Faith No More - Epic
En ze hebben ooit ook eens iets met Sparks gedaan.quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:36 schreef DJ11 het volgende:
Heel lang geleden eens op single gekocht. Eentje die je wat mij betreft te weinig hoort, tegenwoordig:Faith No More - Epic
Daar heb je geen ongelijk in. Het zat niet meer in mijn actieve geheugen. Als Melting het had gedraaid was ik niet op naam en titel gekomen, terwijl ik het natuurlijk wel ken.quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:36 schreef DJ11 het volgende:
Heel lang geleden eens op single gekocht. Eentje die je wat mij betreft te weinig hoort, tegenwoordig:Faith No More - Epic
Ah, zo ja. Op dat Plagiarism-album, meen ik?quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:36 schreef brother52 het volgende:
[..]
En ze hebben ooit ook eens iets met Sparks gedaan.
Klopt, ze hebben 2 liedjes samen gedaan.quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:37 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ah, zo ja. Op dat Plagiarism-album, meen ik?
Simian Mobile Disco - I Believe
Lekker tempoquote:Op woensdag 17 juni 2026 19:43 schreef DJ11 het volgende:
Same Title, Different SongMet nu een slipstream-hit uit de vroege 90s....
EMF - I Believe
Je had een een nieuw item kunnen beginnen... Opposite titlequote:Op woensdag 17 juni 2026 19:43 schreef DJ11 het volgende:
Same Title, Different SongMet nu een slipstream-hit uit de vroege 90s....
EMF - I Believe
I don't believe?quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:45 schreef brother52 het volgende:
[..]
Je had een een nieuw item kunnen beginnen... Opposite title
Unbelievablequote:
Portugal. The Man - Live In The Moment
Goed idee voor de toekomst, of voor een themashow van jouquote:Op woensdag 17 juni 2026 19:45 schreef brother52 het volgende:
[..]
Je had een een nieuw item kunnen beginnen... Opposite title
Themashow is wel een idee maar dan zul je even geduld moeten hebben, daar kom ik de komende paar weken niet aan toe.quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:47 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Goed idee voor de toekomst, of voor een themashow van jou
Luister ik eigenlijk alleen feel it still vanquote:Op woensdag 17 juni 2026 19:47 schreef DJ11 het volgende:
Aangezien Portugal momenteel op het WK aan het voetballen is....Portugal. The Man - Live In The Moment
Druk bezig met de verhuizing van je ouders?quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:49 schreef brother52 het volgende:
[..]
Themashow is wel een idee maar dan zul je even geduld moeten hebben, daar kom ik de komende paar weken niet aan toe.
Nou mooi is dat, alle moeite voor niets.quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:48 schreef livelink het volgende:
Ik had een hele poule ingevuld via Scorito, maar we zijn er uit gegooid
https://nos.nl/artikel/26(...)betalende-gebruikers
Koop - Summer Sun
Nou, inderdaad. En het was best veel moeite ook. Er doen echt te veel landen mee.quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:50 schreef Shii het volgende:
[..]
Nou mooi is dat, alle moeite voor niets.
Ik ken het niet, maar het heeft wel iets zomers, inderdaad. Ik waan me wel op een cruiseschipquote:Op woensdag 17 juni 2026 19:51 schreef DJ11 het volgende:
Ik kwam dit liedje laatst tegen; ik was het een beetje vergeten. Maar gezien de weersverwachting voor komende dagen vond ik 'm wel passend.![]()
Koop - Summer Sun
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |