Moehahahaquote:Op maandag 15 juni 2026 09:09 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
https://www.ad.nl/economi(...)met-tanken~a9209995/
quote:
quote:
Hey chocoquote:
quote:

quote:Op maandag 15 juni 2026 14:00 schreef marcb1974 het volgende:
https://i.fokzine.net/upload/26/04/260429_1_daily1890_72.jpg
De heren zijn al sinds vannacht bezig en een can de heren heeft er maar een vrije dag voor opgeofferd zodat jullie weer kunnen bitchen. Fijn hèquote:
Stel je aan zeg, ik reageerde op dit wat er en niet meer niet in FB stondquote:Op maandag 15 juni 2026 15:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
De heren zijn al sinds vannacht bezig en een can de heren heeft er maar een vrije dag voor opgeofferd zodat jullie weer kunnen bitchen. Fijn hè
quote:Op maandag 15 juni 2026 06:49 schreef Breuls het volgende:
We zien een enorme toename van verkeer in de afgelopen uren. Waar we daar in eerdere gevallen vanaf konden komen door een specifiek land volledig te blokkeren gaat dat nu niet helpen, dus we moeten het even uitzingen, ben ik bang.
Hier wordt niet gebitcht.quote:Op maandag 15 juni 2026 15:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
De heren zijn al sinds vannacht bezig en een can de heren heeft er maar een vrije dag voor opgeofferd zodat jullie weer kunnen bitchen. Fijn hè
Ik stel me aan als ik dat wil hoorquote:Op maandag 15 juni 2026 15:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Stel je aan zeg, ik reageerde op dit wat er en niet meer niet in FB stond
[..]
Achtervolg je Dot?quote:Op maandag 15 juni 2026 15:50 schreef yvonne het volgende:
[..]
En ik weet net zo veel als ik lees.quote:
Soury and I go a long way. Ze weet wel hoe m'n post te interpreterenquote:
Hoezo achtervolgen?quote:Op maandag 15 juni 2026 16:18 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Achtervolg je Dot?
Maar wel vervelend al dat gezeik de hele tijd. Wat voor idioot doet dat (en dan druk ik me nog netjes uit).
Zijn dit van die aanvallen? Het is bijna elke dag wel een keer raak lijkt het
Weet ik niet? Ik zie je hier nooit.quote:
Nou ja dat hoop ik tochquote:Op maandag 15 juni 2026 16:20 schreef yvonne het volgende:
[..]
Soury and I go a long way. Ze weet wel hoe m'n post te interpreteren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |