Onzichtbaar.quote:
De coach van Egypte zit er iets anders in dan die van Japan. Ze blijven vrolijk naar voren rennen.quote:Op maandag 15 juni 2026 22:43 schreef Dale__Cooper het volgende:
De 2-1 voor België hangt wel in de lucht.
Egypte verdient de overwinning maar daar koop je niets voorquote:Op maandag 15 juni 2026 22:46 schreef Szura het volgende:
Belgie heeft uiteindelijk maar een halfuurtje gevoetbald, drie punten zou wel erg veel zijn
Bepaalde trainers zouden dit een topwedstrijd noemenquote:Op maandag 15 juni 2026 22:54 schreef hhh38 het volgende:
Een van de leukere wedstrijden van het toernooi wel
Terwijl de Belgen op lijken, toch voordeel meer gewend te zijn aan de hitte?quote:Op maandag 15 juni 2026 22:54 schreef Slobeend het volgende:
Onder de indruk van de intensiteit van Egypte.
Europa wint überhaupt nog niet erg veel deze dagenquote:Op maandag 15 juni 2026 22:55 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Terwijl de Belgen op lijken, toch voordeel meer gewend te zijn aan de hitte?
Gaf ook nog wel genoeg kansen.quote:Op maandag 15 juni 2026 22:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
De coach van Egypte zit er iets anders in dan die van Japan. Ze blijven vrolijk naar voren rennen.
Van de 3 overwinningen uit 10 wedstrijden zijn er 2 van Schotland en Zwedenquote:Op maandag 15 juni 2026 22:57 schreef franklop het volgende:
[..]
Europa wint überhaupt nog niet erg veel deze dagen
Toch een voordeel dat je gewend bent in smerig hete omstandigheden te spelen.quote:Op maandag 15 juni 2026 22:59 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Gaf ook nog wel genoeg kansen.
De 3 die wonnen hadden ook wel echt hele zwakke tegenstanders. Sowieso zijn de meeste wedstrijden met 2 ploegen die wat kunnen in een gelijkspel geëindigd, alleen Turkije was wel acceptabel maar wel echt 4-5-1 schiet van afstandquote:Op maandag 15 juni 2026 23:00 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Van de 3 overwinningen uit 10 wedstrijden zijn er 2 van Schotland en Zweden
Karl warmt op voor Vive le Velo.quote:Op maandag 15 juni 2026 23:08 schreef Szura het volgende:
‘We hadden die match ook wel kunnen winnen’
Karl schiet alweer in de overdrive
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op maandag 15 juni 2026 20:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
Bob is ook langs geweest bij de VVD
Op het einde nog pure Hugo de Jonge vibes.quote:Op maandag 15 juni 2026 23:20 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Dit is weer erg goed.
Bereid je voor op een teleurstelling.quote:
Ook dat is onderdeel van de Bielsa-experience.quote:Op maandag 15 juni 2026 23:52 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Bereid je voor op een teleurstelling.
De CONMEBOL heeft een gigantisch probleem. En dan moet de kleine uit Rosario nog afscheid nemen.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 00:44 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
De geluiden vanuit Uruguay klopten dus volledig. Bielsa is washed.
Ik las vandaag een gerucht dat hij teruggaat naar Liverpool.quote:
Weljoh, die gaan al het geld voor Diomande nodig hebben.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 01:21 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik las vandaag een gerucht dat hij teruggaat naar Liverpool.
Wanne kutspeler.
Verrassend allen.quote:Volgens Talksport heeft de FIFA geen enkel bezwaar dat Trump de trofee overhandigt aan de aanvoerder van het winnende team. Ook mag hij op het podium blijven staan als hij dat zou willen. Normaal gesproken is FIFA-baas Gianni Infantino de persoon die de trofee overhandigt.
Sporza heeft veel betere samenvattingenquote:Op dinsdag 16 juni 2026 11:28 schreef Chiappucci het volgende:
Kaj Sierhuis is wel echt een verademing als analist in WK Ontbijt. Goed op de hoogte en zeer welbespraakt.
Jammer alleen dat de samenvattingen die ze daar uitzenden die naam nauwelijks mogen dragen.
Dit is niet echt toch?quote:
Ja, waarom niet gewoon de samenvattingen die op Youtube staan?quote:Op dinsdag 16 juni 2026 11:28 schreef Chiappucci het volgende:
Kaj Sierhuis is wel echt een verademing als analist in WK Ontbijt. Goed op de hoogte en zeer welbespraakt.
Jammer alleen dat de samenvattingen die ze daar uitzenden die naam nauwelijks mogen dragen.
Praten boven beelden, het blijft de NOS.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 11:28 schreef Chiappucci het volgende:
Nee, dat is het probleem niet.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 12:17 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Praten boven beelden, het blijft de NOS.
Jawel. Alles moet worden besproken en geduid, wat ten koste gaat van langere samenvattingen.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 13:01 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Nee, dat is het probleem niet.
De NOS heeft teveel topics en rubriekjes die ze in korte tijd willen bespreken. Kwantiteit boven kwaliteit. Al is dat een NPO-brede ziekte. Je wordt niet geïnformeerd.
Sporza is echt een verademing.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 11:36 schreef Szura het volgende:
[..]
Sporza heeft veel betere samenvattingen
Iets teveel mensen die klagen over de NOS, willen pochen met hun OLED-scherm en klagen dat het geen 4K is.quote:
Zelf heb ik het puur over het commentaar en de analyses.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 16:41 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Iets teveel mensen die klagen over de NOS, willen pochen met hun OLED-scherm en klagen dat het geen 4K is.
Behalve dat ik hem niet op mijn chromecast krijgquote:
Ik vind Sporza ook een verademing vanwege het gebrek aan hijgerigheid.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 16:43 schreef Coco het volgende:
[..]
Zelf heb ik het puur over het commentaar en de analyses.
Was niet de beste kledingkeuze bij 32 graden.quote:Op maandag 15 juni 2026 21:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Hebben jullie ook wel eens je beste pak uit de kast gehaald om er vervolgens een petje van Adidas bij te dragen?
Voor mij is het bijna puur het gebrek aan reclames bij de waterbreaks.quote:Op dinsdag 16 juni 2026 16:44 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik vind Sporza ook een verademing vanwege het gebrek aan hijgerigheid.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |