Mij ook niet, hoewel ik komende zaterdag wel skip omdat Nederland dan speelt tegen Zweden....quote:Op woensdag 17 juni 2026 18:57 schreef livelink het volgende:
Veel plezier met het voetbal Doedezemaar en Symphonic. Het WK-virus heeft mij nog niet gevonden.
Alex Christensen & The Berlin Orchestra - Rhythm Is A Dancer
Alle begrip daarvoor, uiteraard. Sommige dingen (lees: veel dingen) in het leven zijn belangrijker dan internetradio luisteren.quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:02 schreef livelink het volgende:
Zelfs zaterdag skip ik waarschijnlijk niet, hoewel ik dan wel de tv op de achtergrond aan heb staan, denk ik.
Helaas moet ik a.s. maandag wel skippen. Mijn moeder is dan precies 1 jaar geleden overleden en daar gaan we toch maar bij stilstaan met mijn vader. Ik wou dat eerst niet, maar het is toch wel passend.
Freemasons feat. Sophie Ellis-Bextor - Heartbreak (Make Me A Dancer)
Ik antwoord dat pas als ik het nummer heb gehoord. Straks vind ik het vreselijk en dan vind ik vast niet dat het zo moest zijnquote:Op woensdag 17 juni 2026 19:06 schreef DJ11 het volgende:
In verband met het vierde nummer in de uitzending, zocht ik een remix van het derde nummer (omdat ik het origineel net wat te traag vind). Wat wil het rare toeval: precies dit weekend kwam er eentje uit. Het moest gewoon zo zijn, denk ik?
We gaan het merken...quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik antwoord dat pas als ik het nummer heb gehoord. Straks vind ik het vreselijk en dan vind ik vast niet dat het zo moest zijn
KC & The Sunshine Band - That's The Way (I Like It) (Party Pupils remix)
Mmm, ik vind dit nummer sowieso wel een tikje saai. De remix is wellicht iets spannender, maar meer ook niet.quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:08 schreef DJ11 het volgende:
Niet als "new music", maar wel feitelijk fonkelnieuw:KC & The Sunshine Band - That's The Way (I Like It) (Party Pupils remix)
Ik hoor Gotham, dus ik denk aan Supermanquote:Op woensdag 17 juni 2026 19:10 schreef DJ11 het volgende:
Er gaat zo een bepaald alarm af. Er is ook nog een huiskamervraag: het nummer is gebaseerd op een iconische 90s-track. Welke?
Pet Shop Boys - Party Song
Dat is Batmanquote:Op woensdag 17 juni 2026 19:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik hoor Gotham, dus ik denk aan Superman
Nirvana?quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:13 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Nee, je moet echt heel anders denken. Vette hint: grunge....
Ach, jee. Ik heb er inderdaad echt ongeveer 0 verstand van.quote:
Zonder hint was ik tot helemaal niks gekomen. Had ik het uit de tekst moeten halen?quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:15 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dat is een correcte bingo. Smells Like Teen Spirit, om preciezer te zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |