Iedereen denk ik.quote:
waar is zij? En wann heb je zij gesproken?quote:Op maandag 15 juni 2026 20:03 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee .. mn dochter is onbereikbaar
Niet vandaag.. ze is in Madrid of Valenciaquote:Op maandag 15 juni 2026 20:07 schreef mario390 het volgende:
[..]
waar is zij? En wann heb je zij gesproken?
Achso ik dachte langer nietquote:Op maandag 15 juni 2026 20:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet vandaag.. ze is in Madrid of Valencia
Ik had verwacht dat Spanje dit wel zou winnen. Maar Kaap Verdië speelde enorm defensief, wat ook wel te verwachten viel.quote:Op maandag 15 juni 2026 20:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik had een beetje hoop dat zou kunnen gebeuren ipv de voorspelde 10-0 Spain
Ik heb eigenlijk wel genoten van deze wedstrijdquote:Op maandag 15 juni 2026 20:14 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik had verwacht dat Spanje dit wel zou winnen. Maar Kaap Verdië speelde enorm defensief, wat ook wel te verwachten viel.
Oh dat zeker. Was een leuke pot.quote:Op maandag 15 juni 2026 20:15 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk wel genoten van deze wedstrijd
Aaaaaaaaah lief!quote:
quote:Op maandag 15 juni 2026 20:07 schreef mario390 het volgende:
[..]
waar is zij? En wann heb je zij gesproken?
Madrid en teleurgesteld want ze heeft de wedstrijd gezien ... Maar goed niet getreurd donderdag naar Miamiquote:Op maandag 15 juni 2026 20:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Niet vandaag.. ze is in Madrid of Valencia
Ze zijn helegaar niet zo lelijkquote:Op maandag 15 juni 2026 19:39 schreef marcb1974 het volgende:
Bijzondere haaien
https://www.hln.be/dieren(...)raag-zien~aaaa6800c/
Wat een prachtig dierquote:Op maandag 15 juni 2026 19:39 schreef marcb1974 het volgende:
Bijzondere haaien
https://www.hln.be/dieren(...)raag-zien~aaaa6800c/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 15 juni 2026 21:18 schreef Domnivoor het volgende:
Verjaardagscadeau voor Aoibhin van haar ouders (en ook een beetje voor mij)Felies met @AoibhinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |