abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8735027
Ik was vanmiddag bij H&M met handenvol in de paskamer. Uiteindelijk heb ik een jasje en een zonnebril gekocht. Echter, een haarklem van 1.50 heb ik niet betaald, die zat al in mijn haar...

Het is de tweede keer dat ik iets uit een winkel heb gejat. De vorige keer is een jaar of 5 geleden, ook iets onbenulligs.

Ik ben iemand die normen en waarden belangrijk vindt, ik heb geld genoeg, ik ben geen kleptomane, ik voelde geen kick. Ik snap zelf eigenlijk niet waarom ik het gedaan heb. De enige reden die ik kan bedenken, is dat het zo gemakkelijk ging.

Waarom pleeg jij winkeldiefstal?

"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_8735050
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
  woensdag 26 februari 2003 @ 18:45:01 #3
48423 Sir-Dance-a-Lot
To surf and protect
pi_8735051
Omdat sinds de euro alles zo duur is.
pi_8735083
Als ik heel eerlijk moet zijn, ik heb nog nooit iets gestolen.
Ik zou niet durven eigenlijk, de angst dat ik gepakt kan worden is zo ontzettend groot... Al als vlakbij de winkeluitgang sta en het alarm gaat af, dan ben ik al bang dat ze mij komen onderzoeken, terwijl ik dan niets heb..

Bovendien denk ik niet dat ik van een gestolen goed net zo zou kunnen genieten als van iets dat ik gewoon betaald heb...

Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
pi_8735084
iedereen wil toch wel af en toe iets doen dat niet mag, toch?
pi_8735085
Vraag het eens aan Winona Ryder Ik denk dat je het voor de kick doet. Al heb ik het zelf nog nooit gedaan, afgezien van de snoepjes bij de Trekpleister, kan ik het me voorstellen dat het een behoorlijke kick geeft. Het schijnt in sommige gevallen zelfs een psychische aandoening te zijn die er voor zorgt dat je het dwangmatig blijft doen voor die kick als het allemaal lukt.
pi_8735088
Als het te makkelijk is, laat ook ik het wel gebeuren....

Maar als het dan mis gaat, neem ik natuurlijk de consequentie als een vent.

Zelfde als zwart rijden in de trein...
zorg dat je geld bij je hebt voor treinkaartje in de trein.. en je kan gewoon zwart rijden....
die enkele keer dat je gepakt wordt

Noot: Deze post is origineel en uniek. De kleine variaties in spelling en grammatica vergroten haar individueele karakter en schoonheid en kunnen in geen geval beschouwd worden als onvolmaaktheden of fouten.
pi_8735114
Grappig hoe sommige mensen normen en waarden zo hoog in het vaandel hebben staan, terwijl ze in een ander topic deze weer net zo gemakkelijk aan hun laars lappen.

Ben benieuwd of er ooit iets van jou gestolen is, en wat je daarvan vond?

Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_8735169
Het enige wat ik steel zijn leuke bordjes, vlaggen en leuke posters uit bushokjes. Voor die bushokjes heb ik een sleutel dus ik doe het deurtje netjes achter me dicht.

Nooit uit winkels e.d.

pi_8735295
Ik heb best veel gepikt in de tijd dat ik 16/17 jaartjes was.
Het kwan door een vriendinnetje die schaamteloos in mijn bijzijn een badpakje jatte.
Ik jatte voornamelijk peuken, maar ik heb ook wel een paar keer voor zo'n 30 EUR make-up gepikt.

Ik ben gepakt toen ik eind 17 was.
Om een pakje shag en een deoroller.

Ik heb het sindsdien niet meer gedaan...

Wie ben ik
  woensdag 26 februari 2003 @ 19:07:41 #11
47081 Emphemeris
Seinfeld ownage
pi_8735356
- Beroep Leerkracht basisonderwijs

Goed voorbeeld voor de kids

"Cause I'm like ice, buddy, if I don't like you, you've got problems." -- Kramer in "The Parking Space"[br]"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
pi_8735386
als ik in de winkel werk pik ik ze er meestal zo uit, diegenen waarvan je gewoon _weet_ dat ze iets gejat hebben. Echt kutmensen vind ik dat. Waarom jat je nou iets uit een winkel?
Kapitalisatie is de beste remedie tegen ideologische inhoud. - Zodiakk.
FA Jump: webicon weggehaald wegens wachtwoord beveiliging
  woensdag 26 februari 2003 @ 19:10:12 #13
47081 Emphemeris
Seinfeld ownage
pi_8735406
quote:
Op woensdag 26 februari 2003 18:47 schreef Qarinx het volgende:
Als ik heel eerlijk moet zijn, ik heb nog nooit iets gestolen.
Ik zou niet durven eigenlijk, de angst dat ik gepakt kan worden is zo ontzettend groot... Al als vlakbij de winkeluitgang sta en het alarm gaat af, dan ben ik al bang dat ze mij komen onderzoeken, terwijl ik dan niets heb..

Bovendien denk ik niet dat ik van een gestolen goed net zo zou kunnen genieten als van iets dat ik gewoon betaald heb...

Dat heb ik nou ook... soms denk ik ook wel eens als ik door zo'n poortje loop: hopelijk gaat ie niet af... terwijl ik niets gejat heb
"Cause I'm like ice, buddy, if I don't like you, you've got problems." -- Kramer in "The Parking Space"[br]"Everything I've ever done or said is the complete opposite of what I've wanted" -- George
pi_8735420
quote:
Op woensdag 26 februari 2003 19:07 schreef Emphemeris het volgende:
- Beroep Leerkracht basisonderwijs

Goed voorbeeld voor de kids

Ik ben idd een goed voorbeeld voor mijn kids .
Maar als je bedoelt dat het niet is zoals het hoort, dat ik die klem heb gejat, dan geef ik je gelijk.
pi_8735434
Koopt ze jas en zonnebril...jat ze een haarklem, had je het niet beter andersom kunnen doen?
pi_8735453
quote:
Op woensdag 26 februari 2003 19:09 schreef paladin het volgende:
Waarom jat je nou iets uit een winkel?
Ja, da's idd de vraag van dit topic.
pi_8735481
quote:
Op woensdag 26 februari 2003 19:11 schreef boebiedoe het volgende:
Koopt ze jas en zonnebril...jat ze een haarklem, had je het niet beter andersom kunnen doen?
Wat ik al zei, ik snap het zelf ook niet. Daarom ben ik benieuwd naar de redenen van andere mensen.
  woensdag 26 februari 2003 @ 19:17:58 #18
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_8735568
Toen ik 15 was heb ik het wel herhaaldelijk gedaan. Was echt puur voor de kick toen, want ik wist dondersgoed dat het fout was. Ben nooit gepakt, na een tijdje stopte ik er vanzelf mee.
pi_8735589
quote:
Op woensdag 26 februari 2003 18:45 schreef Sir-Dance-a-Lot het volgende:
Omdat sinds de euro alles zo duur is.
  woensdag 26 februari 2003 @ 19:20:53 #20
48423 Sir-Dance-a-Lot
To surf and protect
pi_8735629
quote:
Op woensdag 26 februari 2003 19:19 schreef Rulin het volgende:

[..]

Ja...je kunt wel lachen maar weet je hoeveel je daarmee uitspaart. Bovendien mocht je ook een brood jatten van een of andere knakker dus waarom andere etenswaren niet? 24/7 brood is ook heel ongezond.
pi_8735687
quote:
Op woensdag 26 februari 2003 19:20 schreef Sir-Dance-a-Lot het volgende:

[..]

Ja...je kunt wel lachen maar weet je hoeveel je daarmee uitspaart. Bovendien mocht je ook een brood jatten van een of andere knakker dus waarom andere etenswaren niet? 24/7 brood is ook heel ongezond.

sorta like 7-11
pi_8735698
Toen ik anderhalf was heb ik wel eens een bal gepakt in een winkel, toen wist ik natuurlijk nog niet dat dat niet mocht. Mijn moeder en m'n oma kwamen er pas achter toen we al uit die winkel waren.

Toen ik een jaar of acht was, speelde ik een keer bij een vriendinnetje. Met een groepje kinderen waren we in de Konmar en daar lagen stickervellen van Michael Jackson. Al die kinderen pakten zo'n stickervel, gewoon alsof het normaal was, dus ik ook. Pas later bedacht ik me dat dat natuurlijk helemaal niet mocht (stom, ik weet het). Ik heb die stickers ook nooit gebruikt, ik had niets met Michael Jackson.

Ik heb wel een keer zo'n drinkpakje melk gepikt in de basisschool waar ik 's avonds aerobics had, toen was ik denk ik vijftien.

Bewust iets stelen in winkels heb ik nooit gedaan. Waarom iemand het doet, ik weet het niet, misschien de spanning of de uitdaging, het risico om gepakt te worden, de kick? Iets anders kan ik niet bedenken als het gaat om een haarspeld van eenvijftig.

In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_8735760
quote:
Op woensdag 26 februari 2003 19:23 schreef Angeles het volgende:
misschien de spanning of de uitdaging, het risico om gepakt te worden, de kick? Iets anders kan ik niet bedenken als het gaat om een haarspeld van eenvijftig.
Het vreemde is dus dat ik er niet eens een kick van kreeg.

Maar ik lees bij anderen dat ze het wel eens deden toen ze puber waren. Ik ben nota bene 34...

pi_8735770
quote:
Op woensdag 26 februari 2003 19:23 schreef Angeles het volgende:
hoop geblaat
Dit is toch tamelijk onschuldig, alleen dat melkpakje....ja...ik zal de juten eens bellen
pi_8735888
Ik beken!

Ik heb 1x iets durven jatten,
daarom weet ik het nog zo goed.
Een roze schoolbordkrijtje van mijn balletvriendinnetje Madelon.

Madelon! Het spijt me!

Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')