Silvie digt gold en casht elke paar jaarquote:Op zondag 14 juni 2026 22:58 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Doet Silvie het beter en dat ik hem nog herkende, vroeger toch schijnbaar genoeg gezien om dingen nog te weten.
Ik herken alleen de oude lullen volgens mij. Tenzij er weer een zoon meespeelt van 1 van die oude lullen.quote:Op zondag 14 juni 2026 23:06 schreef pullup het volgende:
[..]
Je bent prima op de hoogte
Moet toegeven dat ik niet eens meer al die spelers herken die er nu op het veld staan
Hij schijnt goed te zijn maar ik zie hem er nooit eentje inschoppen ongeveerquote:Op zondag 14 juni 2026 23:06 schreef ChocoFan het volgende:
Oh ja, dat was die NL naam.
Zal malen veel malen over het niet scoren.
Ook voor haar geldt, groot gelijk heeft ze.quote:Op zondag 14 juni 2026 23:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Silvie digt gold en casht elke paar jaar
Koeman heb ik nog tegenover gestaan op het veld .. hij was 14 of 15 ik 16 ...quote:Op zondag 14 juni 2026 23:04 schreef ChocoFan het volgende:
Airco in een stadion, dat had ik 30 jaar geleden ook nooit kunnen bedenken.
Oeh ik zag koeman, zeg ik dat goed?
Potverdikkeme, ik weet toch meer dan ik dacht van voetbal.
Misschien vandaag dan wel.quote:Op zondag 14 juni 2026 23:07 schreef pullup het volgende:
[..]
Hij schijnt goed te zijn maar ik zie hem er nooit eentje inschoppen ongeveer
Ze hebben gescoord.quote:
Gingen ze daar geen verbod op invoeren, iets met hersenletsel daardoor.quote:
Er is wel over geluld aar dat komt er niet door blijkbaarquote:Op zondag 14 juni 2026 23:13 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Gingen ze daar geen verbod op invoeren, iets met hersenletsel daardoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |