquote:
Inderdaad. Ze is niet echt op eten gefocussed, snoepjes blieft ze niet, en wanneer er een deur dicht is laat ze luid weten dat ze het er niet mee eens is. Gisteren ging ik even met de lift naar beneden en man wat een herrie. Dan slapen de buren ook nietquote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:12 schreef AnneX het volgende:
En de deur van slaapkamer dicht is een optie?
Of met mand en eten op de andere kamer en deur dicht?
Alsof je het selluf niet hebt bedacht…😉
Ja, dat wil je niet. Inderdaad.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:18 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Inderdaad. Ze is niet echt op eten gefocussed, snoepjes blieft ze niet, en wanneer er een deur dicht is laat ze luid weten dat ze het er niet mee eens is. Gisteren ging ik even met de lift naar beneden en man wat een herrie. Dan slapen de buren ook niet
Ze negeert dat, ook de mand, de krabpaal, de spelletjes, de lampjes de snoepjesquote:Op dinsdag 16 juni 2026 22:54 schreef AnneX het volgende:
[..]
Ja, dat wil je niet. Inderdaad.
Heb je een kartonnen doos waarin zij kan wegkruipen? i.p.v. op jou springen.
Als zij de rest van het huis heeft… kan jouw deur toch wel dicht?
Doe je de deur overdag dicht? Kan zij daaraan wennen…
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |