wie weet. ik hoop nog steeds dat NL kan winnen. maar toch he vond het allemaal weer te lafjes en niet aanvallende genoeg. zeker niet als ze voorstaan.quote:Op maandag 15 juni 2026 00:20 schreef chufi het volgende:
Ach Japan was de zwaarste tegenstander en dat is inmiddels gebleken .. Zweden en Tunesie ruimen we ruimschoots op
WK dusquote:Op maandag 15 juni 2026 00:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dit ja, voetbal boeit mij niet zo alleen een ek of wk vind ik dan wel weer geinig, net zoals olympische spelen.
Er is nog weinig overtuigents geweest dat er uit sprong ,, Op Duitsland eerder vandaag na, maar ja tegen Curacao is het toch ook wel simpel winnen .. geen 10-0 maar 5-1quote:Op maandag 15 juni 2026 00:21 schreef kree het volgende:
[..]
wie weet. ik hoop nog steeds dat NL kan winnen. maar toch he vond het allemaal weer te lafjes en niet aanvallende genoeg. zeker niet als ze voorstaan.
lol ik niet eigenlijk. omdat voetbal me niet zoveel boeit/quote:
quote:
ik heb nog hoop. en hoop echt ook en sta voor NL.quote:Op maandag 15 juni 2026 00:25 schreef chufi het volgende:
[..]
Er is nog weinig overtuigents geweest dat er uit sprong ,, Op Duitsland eerder vandaag na, maar ja tegen Curacao is het toch ook wel simpel winnen .. geen 10-0 maar 5-1
Eerst zien, dan gelovenquote:
Tunesie won bijna van Oostenrijk , maar Zweden was kansloos tegen Norway ... zoiets .. Moet kunnenquote:
Daarom zeg ik, eerst zien, dan geloven,quote:Op maandag 15 juni 2026 00:32 schreef chufi het volgende:
[..]
Tunesie won bijna van Oostenrijk , maar Zweden was kansloos tegen Norway ... zoiets .. Moet kunnen
wat is die en tegen wie en wanneer?quote:
Alles kan, maar niet voor Nederlandquote:Op maandag 15 juni 2026 00:34 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daarom zeg ik, eerst zien, dan geloven,
want ja, het kan.
Nederland heeft vandaag ook netjes 2 keer gewonnenquote:Op maandag 15 juni 2026 00:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Alles kan, maar niet voor NederlandMaar wie weet
Zweden of Tunesie ... ik weet ook niet wie we eerst krijgenquote:Op maandag 15 juni 2026 00:35 schreef kree het volgende:
[..]
wat is die en tegen wie en wanneer?
ik volg het niet genoeg
ik heb ook niet weinig hoop voor dat WK. maargoed denk het kan nog wel.quote:Op maandag 15 juni 2026 00:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Alles kan, maar niet voor NederlandMaar wie weet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |