Jaaaaaquote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:48 schreef GGMM het volgende:
[ afbeelding ]
@:coco @:pisces29 @:dombohetolifantje1 @:dobbydobby @:yvonne
Gordeldierquote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:50 schreef Pisces29 het volgende:
Wat is dat beestje met nummer 7, links.
Oeehhhquote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:52 schreef Coco het volgende:
[ Bericht 100% gewijzigd door 3rr0r op 20-06-2026 23:52 ]
quote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:50 schreef Pisces29 het volgende:
Wat is dat beestje met nummer 7, links.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
Neequote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:56 schreef Halcon het volgende:
Duitsland zal wel gelijk blijven, dus het WK zal voor Dick wel weer klaar zijn na deze wedstrijd.
hier wordt gemodereerdquote:Op zaterdag 20 juni 2026 23:52 schreef Coco het volgende:
[ Bericht 100% gewijzigd door 3rr0r op 20-06-2026 23:52 ]
sowquote:Op zondag 21 juni 2026 00:04 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Focus maar op je eigen troep met verkrachters en dieven.
Jeetje zeg, hier schrik ik van.quote:Op zondag 21 juni 2026 00:04 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ik pak de paling in.quote:Op zondag 21 juni 2026 00:07 schreef capuchon_jongen het volgende:
Deze ga ik overslaan
@:coco zal dit in goede banen leiden
Komt ook een game van zag ik vandaagquote:Op zondag 21 juni 2026 00:09 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Komt film van als goed is, ook aanwezig allen.
The Mask tekenfilm was ook tof trouwens
Speel alleen CS2 en Football Manager. Fifa ook al jaren niet meer gekocht SADquote:Op zondag 21 juni 2026 00:10 schreef GGMM het volgende:
[..]
Komt ook een game van zag ik vandaag
De gameplay zag er alleen niet SUPER interessant uit
Iets meer respect voor de kampioen van Afrika en halve finalist vorig WK aubquote:Op zondag 21 juni 2026 00:04 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Boeken toe.quote:
Wat een bazenserie was datquote:Op zondag 21 juni 2026 00:11 schreef GGMM het volgende:
Oh nee ik bedoelde Samurai Pizza Cats
Ik ga slapen.
Ewa safiquote:Op zondag 21 juni 2026 00:13 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Iets meer respect voor de kampioen van Afrika en halve finalist vorig WK aub
Oh ja, corruptie ook nog inderdaad met die Africa Cupquote:Op zondag 21 juni 2026 00:13 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Iets meer respect voor de kampioen van Afrika en halve finalist vorig WK aub
Jawel tegen Ivoorkust spelen ze 'uit'quote:Op zondag 21 juni 2026 01:35 schreef Halcon het volgende:
Dat gele shirt van Curacao gaan we dit WK niet zien...
https://www.bbc.com/sport/football/live/c20yz1n8y28t#MatchStatsquote:Op zondag 21 juni 2026 03:22 schreef Anonymousz het volgende:
Hoeveel kansen heeft Ecuador wel niet gehad?
Allemaal users die zich tijdens NL klem hebben gezopenquote:Op zondag 21 juni 2026 03:39 schreef Kriegel het volgende:
Room is echt fucking ongelofelijk
Leuke wedstrijd ook, waarom kijkt niemand hier? Curacao valt me enorm mee en beide teams vallen al 80 minuten non-stop aan.
De meeste liggen in coma.quote:Op zondag 21 juni 2026 03:39 schreef Kriegel het volgende:
Leuke wedstrijd ook, waarom kijkt niemand hier? Curacao valt me enorm mee en beide teams vallen al 80 minuten non-stop aan.
Soooow en hoe hequote:Op zondag 21 juni 2026 03:41 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Allemaal users die zich tijdens NL klem hebben gezopen
Op een kwart van tweede helft thuisgekomen van Pinkpop. Kon niet eerder kijken.quote:Op zondag 21 juni 2026 03:39 schreef Kriegel het volgende:
Of een prachtig punt nu en dan op z'n Dickies winnen van Ivoorkust, echt niet onmogelijkquote:
Dat laatste was helemaal niet de VAR maar een belchinees ergens.quote:Op zondag 21 juni 2026 03:57 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Echt rot eens op met zo'n Chinees op de wedstrijd van Curacao en een stagiaire als producer
Als die hem instructies gaf dan had hij Curacao wel laten winnen neem ik aan. Valt meer op te verdienen.quote:Op zondag 21 juni 2026 03:59 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Dat laatste was helemaal niet de VAR maar een belchinees ergens.
Niet inhalig worden, dat is de kunst.quote:Op zondag 21 juni 2026 04:00 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Als die hem instructies gaf dan had hij Curacao wel laten winnen neem ik aan. Valt meer op te verdienen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Is niet waarquote:Op zondag 21 juni 2026 04:07 schreef wimderon het volgende:
Room kreeg alles tegen zich aan geschoten, geef die trofee maar aan Obispo.
quote:
Gewoon winnen van Duitsland die al eerste zijn in de poule.quote:Op zondag 21 juni 2026 08:34 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ecuador heeft nu een mega probleem
Dat hebben ze sowieso wel als ze niet op hoogte spelen.quote:Op zondag 21 juni 2026 08:34 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ecuador heeft nu een mega probleem
Leuk dat ze alle landen supporteren die deel zijn van het Koninkrijk der Nederlandenquote:
Als ze winnen van Duitsland, dan horen ze wel bij de beste nummers drie. Kunnen ze zelfs nog tweede worden.quote:Op zondag 21 juni 2026 11:48 schreef DobbyDobby het volgende:
Wat een stunt![]()
![]()
Nooit verwacht dat ze een punt zouden pakken. Ecuador heeft zichzelf wel uitgeschakeld. Dit kan zomaar 1 van de minste nummers 3 worden.
Moet Duitsland wel met een B team komen.quote:Op zondag 21 juni 2026 11:50 schreef Halcon het volgende:
[..]
Als ze winnen van Duitsland, dan horen ze wel bij de beste nummers drie. Kunnen ze zelfs nog tweede worden.
Mwah. Duitsland had ook de handen vol aan Ivoorkust. Ecuador is op zich wel gelijkwaardig aan Ivoorkust. Ze scoren enkel enorm moeizaam.quote:Op zondag 21 juni 2026 11:51 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Moet Duitsland wel met een B team komen.
Dat kun je wel zeggen ja. Ivoorkust deed zichzelf ook tekort trouwens gisteren. Leuk team.quote:Op zondag 21 juni 2026 11:53 schreef Halcon het volgende:
[..]
Mwah. Duitsland had ook de handen vol aan Ivoorkust. Ecuador is op zich wel gelijkwaardig aan Ivoorkust. Ze scoren enkel enorm moeizaam.
Ja, had anders af kunnen lopen die wedstrijd. Ecuador was niet minder dan Ivoorkust (vond ik), dus geef ze nog best een kans tegen Duitsland. Duitsland moet niks, behalve heel blijven en geen kaarten pakken.quote:Op zondag 21 juni 2026 11:55 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Dat kun je wel zeggen ja. Ivoorkust deed zichzelf ook tekort trouwens gisteren. Leuk team.
Die Duitsers wilden oh zo graag de tien halen tegen het kleine Curacao, voor bragging rights blijkbaar, die gaan echt niet willen verliezen van Ecuador omdat ze al door zijn.quote:Op zondag 21 juni 2026 12:13 schreef Halcon het volgende:
[..]
Ja, had anders af kunnen lopen die wedstrijd. Ecuador was niet minder dan Ivoorkust (vond ik), dus geef ze nog best een kans tegen Duitsland. Duitsland moet niks, behalve heel blijven en geen kaarten pakken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |