Ik zie het zwart in.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 10:21 schreef TAmaru het volgende:
Hoe ziet de toekomst van Nederland eruit? Hoe stel jij je Nederland voor in 2050, 2075 en 2100?
Waar komt die derde generatie ineens vandaan? De statistiek was toch altijd van eerste en tweede generatie? Als we nog even zo door gaan, dan ben ik straks ook iemand met migratieachtergrond, omdat zes generaties geleden een familielid uit Frankrijk kwam?quote:Op dinsdag 16 juni 2026 15:01 schreef matigeuser het volgende:
Nou, volgens het CBS hebben we dan tussen de 20 en 22 miljoen inwoners en bestaat de bevolking voor 56% uit mensen met een migratieachtergrond (1e / 2e / 3e generatie).
Het is vrij duidelijk wie er wel en wie er niet Nederlander is want de niet-Nederlanders doen er alles aan om kenbaar te maken dat ze geen Nederlander willen zijn.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 15:08 schreef knoopie het volgende:
[..]
Waar komt die derde generatie ineens vandaan? De statistiek was toch altijd van eerste en tweede generatie? Als we nog even zo door gaan, dan ben ik straks ook iemand met migratieachtergrond, omdat zes generaties geleden een familielid uit Frankrijk kwam?
Als je vijf eeuwen terug gaat, dan heeft trouwens 98% van de Nederlanders een migratieachtergrond. Dus jij waarschijnlijk ook.
🤣🤣🤣quote:Op dinsdag 16 juni 2026 15:08 schreef knoopie het volgende:
[..]
Waar komt die derde generatie ineens vandaan? De statistiek was toch altijd van eerste en tweede generatie? Als we nog even zo door gaan, dan ben ik straks ook iemand met migratieachtergrond, omdat zes generaties geleden een familielid uit Frankrijk kwam?
Als je vijf eeuwen terug gaat, dan heeft trouwens 98% van de Nederlanders een migratieachtergrond. Dus jij waarschijnlijk ook.
Het gaat mij meer om de creatieve definitie van personen met migratie-achtergrond door ineens ook de derde generatie mee te tellen terwijl het CBS normaal altijd als definitie alleen de eerste en tweede generatie aanhoudt.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 17:23 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Het is vrij duidelijk wie er wel en wie er niet Nederlander is want de niet-Nederlanders doen er alles aan om kenbaar te maken dat ze geen Nederlander willen zijn.
moet je witte vrouw maar kids barenquote:Op dinsdag 16 juni 2026 15:01 schreef matigeuser het volgende:
Nou, volgens het CBS hebben we dan tussen de 20 en 22 miljoen inwoners en bestaat de bevolking voor 56% uit mensen met een migratieachtergrond (1e / 2e / 3e generatie).
Dus dat gaat lekker! Lekker vol. Druk op de weg. Huizenmarkt naar de kloten. Alles proberen vol te bouwen voor de migranten. Maar dat mag niet vanwege de stikstofregels. Dus nog langzamer rijden. Nog meer wachtlijsten in de zorg. Nog meer belasting betalen. Nog meer windmolens en zonnepanelen. Alles helemaal tot aan de nok vol. Minder vrijheid. Meer onrust. Meer aanrandingen, verkrachtingen en andere hatecrimes. Islamitische partijen in de 2e kamer. Minder vrijheid.
En dat allemaal omdat jullie niet willen stemmen op 'extreem rechts' en 'ontfatsoenlijke mensen' die af en toe wat vreemde opmerkingen maken.
Goed bezig jongens! Misschien als we er gewoo nķg meer geld tegen aangooien, nog meer reclamespotjes met gemengde koppels, nog meer Netflix-series waarin zwarte vrouwen de blits maken, dan komt het helemaal goed hoor. Ze integreren vanzelf wel!
Althans, waar moeten ze ook alweer integreren als ze de meerderheid zijn? Oh ja, dat was het. De autochtoon moet straks herintegreren in zijn eigen land.
Allah hu akbaaaaaaaar!
We moeten gewoon terug in bevolking ipv eindeloos blijven groeien. En dat doen we al, want we krijgen inderdaad nog maar 1.4 kind per vrouw. Dus als we stoppen met immigratie, dan krimpt onze bevolking mooi. En dan gaan we terug naar een schappelijke 15 miljoen inwoners op dit hele kleine stukje aarde.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 20:31 schreef Edding345 het volgende:
[..]
moet je witte vrouw maar kids baren
Yep.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 12:41 schreef Cupfighter het volgende:
Kapot gemaakt door diverse rechtse kabinetten maar ik ga 2050 niet meer meemaken denk ik
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |