Oh das jammer. Fijne vakantie!quote:Op dinsdag 16 juni 2026 12:20 schreef borisz het volgende:
Inmiddels de grens over. Bad Bentheim voorbij.
Storing in de restauratiewagen. Dus alleen matige voorverpakte dingen als lunch.
Ik wou vragen of de tap het wel deed, maar volgens mij heeft de ICE3neo die niet meer.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 12:20 schreef borisz het volgende:
Inmiddels de grens over. Bad Bentheim voorbij.
Storing in de restauratiewagen. Dus alleen matige voorverpakte dingen als lunch.
YOLOquote:Op dinsdag 16 juni 2026 12:35 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Had mij nog zo voorgenomen deze vakantie geen strips te kopen, maar goed, prachtige hardcovers, 0,50-2 euro
Weer 50 cm boekenplank
Ja, in Normandiëquote:Op dinsdag 16 juni 2026 12:55 schreef Blues het volgende:
[..]
YOLO
Zit je op 1 plek in een pittoresk Frans huisje?
Er was wel wat bier. Maar idd flessen.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 12:54 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik wou vragen of de tap het wel deed, maar volgens mij heeft de ICE3neo die niet meer.
Vroeger was 80% van het verkochte bier pils, maar tegenwoordig wordt veel meer Weizen, Radler en Alkoholfreies verkocht en sowieso minder bier. Dus gaan ze over naar flessen.
Grappig, in D wordt steeds minder bier maar wel meer wijn Verkocht, in Frankrijk is het andersomquote:Op dinsdag 16 juni 2026 12:54 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ik wou vragen of de tap het wel deed, maar volgens mij heeft de ICE3neo die niet meer.
Vroeger was 80% van het verkochte bier pils, maar tegenwoordig wordt veel meer Weizen, Radler en Alkoholfreies verkocht en sowieso minder bier. Dus gaan ze over naar flessen.
Koop je ze in Franse uitvoeringen?quote:Op dinsdag 16 juni 2026 12:35 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Had mij nog zo voorgenomen deze vakantie geen strips te kopen, maar goed, prachtige hardcovers, 0,50-2 euro
Weer 50 cm boekenplank
Wat fijnquote:Op dinsdag 16 juni 2026 12:53 schreef Blues het volgende:
[..]
1.4 km, het hele weiland rond, nu een week na de behandeling. 20 minuutjes![]()
Zo blij
Ja, Franstalig, ben nu onderweg, zal later wat titels posten.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 14:22 schreef sigme het volgende:
[..]
Koop je ze in Franse uitvoeringen?
En wat heb je gekocht?
Hebben jullie nog wel bezorging gepland staan? Of festivals?quote:Op dinsdag 16 juni 2026 15:16 schreef Sarabi het volgende:
Vanavond laatste bijeenkomst van onze brouwgildes voor de zomerstopik ga het wel missen de komende maanden.
Jawel, maar ook dat wordt nu iets rustiger.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 15:18 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Hebben jullie nog wel bezorging gepland staan? Of festivals?
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 16 juni 2026 15:07 schreef borisz het volgende:
Laatste deel naar Berlijn. Na Hannover kan er eindelijk gas worden gegeven. En het wordt een half uurtje extra. Oa door een Seinstoring bij Osnabrück.
Ervaar ik tenminste de klassieke DB-Experience 😋
Goeie hint👍🏼quote:Op dinsdag 16 juni 2026 16:55 schreef Kaatje1 het volgende:
Iemand van mijn vriendengroep is op vakantie in de Dolomieten (veel wandelen en mooie uitzichten zien). Kreeg vandaag bericht "ik heb ik Italië lasagne gegeten, maar die van jou is veel lekkerder" Zal wel een hint zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder is het geregeld tot mijn tevredenheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |