Dit behalve dan dat van die airco, want zo'n luxe hebben wij niet hier.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 09:15 schreef Moonversion het volgende:
De airco aanzetten en de hond vroeg en laat fors uitlaten, de tussendoor rondjes kort houden en niet te veel op het warme asfalt
Konijnen springen niet in een badjequote:Op dinsdag 16 juni 2026 09:27 schreef Captain_Ghost het volgende:
Gewoon een kinderbadje met water in. Daarin willen ze wel erin duikje nemen. En of onder schaduw chillen.
Daarvoor heb je geen airco nodig.
Vermijd activiteiten in moment waar de warmste van dag zijn. Lekker samen niets doen.
dat mag jij het doen. Of bouw je een helling.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 12:53 schreef cinderloom het volgende:
[..]
Konijnen springen niet in een badje
Midea portasplit als je geen airco aan de muur kan/mag hangen, in ieder geval veel beter dan een monoblokquote:Op dinsdag 16 juni 2026 10:34 schreef vosss het volgende:
[..]
Dit behalve dan dat van die airco, want zo'n luxe hebben wij niet hier.
Ik moet nog een nieuwe sportdemper voor mijn cabrio kopen en mijn pc nog upgraden. Die airco komt ooit nog wel een keertje. Of niet.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 16:35 schreef Moonversion het volgende:
[..]
Midea portasplit als je geen airco aan de muur kan/mag hangen, in ieder geval veel beter dan een monoblok
Wat dat betreft zijn beestjes wel slim. En maken zich er misschien ook minder druk om.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 16:40 schreef Seeburg54 het volgende:
Onze katten liggen lekker onder de struiken in de schaduw, en de kippen ook. Verder genoeg vers drinkwater.
Toch er voor gekozen om ze binnen te zetten, en ze genieten van de aandacht en een stuk koelere woonomgevingquote:Op woensdag 17 juni 2026 15:41 schreef cinderloom het volgende:
[..]
Wat dat betreft zijn beestjes wel slim. En maken zich er misschien ook minder druk om.
Ik heb een tuin waar volop de zon schijnt maar ook wel bomen en struiken die schaduw geven.
De overkapping staat helemaal niet in de (middag)zon.
Daar lopen de konijnen dan ook naar toe. Je zou denken adt onder een overkapping warm is. Maar blijkbaar is het toch beter dan in de tuin bij de struiken, want anders zouden ze er ook niet gaan liggen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |