Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 20 juni 2026 05:51 schreef CR7 het volgende:
En die Turk als een klein meisje rennen naar de scheids...
Gewoon geen hand voor je mond doenquote:Op zaterdag 20 juni 2026 06:23 schreef Alpha0 het volgende:
Als je je hand voor je mond houdt, hoe weet de scheids dan eigenlijk dat je praat?
Dat was de vraag niet.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 06:25 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Gewoon geen hand voor je mond doen
Duidelijk dat die speler van paraguay wat zegt. Ze lopen naast elkaar en hij kijkt naar die Turk.quote:
7 minuten slechtsquote:Op zaterdag 20 juni 2026 05:54 schreef Gretzl het volgende:
In de tweede helft worden er waarschijnlijk minimaal 12 minuten blessuretijd toegevoegd
Burak?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
Met afstand de best tweede helft die ik so far gezien heb dit WKquote:
Alleen einde eerste helft.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 07:08 schreef PzKpfw het volgende:
Ik had Turkije toch wel wat meer verwacht. Dacht dat dat echt zo'n taai vechtersploegje was.
Jij kijkt ook niet veel wedstrijden dan.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 07:06 schreef Gretzl het volgende:
[..]
Met afstand de best tweede helft die ik so far gezien heb dit WK
Bekijk deze YouTube-videoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bloodbuzz Ohio: Gretzl wilde heel graag The National éindelijk in de Top 2000 hebben | Concert stats | Last.fm
Do whatever the TV tells us
Stay inside our rosy-minded fuzz
So worry not, all things are well
xg is stom. Kan aan het aantal schoten ook wel zien dat ze zichzelf tekort doen.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 07:09 schreef Gretzl het volgende:
Als je zoveel xG creëert maar toch geen enkel moment echt rustig bent voor de goal dan ben je gewoon niet goed genoeg voor de 2e ronde van een WK?
[ afbeelding ]
Lang niet alles gezien. Maar ik kan zeer genieten van een team dat 90 minuten zo gedisciplineerd en hartstochtelijk verdedigt als Paraguay. Ook met 10 man. Beter kun je de bus écht niet parkerenquote:Op zaterdag 20 juni 2026 07:11 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Jij kijkt ook niet veel wedstrijden dan.
Leuk dat je de regels zo goed kent. Het is al klaar voor Turkije.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 07:26 schreef matspontius het volgende:
Aus en Par gaan gewoon lekker gelijk spelen. En dan is het 👋👋👋 voor de immer sportieve Turken
?? Beste nummer 3 kan nog gewoon hoor als ze dik van de VS winnen en AUS - PAR geen gelijk spel wordtquote:Op zaterdag 20 juni 2026 07:30 schreef Durmada het volgende:
[..]
Leuk dat je de regels zo goed kent. Het is al klaar voor Turkije.
Niet dus.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 07:34 schreef matspontius het volgende:
[..]
?? Beste nummer 3 kan nog gewoon hoor als ze dik van de VS winnen en AUS - PAR geen gelijk spel wordt
En bij een gelijkspel zullen ze allebei wel door zijn.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 07:09 schreef OmniRocket het volgende:
#werkenbijdenos
"Paraguay mag nog hopen om als beste nummer 3e door te gaan"
Of ze winnen gewoon van Australië en zijn 2e.
Onderling resultaat telt en aangezien ze verloren hebben van zowel Australië als Paraguay...quote:Op zaterdag 20 juni 2026 07:34 schreef matspontius het volgende:
[..]
?? Beste nummer 3 kan nog gewoon hoor als ze dik van de VS winnen en AUS - PAR geen gelijk spel wordt
Ja er zullen er bij zijn die een "makkelijk" pad hebben. Had Nederland 2 jaar geleden ook bij het EK.... hoort bij knockout.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 09:14 schreef TLC het volgende:
Oh en Argentinië heeft al een lollerloting richting de kwartfinales
België of Spanje kan nog.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 09:14 schreef TLC het volgende:
Oh en Argentinië heeft al een lollerloting richting de kwartfinales
Turkije is altijd een vermakelijke rubriek als het even tegenzit: staan er opeens 10 individuele spelers op het veld.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 09:25 schreef WheeledWarrior het volgende:
In '24 was het nog wel aardig maar verder heeft Turkije sinds 2002 toch nooit meer geleverd op of richting eindtoernooien?
Halve finale op het EK 2008. Met al die late goals was dat toen toch? En het vorige EK haalden ze de kwartfinale.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 09:25 schreef WheeledWarrior het volgende:
In '24 was het nog wel aardig maar verder heeft Turkije sinds 2002 toch nooit meer geleverd op of richting eindtoernooien?
O ja 2008, die had je ook nog.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 09:30 schreef Halcon het volgende:
[..]
Halve finale op het EK 2008. Met al die late goals was dat toen toch? En het vorige EK haalden ze de kwartfinale.
Meestal bakken ze er niks van inderdaad. WK ook voor het eerst sinds 2002 pas er weer bij. En dat voor een groot land waar voetbal populair is. Denk dat als je het zo bekijkt dat maar weinig landen het slechter doen dan Turkije.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 09:33 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
O ja 2008, die had je ook nog.
Mijn herinneringen zijn vooral de EK's van 2016 (toen ze bij NL zaten in die dramatische quali met Hiddink en Blind) en 2021, waar ze er ook helemaal niks van bakten.
Waarschijnlijk hetzelfde als veel van die Turkse voetbalteams in Nederland, op zich best wel techniek en fysiek maar heel weinig organisatie en iedereen gaat bij een achterstand maar een beetje voor zichzelf lopen ballen.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 09:47 schreef Halcon het volgende:
[..]
Meestal bakken ze er niks van inderdaad. WK ook voor het eerst sinds 2002 pas er weer bij. En dat voor een groot land waar voetbal populair is. Denk dat als je het zo bekijkt dat maar weinig landen het slechter doen dan Turkije.
Ja, dat is wel zo. Ze hebben ook geen echte afmaker. Volgens mij heeft niemand van die selectie dit seizoen bij z'n club meer dan 10 goals gemaakt.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 09:54 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hetzelfde als veel van die Turkse voetbalteams in Nederland, op zich best wel techniek en fysiek maar heel weinig organisatie en iedereen gaat bij een achterstand maar een beetje voor zichzelf lopen ballen.
Dat was in mijn redelijk beperkte voetbalcarrière bij Marokkanen nog veel meer het geval. Al deden die dat dan meestal vanaf minuut 2 al. Die presteren dan wel weer best aardig de laatste tijdquote:Op zaterdag 20 juni 2026 09:54 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Waarschijnlijk hetzelfde als veel van die Turkse voetbalteams in Nederland, op zich best wel techniek en fysiek maar heel weinig organisatie en iedereen gaat bij een achterstand maar een beetje voor zichzelf lopen ballen.
Turkije kwam achter, Paraguay kreeg rood en vervolgens heeft elke veldspeler van Turkije van afstand proberen te scorenquote:
Paraguay scoorde gelijk met een mooi afstandschot. Toen zei iemand van Paraguay iets achter zijn hand bij een opstootje. Toen kreeg die speler rood. Turkije had wel wat druk, maar weinig echt goede kansen. De grootste kans wellicht die voorzet waar alleen maar tegen aan gelopen had hoeven worden.quote:
Was weer een prima nachtbesteding dus om gewoon te zijn gaan slapen om kwart over twaalf.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 10:19 schreef Caland het volgende:
[..]
Turkije kwam achter, Paraguay kreeg rood en vervolgens heeft elke veldspeler van Turkije van afstand proberen te scoren
Ach Turkijequote:Op zaterdag 20 juni 2026 10:20 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Paraguay scoorde gelijk met een mooi afstandschot. Toen zei iemand van Paraguay iets achter zijn hand bij een opstootje. Toen kreeg die speler rood. Turkije had wel wat druk, maar weinig echt goede kansen. De grootste kans wellicht die voorzet waar alleen maar tegen aan gelopen had hoeven worden.
Prima nieuwe regel. Bondscoach paraguay vindt dat hand voor de mond bij voetbal hoort. Die meneer heeft duidelijk minder normen en waarden.quote:
Ik vind het vooral altijd grappig als spelers uit de KKD dat doenquote:Op zaterdag 20 juni 2026 10:40 schreef Zorro het volgende:
Ik zou gewoon op buikspreekcursus gaan. Helemaal geen hand voor de mond nodig.
Regel is prima. Maar dan moet je het handhaven bij iedereen. Verder kun je ook gewoon je shirt voor je mond doen. Tip voor de spelers.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 10:38 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Prima nieuwe regel. Bondscoach paraguay vindt dat hand voor de mond bij voetbal hoort. Die meneer heeft duidelijk minder normen en waarden.
Enige manier om het snel af te leren en de regels zijn bekend.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 11:00 schreef Karina het volgende:
Rood vind ik een beetje overdreven hoor. Verder vind ik het altijd ontzettend stom als spelers praten met hun hand voor de mond
Zou jij hier voor naar het stadion gaan?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 11:16 schreef Coco het volgende:
AFTER REVIEW. NUMBER 10. PARAGUAY. COVER HIS MOUTH.
DECISION IS RED CARD.
Ik zou er zelfs bijna voor gaan stokeren.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 11:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zou jij hier voor naar het stadion gaan?
Ook geel voor geven.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 11:05 schreef Makamba_ het volgende:
[..]
Enige manier om het snel af te leren en de regels zijn bekend.
Hoe Turk als een klein kind naar de scheidsrechter rent om hem te verklikken is daarentegen ook weer iets.
Ja ik vind dit eigenlijk nergens op slaan. Hoe wordt het spel verpest als spelers hun hand voor hun mond houden? Het is wat.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 11:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
Die regel zou eigenlijk geel moeten zijn. Rood is wel overdreven vind ik.
Hoort bij het voetbal. Kennelijk bestaat voetbal pas 20 jaar in Paraguay sinds er zoveel camera's op het veld gericht staan dat mensen de mond begonnen af te schermen.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 11:28 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja ik vind dit eigenlijk nergens op slaan. Hoe wordt het spel verpest als spelers hun hand voor hun mond houden? Het is wat.
NOSquote:Turkije reisde met erg hoge verwachtingen af naar de Verenigde Staten.
Dat was tegen een teamgenoot, dat is geen onderdeel van de regelquote:Op zaterdag 20 juni 2026 10:50 schreef DobbyDobby het volgende:
Turkije![]()
![]()
![]()
Op papier nog best wat leuke spelers. Maar wat een aanfluiting weer. Na 2 speelrondes uitgeschakeld in een van de zwakste poules. En hoe ook. Die rooie kaart is ook wel bizar. Messi deed het ook al eerder dit WK, maar dan doet de FIFA niks natuurlijk.
Wel een goede manier om te zorgen dat het niet meer gebeurt, lijkt me.. het is in ieder geval bij iedereen duidelijk dat die rode kaart ook gegeven wordtquote:Op zaterdag 20 juni 2026 13:05 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Geen fan van 'praten met hand voor de mond' = rood.
Inderdaad. Een gele kaart lijkt mij een logischere straf. Dit is erg buitensporig.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 13:05 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Geen fan van 'praten met hand voor de mond' = rood.
Verwachtingen rondom Turkije zijn altijd wel hoog. Ze hebben vaak best wel wat individuele klasse. Het probleem is dat ze niet zo goed als team fungeren, ze willen allemaal zelf de hoofdrol hebben.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 12:51 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
NOS
Ben geen Turkije watcher maar 'erg hoge verwachtingen' lijkt me dan meer gebaseerd op hoop dan prestatie in het recente verleden?
Nou, ja. Wat 'gebeurt er niet meer'? Prestianni heeft het misbruikt voor racisme. Maar tegenwoordig hebben we 10.000 camera's rond het voetbalveld. Liplezers genoeg in een emotionele sport. Liplezers genoeg op social media.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 13:20 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Wel een goede manier om te zorgen dat het niet meer gebeurt, lijkt me.. het is in ieder geval bij iedereen duidelijk dat die rode kaart ook gegeven wordt
Zou me verbazen als er nog een 2e rode kaart volgt dit toernooi
Zou ik als scheids ook rood voor geven.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 10:50 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Regel is prima. Maar dan moet je het handhaven bij iedereen. Verder kun je ook gewoon je shirt voor je mond doen. Tip voor de spelers.
Wat voor spannends kunnen tegenstanders tegen elkaar zeggen tenzij het iets intimiderends of erger is?quote:Op zaterdag 20 juni 2026 13:24 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Nou, ja. Wat 'gebeurt er niet meer'? Prestianni heeft het misbruikt voor racisme. Maar tegenwoordig hebben we 10.000 camera's rond het voetbalveld. Liplezers genoeg in een emotionele sport. Liplezers genoeg op social media.
We hoeven echt niet alles te weten. We hoeven niet constant te weten wat mensen tegen elkaar zeggen op een voetbalveld. Het slaat allemaal nergens op.
Ah, jij bedoelt dat het onzinnig is dat er uberhaupt een straf op staat? Daar kan ik je wel in volgen jaquote:Op zaterdag 20 juni 2026 13:24 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Nou, ja. Wat 'gebeurt er niet meer'? Prestianni heeft het misbruikt voor racisme. Maar tegenwoordig hebben we 10.000 camera's rond het voetbalveld. Liplezers genoeg in een emotionele sport. Liplezers genoeg op social media.
We hoeven echt niet alles te weten. We hoeven niet constant te weten wat mensen tegen elkaar zeggen op een voetbalveld. Het slaat allemaal nergens op.
Maar je mag best nare dingen zeggen op het voetbalveld.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 13:38 schreef 3rr0r het volgende:
Voorover hangen naar de grond alsof je je veters strikt en dan al het naars eruit gooien. Kijken of liplezers dat kunnen volgen.
Dat werkt nog wel. Niet echt praktisch.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 13:38 schreef 3rr0r het volgende:
Voorover hangen naar de grond alsof je je veters strikt en dan al het naars eruit gooien. Kijken of liplezers dat kunnen volgen.
Aha, die Argentijn die wat tegen Vinicius zei kreeg geen 6 wedstrijden schorsing omdat hij racistische of homofobe dingen zei maar puur voor shirt voor de mondquote:Op zaterdag 20 juni 2026 13:39 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Maar je mag best nare dingen zeggen op het voetbalveld.
Hoeft de hand niet voor de mond gehouden te worden.
Nee, want toen gold die straf nog niet!quote:Op zaterdag 20 juni 2026 14:04 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Aha, die Argentijn die wat tegen Vinicius zei kreeg geen 6 wedstrijden schorsing omdat hij racistische of homofobe dingen zei maar puur voor shirt voor de mond
quote:Op zaterdag 20 juni 2026 14:05 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Nee, want toen gold die straf nog niet!
Maar je mag best wel zeggen dat ik je een ongekende vervelende tyfusgozer vind.
Waarom kun je dat begrijpen? Wat als iemand kanker neger roept, met de hand voor de mond. Dan is het nooit te bewijzen.quote:Op zaterdag 20 juni 2026 13:34 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Ah, jij bedoelt dat het onzinnig is dat er uberhaupt een straf op staat? Daar kan ik je wel in volgen ja
Maar als er wordt gevonden dat het schadelijk is voor de sport, is dit wel de slimste manier. Gewoon meteen rood geven, dan is het wel klaar
Daarom post ik hier altijd met mijn mond voor mijn handen, mij pakken ze niet!quote:Op zaterdag 20 juni 2026 14:40 schreef DobbyDobby het volgende:
[..]
Waarom kun je dat begrijpen? Wat als iemand kanker neger roept, met de hand voor de mond. Dan is het nooit te bewijzen.
Leveren wel een goed F1 circuit af. @3rr0rquote:Op zaterdag 20 juni 2026 09:25 schreef WheeledWarrior het volgende:
HondrentopcircuitTurkije.gif @Cocoquote:Op zaterdag 20 juni 2026 18:32 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Leveren wel een goed F1 circuit af. @:3rr0r
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |