Volgende is Iron Maiden met nr of the beast?quote:
Bette kan dit prima alleen af!quote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:32 schreef Symphonic het volgende:
Ik dacht even dat de Stones weer kwamen
quote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:31 schreef Fogel het volgende:
[..]
Volgende is Iron Maiden met nr of the beast?
quote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:32 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Die heb ik van de week al live gehoord.
Donker weinig last van hierquote:
quote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:36 schreef livelink het volgende:
For the record wil ik nog even melden dat ik geen Maiden-shirt aan heb.
Ik ook niet….quote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:36 schreef livelink het volgende:
For the record wil ik nog even melden dat ik geen Maiden-shirt aan heb.
Mijn maat is niet meer doorgeefbaar. Die moet eerst weer terug naar normale proporties.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:37 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Schaam je..... maar als je er geen hebt, wil ik je er wel 1 cadeau hoor.
Moet je alleen even je maat doorgeven.
quote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ook niet….
Wel een die zo zwart is als de nacht….
Maar hoe leg je dar uit aan Noren?
Ik geloof je niet.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn maat is niet meer doorgeefbaar. Die moet eerst weer terug naar normale proporties.
Geloof me maar. Het is de laatste tijd wat mis gegaan met te veel eten en te weinig bewegen. Ik moet de vibe weer zien te vinden. Mijn voet gaat wel langzamerhand weer meewerken, dus dat is hoopgevend.quote:
Wacht tot novemberquote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ook niet….
Wel een die zo zwart is als de nacht….
Maar hoe leg je dar uit aan Noren?
Daar zou ik overigens veel meer moeite mee hebben, amper daglichtquote:
Is zwemmen een optie? Dat is/was mijn reddingquote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Geloof me maar. Het is de laatste tijd wat mis gegaan met te veel eten en te weinig bewegen. Ik moet de vibe weer zien te vinden. Mijn voet gaat wel langzamerhand weer meewerken, dus dat is hoopgevend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV geboekt 2027: Indonesië, Japan
TRV geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Nederland, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |