Niets is zeker Mario .... gelukkig maarquote:Op maandag 15 juni 2026 22:54 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja oei, heb nederland sieg getippt, türkei sieg, spanie sieg wat ook normal zeker is,
quote:
hochbezahlte idioten en de dann versagen wanneer het moetquote:Op maandag 15 juni 2026 22:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Niets is zeker Mario .... gelukkig maar
Echte vrouwquote:
Ja maar ze spelen in een ander samengesteld team met mensen die ze misschien niet kennen / leuk vinden etc ,,,quote:Op maandag 15 juni 2026 23:14 schreef mario390 het volgende:
[..]
hochbezahlte idioten en de dann versagen wanneer het moet
Is dat maily?quote:
dat is bij onze team wat anders, niet zo hochbetalt maar dat miteinander is top, zogar de verletzte baumgartner is darbijquote:Op maandag 15 juni 2026 23:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja maar ze spelen in een ander samengesteld team met mensen die ze misschien niet kennen / leuk vinden etc ,,,
Geen idee, staat er niet bij.quote:
Nee. Maar ze worden wel uitgerust met sensoren die van alles kunnen meten. Ik denk overigens niet dat de beschuldiging klopt.quote:Op maandag 15 juni 2026 22:43 schreef marcb1974 het volgende:
@:Domnivoor,
kunnen schildpadden getraind worden tot spion![]()
https://www.nu.nl/dieren/(...)en-als-spionnen.html
Het is China, natuurlijk klopt de beschuldiging nietquote:Op maandag 15 juni 2026 23:21 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Nee. Maar ze worden wel uitgerust met sensoren die van alles kunnen meten. Ik denk overigens niet dat de beschuldiging klopt.
Zijn ze bij Ali-expres te koop?quote:Op maandag 15 juni 2026 23:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het is China, natuurlijk klopt de beschuldiging niet
Vroeg me wel af of het zou kunnen. Bij dolfijnen weet ik dat ze al een stuk verder komen.
quote:
Ik ken iemand die onderzoek doet met dataloggers die aan landschildpadden worden bevestigd. Die loggen (als ik het goed heb) temperatuur, luchtvochtigheid en locatie. Dat onderzoek loopt al jaren.quote:Op maandag 15 juni 2026 23:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Het is China, natuurlijk klopt de beschuldiging niet
Vroeg me wel af of het zou kunnen. Bij dolfijnen weet ik dat ze al een stuk verder komen.
quote:Op maandag 15 juni 2026 23:14 schreef mario390 het volgende:
[..]
hochbezahlte idioten en de dann versagen wanneer het moet
alleen als ze zo schaars gekleed zijnquote:Op maandag 15 juni 2026 23:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]OMG ik hoop maar dat ze iedereen gewoon in de maling nemen.
Zullen er echt zulke domme mensen zijn????
Dat moeten ze dan ook wel want ze kunnen niets anders en toch een rijbewijs gehaald, oh wacht, ik weet al hoe.quote:
Heb jij je al aangemeld bij de tiktokwebshop?quote:Op maandag 15 juni 2026 23:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Zijn ze bij Ali-expres te koop?
Ja, zijn meerdere van dit soort filmpjes.quote:Op maandag 15 juni 2026 23:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]OMG ik hoop maar dat ze iedereen gewoon in de maling nemen.
Zullen er echt zulke domme mensen zijn????
Dat ze apparatuur op zich hebben geloof ik wel. Dat ze gestuurd worden nietquote:Op maandag 15 juni 2026 23:28 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik ken iemand die onderzoek doet met dataloggers die aan landschildpadden worden bevestigd. Die loggen (als ik het goed heb) temperatuur, luchtvochtigheid en locatie. Dat onderzoek loopt al jaren.
Dus ja, wat vanuit China beweerd wordt zal wel mogelijk zijn.
Valt ook nog wel mee toch ?quote:
quote:Op maandag 15 juni 2026 23:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ja, zijn meerdere van dit soort filmpjes.
Neequote:Op maandag 15 juni 2026 23:36 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat ze apparatuur op zich hebben geloof ik wel. Dat ze gestuurd worden niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |