SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ik hou van onverwachte dingen, ik hou alleen niet zo van verrassingen
Dat denk ik dus niet.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Gelukkig draait hij maar een volledig album
Dit heb ik echt nooit begrepenquote:
quote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:21 schreef livelink het volgende:
Nee, dan zijn de Sjonnies inderdaad wel leuker. Jammer dat je dit nummer nodig vond om je punt te maken, Melting!
Gewoon volgende keer een biertje uit de schuur halenquote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat denk ik dus niet.![]()
Volgende keer mijn bierhaal-skills beter afstemmen.
quote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:21 schreef livelink het volgende:
Nee, dan zijn de Sjonnies inderdaad wel leuker. Jammer dat je dit nummer nodig vond om je punt te maken, Melting!
Ik heb geen schuur.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Gewoon volgende keer een biertje uit de schuur halen
Nee, hele rare samenwerking waar ook werkelijk niks goeds uit voort is gekomen.quote:
Dan doe je maar alsof je er wel een hebtquote:
quote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:23 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dan doe je maar alsof je er wel een hebt
Dat zijn de schoenen van Bertha 37quote:
Hoe ken jij die schoenen zo goed?quote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Dat zijn de schoenen van Bertha 37
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:28 schreef livelink het volgende:
The Beastie Boys - Fight for your right to party
Volgende is Iron Maiden met nr of the beast?quote:
Bette kan dit prima alleen af!quote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:32 schreef Symphonic het volgende:
Ik dacht even dat de Stones weer kwamen
quote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:31 schreef Fogel het volgende:
[..]
Volgende is Iron Maiden met nr of the beast?
quote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:32 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Die heb ik van de week al live gehoord.
Donker weinig last van hierquote:
quote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:36 schreef livelink het volgende:
For the record wil ik nog even melden dat ik geen Maiden-shirt aan heb.
Ik ook niet….quote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:36 schreef livelink het volgende:
For the record wil ik nog even melden dat ik geen Maiden-shirt aan heb.
Mijn maat is niet meer doorgeefbaar. Die moet eerst weer terug naar normale proporties.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:37 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Schaam je..... maar als je er geen hebt, wil ik je er wel 1 cadeau hoor.
Moet je alleen even je maat doorgeven.
quote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ook niet….
Wel een die zo zwart is als de nacht….
Maar hoe leg je dar uit aan Noren?
Ik geloof je niet.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn maat is niet meer doorgeefbaar. Die moet eerst weer terug naar normale proporties.
Geloof me maar. Het is de laatste tijd wat mis gegaan met te veel eten en te weinig bewegen. Ik moet de vibe weer zien te vinden. Mijn voet gaat wel langzamerhand weer meewerken, dus dat is hoopgevend.quote:
Wacht tot novemberquote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:38 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik ook niet….
Wel een die zo zwart is als de nacht….
Maar hoe leg je dar uit aan Noren?
Daar zou ik overigens veel meer moeite mee hebben, amper daglichtquote:
Is zwemmen een optie? Dat is/was mijn reddingquote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Geloof me maar. Het is de laatste tijd wat mis gegaan met te veel eten en te weinig bewegen. Ik moet de vibe weer zien te vinden. Mijn voet gaat wel langzamerhand weer meewerken, dus dat is hoopgevend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV geboekt 2027: Indonesië, Japan
TRV geboekt 2026: Peru, Nederland, Washington, Hammerfest, Leuven, Kopenhagen, Nederland, St. Maarten, Malta, Nederland, Barcelona-Napoli/Rome
TRV 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Nederland, Oslo
Ja, ik wil nog wel een keer in de winter naar Finland om te kijken hoe ik dat zou vinden.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:41 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Daar zou ik overigens veel meer moeite mee hebben, amper daglicht
Dat was een vraag bij onze pubquiz vorig jaar kerst.quote:
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:55 schreef Fogel het volgende:
Dacht even dat het de intro van summer wine was.
Maar het hotel is blauw
Die kwam afgelopen week al voorbij…quote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:56 schreef Fogel het volgende:
Verzoekje; Chris Rea: road the hell. Incl superlange intro
Dat is echt een geweldig nummerquote:Op zaterdag 13 juni 2026 22:56 schreef Fogel het volgende:
Verzoekje; Chris Rea: road the hell. Incl superlange intro
quote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:01 schreef livelink het volgende:
Tim Finn - A fraction too much friction
quote:
Klinkt goed.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:01 schreef MadMaster het volgende:
Met vrienden weer eens een hapje gegeten.
Shared dining, dus de hele tafel vol laten plempen en dan maar een beetje schransen als Asterix en Obelix. Lekker ongedwongen…
Dat klinkt goedquote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:01 schreef MadMaster het volgende:
Shared dining, dus de hele tafel vol laten plempen en dan maar een beetje schransen als Asterix en Obelix. Lekker ongedwongen…
Klinkt gezellig en lekker!quote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:01 schreef MadMaster het volgende:
Nice!quote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:01 schreef MadMaster het volgende:
Heb hem even bewaard.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:05 schreef MadMaster het volgende:
En vanmiddag zijn we toevalling in een fort van de Stelling van Amsterdam belandt.
We reden er langs en zagen Canadese en Engelse vlaggen. Was er al 100 keer eerder langs gereden, maar het was me nooit opgevallen.
Bleek er een verzets- en vliegtuigenmuseum in gehuisvest te zijn met o.a. allemaal vliegtuigen die in de nabije omgeving tijdens de oorlog gecrasht zijn. En een heuse gerestaureerde Spitfire stond in een aparte loods.
Zeer de moeite waard…
https://www.crash40-45.nl/
Ik heb er alleen maar een tussenlanding gemaakt, op weg naar Curacao, bij dat befaamde strandje waar we het al eerder over gehad hebben. Verder ken ik het niet…quote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:04 schreef Fogel het volgende:
Mr Mad? Heb je toevallig tips voor st maarten? Ga daar volgende maand heen
Zijn ouders hebben toch echt de verkeerde naam gekozen.quote:
Echt, als men nou niet zou besluiten om solo te gaanquote:
Had natuurlijk Ed moeten zijn.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:08 schreef brother52 het volgende:
[..]
Zijn ouders hebben toch echt de verkeerde naam gekozen.
quote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:08 schreef livelink het volgende:
[..]
Echt, als men nou niet zou besluiten om solo te gaan
Jammerquote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:07 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb er alleen maar een tussenlanding gemaakt, op weg naar Curacao, bij dat befaamde strandje waar we het al eerder over gehad hebben. Verder ken ik het niet…
Mocht je hier in de buurt zijn, dan is het zeker de moeite waard.quote:
quote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:12 schreef livelink het volgende:
Tanita Tikeram - Twisting my sorbrierty
quote:
Twist in klinkt inderdaad logischerquote:
quote:
Ik denk een hoboquote:
Even opgezocht:quote:
quote:Malcolm Messiter plays the oboe on the song, which is featured prominently on the song's chorus, as well as being used on instrumental solos throughout the song
Mijn favoriete instrument en het past echt geweldig in dat nummerquote:
Ik heb wel eens met de hoboïsten van het Ricciotti Ensemble gesproken over die rietjes die je er voor nodig hebt. Dat is een oneindig verhaal, omdat ze maar beperkt herbruikbaar zijn.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Mijn favoriete instrument en het past echt geweldig in dat nummer
Ja, dat heb ik ook wel eens begrepen. Het is geen gemakkelijk instrument.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb wel eens met de hoboïsten van het Riciotti Ensemble gesproken over die rietjes die je er voor nodig hebt. Dat is een oneindig verhaal, omdat ze maar beperkt herbruikbaar zijn.
Ze maken ze zelf en dat is al een kunst op zich…
Het lijkt me echt heel lastig met zo’n dubbelriet. Maar het geluid vind ik echt zo mooiquote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:25 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook wel eens begrepen. Het is geen gemakkelijk instrument.
Dure hobby, en het instrument zelf is ook heel duur,quote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb wel eens met de hoboïsten van het Ricciotti Ensemble gesproken over die rietjes die je er voor nodig hebt. Dat is een oneindig verhaal, omdat ze maar beperkt herbruikbaar zijn.
Ze maken ze zelf en dat is al een kunst op zich…
Midge Ure toch?quote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:32 schreef MadMaster het volgende:
Iedereen weet inmiddels wie de grote/kleine man achter dit nummer was…
quote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:37 schreef MadMaster het volgende:
Major Tom (Völlig Losgelöst) - Peter Schiloing
quote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:46 schreef brother52 het volgende:
Joy division - Love will tear us apart
quote:
Het is ook echt een mooie hoesquote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:48 schreef MadMaster het volgende:
De 12 inch hiervan staat hier nog in de kast, ooit gekocht door mw. MM.
Ze kocht het vanwege de mooie hoes:
[ afbeelding ]
Ik heb nu een Noorse ID kaart en in het machineleesbare deel staat alienquote:
quote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:50 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik heb nu een Noorse ID kaart en in het machineleesbare deel staat alien
quote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:52 schreef MadMaster het volgende:
Slechte herinneringen aan deze plaat.
Het zat in een collectie platen die je in de Amsterdamse politiecel te horen kreeg.
En dan elk uur begon die set opnieuw en kwam dit zeiknummer weer voorbij…
quote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:50 schreef Fogel het volgende:
[..]
Ik heb nu een Noorse ID kaart en in het machineleesbare deel staat alien
Het moet natuurlijk ook wel een straf zijn om daar te zittenquote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:52 schreef MadMaster het volgende:
Slechte herinneringen aan deze plaat.
Het zat in een collectie platen die je in de Amsterdamse politiecel te horen kreeg.
En dan elk uur begon die set opnieuw en kwam dit zeiknummer weer voorbij…
quote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Het moet natuurlijk ook wel een straf zijn om daar te zitten![]()
Afschrikwekkend effect dus..
quote:
quote:Op zaterdag 13 juni 2026 23:58 schreef MadMaster het volgende:
Simon Le Bon heeft een jankstem, maar het heeft wel iets…
Life Is Life - Opus
Ik help het je hopen.quote:Op zondag 14 juni 2026 00:03 schreef livelink het volgende:
Ja, was weer gezellig allen! Dank je wel Melting.
Fijne nacht nog (hopelijk zonder rellen en explosies) en welterusten!
Dat hoop je ook voor je. Idioteriequote:Op zondag 14 juni 2026 00:03 schreef livelink het volgende:
Ja, was weer gezellig allen! Dank je wel Melting.
Fijne nacht nog (hopelijk zonder rellen en explosies) en welterusten!
Ja dat was ook bizar zegquote:Op zondag 14 juni 2026 00:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We hebben de enorme knal eergisteren gehoord, was hemelsbreed niet ver weg…
Ja, daar doelde ik ook op. Lijkt ook doelbewust te zijn geweest.quote:Op zondag 14 juni 2026 00:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We hebben de enorme knal eergisteren gehoord, was hemelsbreed niet ver weg…
Dat laatste denk ik ook, als het al niet vanwege een andere reden zal gebeuren.quote:Op maandag 15 juni 2026 19:05 schreef livelink het volgende:
Ik denk trouwens wel dat we serieus moeten nadenken over een alternatief als het gaat om het forum. Ik voorzie dat Danny in een boze bui zo de stekker eruit kan trekken.
Ik doelde ook inderdaad op dat topic en ik vrees dat Danny op het moment niet heel stabiel is en dit zal niet helpen. Geheel los van het feit dat hij het zelf natuurlijk op gang heeft gebracht.quote:Op maandag 15 juni 2026 19:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat laatste denk ik ook, als het al niet vanwege een andere reden zal gebeuren.
De lont is in het kruidvat gestoken: NWS / Zwaai hier Straatcommando uit
Ik herken een hoop uit dat topic en het vertrek van crew in de loop der tijd…
Ik kom al heel lang niet meer in NWS, waarvan ik ooit korte tijd mod ben geweest (waarmee ik ook niet voor niets mee ben gestopt). Ik laat de zoveelste discussie of ruzie maar aan me voorbij gaan, maar één ding weet ik wél heel zeker: zonder vrijwilligers is er geen FOK! mogelijk.quote:Op maandag 15 juni 2026 19:08 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat laatste denk ik ook, als het al niet vanwege een andere reden zal gebeuren.
De lont is in het kruidvat gestoken: NWS / Zwaai hier Straatcommando uit
Ik herken een hoop uit dat topic en het vertrek van crew in de loop der tijd…
We hebben nog ergens zo'n oud Radio 49-forum dat we jaren geleden voor intern overleg hebben gebruikt. Het lijkt me sowieso goed om iets achter de hand te hebben, al was het maar tijdelijk. Gewoon voor de zekerheid, zodat we vindbaar en zichtbaar blijven.quote:Op maandag 15 juni 2026 19:05 schreef livelink het volgende:
Ik denk trouwens wel dat we serieus moeten nadenken over een alternatief als het gaat om het forum. Ik voorzie dat Danny in een boze bui zo de stekker eruit kan trekken.
Volgens mij bestaat dat BB-forum niet meer…quote:Op maandag 15 juni 2026 19:52 schreef DJ11 het volgende:
[..]
We hebben nog ergens zo'n oud Radio 49-forum dat we jaren geleden voor intern overleg hebben gebruikt. Het lijkt me sowieso goed om iets achter de hand te hebben, al was het maar tijdelijk. Gewoon voor de zekerheid, zodat we vindbaar en zichtbaar blijven.
Dat is er inderdaad niet meerquote:Op maandag 15 juni 2026 19:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Volgens mij bestaat dat BB-forum niet meer…
Ik denk niet dat hij dat zo snel zal doen want dan is hij z’n inkomen kwijt en moet hij wat anders gaan doen dan de hele dag naar plaatjes zoeken.quote:Op maandag 15 juni 2026 19:05 schreef livelink het volgende:
Een discord server is ook zo aangemaakt lijkt me.quote:Op maandag 15 juni 2026 20:45 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik weet wel een plekje waar wij (symph en ik) in elk geval te vinden zijn, volgens mij heb ik livelink al eens daar naartoe verwezen. En verder is er nog de facebookgroep waar ook een deel van radio49-users zijn.
Ik heb geen idee wat dat is en wat je daar mee moet cq kuntquote:Op dinsdag 16 juni 2026 12:36 schreef brother52 het volgende:
[..]
Een discord server is ook zo aangemaakt lijkt me.
Voetbal heeft hier voorrang vanavond, dus we luisteren niet meequote:Op woensdag 17 juni 2026 17:28 schreef DJ11 het volgende:
Straks om 19:00 uur is er weer een DJ11-uitzending. Een reguliere, dus verzoekjes aanvragen is mogelijk. Deze zijn alvast welkom via DM.
quote:Op woensdag 17 juni 2026 18:15 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Voetbal heeft hier voorrang vanavond, dus we luisteren niet mee
Mij ook niet, hoewel ik komende zaterdag wel skip omdat Nederland dan speelt tegen Zweden....quote:Op woensdag 17 juni 2026 18:57 schreef livelink het volgende:
Veel plezier met het voetbal Doedezemaar en Symphonic. Het WK-virus heeft mij nog niet gevonden.
Alex Christensen & The Berlin Orchestra - Rhythm Is A Dancer
Alle begrip daarvoor, uiteraard. Sommige dingen (lees: veel dingen) in het leven zijn belangrijker dan internetradio luisteren.quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:02 schreef livelink het volgende:
Zelfs zaterdag skip ik waarschijnlijk niet, hoewel ik dan wel de tv op de achtergrond aan heb staan, denk ik.
Helaas moet ik a.s. maandag wel skippen. Mijn moeder is dan precies 1 jaar geleden overleden en daar gaan we toch maar bij stilstaan met mijn vader. Ik wou dat eerst niet, maar het is toch wel passend.
Freemasons feat. Sophie Ellis-Bextor - Heartbreak (Make Me A Dancer)
Ik antwoord dat pas als ik het nummer heb gehoord. Straks vind ik het vreselijk en dan vind ik vast niet dat het zo moest zijnquote:Op woensdag 17 juni 2026 19:06 schreef DJ11 het volgende:
In verband met het vierde nummer in de uitzending, zocht ik een remix van het derde nummer (omdat ik het origineel net wat te traag vind). Wat wil het rare toeval: precies dit weekend kwam er eentje uit. Het moest gewoon zo zijn, denk ik?
We gaan het merken...quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:07 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik antwoord dat pas als ik het nummer heb gehoord. Straks vind ik het vreselijk en dan vind ik vast niet dat het zo moest zijn
KC & The Sunshine Band - That's The Way (I Like It) (Party Pupils remix)
Mmm, ik vind dit nummer sowieso wel een tikje saai. De remix is wellicht iets spannender, maar meer ook niet.quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:08 schreef DJ11 het volgende:
Niet als "new music", maar wel feitelijk fonkelnieuw:KC & The Sunshine Band - That's The Way (I Like It) (Party Pupils remix)
Ik hoor Gotham, dus ik denk aan Supermanquote:Op woensdag 17 juni 2026 19:10 schreef DJ11 het volgende:
Er gaat zo een bepaald alarm af. Er is ook nog een huiskamervraag: het nummer is gebaseerd op een iconische 90s-track. Welke?
Pet Shop Boys - Party Song
Dat is Batmanquote:Op woensdag 17 juni 2026 19:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik hoor Gotham, dus ik denk aan Superman
Nirvana?quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:13 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Nee, je moet echt heel anders denken. Vette hint: grunge....
Ach, jee. Ik heb er inderdaad echt ongeveer 0 verstand van.quote:
Zonder hint was ik tot helemaal niks gekomen. Had ik het uit de tekst moeten halen?quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:15 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dat is een correcte bingo. Smells Like Teen Spirit, om preciezer te zijn.
Ik ben redelijk thuis in de grunge maar haalde het er echt niet uit.quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:15 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dat is een correcte bingo. Smells Like Teen Spirit, om preciezer te zijn.
Nee, uit de muziek. Als ik eraan denk, stuur ik je later nog wel een linkje naar een mash-up.quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Zonder hint was ik tot helemaal niks gekomen. Had ik het uit de tekst moeten halen?
Voordeel is wel dat ik het nu zelfs hoor.quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:16 schreef brother52 het volgende:
Er bestaat ook zoiets als te veel cowbell.
[..]
Het heeft wel wat, maar ook iets te veel computerstem.quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:21 schreef DJ11 het volgende:
Fijne track van een Frans-Amerikaanse producer. Lekker eigenzinnig.Yan Wagner - Awake
Sparks - When I Kiss You (I Hear Charlie Parker Playing) (The Beatmasters' radio edit)
Lekker nummer inderdaad van henquote:Op woensdag 17 juni 2026 19:25 schreef DJ11 het volgende:
Nog eentje uptempo dan, voordat we de BPM's (tijdelijk) wat omlaag gaan schroeven. Dit blijft één van m'n favoriete nummers van ze:Sparks - When I Kiss You (I Hear Charlie Parker Playing) (The Beatmasters' radio edit)
Franz Ferdinand - Take Me Out
Dat van de FFS wist ik dan weer niet.quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:28 schreef DJ11 het volgende:
Van Sparks is het maar een kleine stap naar een verzoekje van Livelink, aangezien ze samen de gelegenheidsformatie FFS vormden:Franz Ferdinand - Take Me Out
Dat was een erg geslaagde samenwerking.quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Dat van de FFS wist ik dan weer niet.
Kerr Mercer - Stop Me Dead
Ik zie dat ze een single hadden met de titel 'Collaborations don't work'quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:32 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat was een erg geslaagde samenwerking.
Goedenavond, gave UI weerquote:
Oh, dit vind ik wel heel lekker hoor.,quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:32 schreef DJ11 het volgende:
Nu we toch in Schotland zijn, dankzij Franz Ferdinand: laat er toevallig een nieuw nummer klaarstaan van een getalenteerde, jonge Schotse zanger. Bij deze:Kerr Mercer - Stop Me Dead
Faith No More - Epic
En ze hebben ooit ook eens iets met Sparks gedaan.quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:36 schreef DJ11 het volgende:
Heel lang geleden eens op single gekocht. Eentje die je wat mij betreft te weinig hoort, tegenwoordig:Faith No More - Epic
Daar heb je geen ongelijk in. Het zat niet meer in mijn actieve geheugen. Als Melting het had gedraaid was ik niet op naam en titel gekomen, terwijl ik het natuurlijk wel ken.quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:36 schreef DJ11 het volgende:
Heel lang geleden eens op single gekocht. Eentje die je wat mij betreft te weinig hoort, tegenwoordig:Faith No More - Epic
Ah, zo ja. Op dat Plagiarism-album, meen ik?quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:36 schreef brother52 het volgende:
[..]
En ze hebben ooit ook eens iets met Sparks gedaan.
Klopt, ze hebben 2 liedjes samen gedaan.quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:37 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ah, zo ja. Op dat Plagiarism-album, meen ik?
Simian Mobile Disco - I Believe
Lekker tempoquote:Op woensdag 17 juni 2026 19:43 schreef DJ11 het volgende:
Same Title, Different SongMet nu een slipstream-hit uit de vroege 90s....
EMF - I Believe
Je had een een nieuw item kunnen beginnen... Opposite titlequote:Op woensdag 17 juni 2026 19:43 schreef DJ11 het volgende:
Same Title, Different SongMet nu een slipstream-hit uit de vroege 90s....
EMF - I Believe
I don't believe?quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:45 schreef brother52 het volgende:
[..]
Je had een een nieuw item kunnen beginnen... Opposite title
Unbelievablequote:
Portugal. The Man - Live In The Moment
Goed idee voor de toekomst, of voor een themashow van jouquote:Op woensdag 17 juni 2026 19:45 schreef brother52 het volgende:
[..]
Je had een een nieuw item kunnen beginnen... Opposite title
Themashow is wel een idee maar dan zul je even geduld moeten hebben, daar kom ik de komende paar weken niet aan toe.quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:47 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Goed idee voor de toekomst, of voor een themashow van jou
Luister ik eigenlijk alleen feel it still vanquote:Op woensdag 17 juni 2026 19:47 schreef DJ11 het volgende:
Aangezien Portugal momenteel op het WK aan het voetballen is....Portugal. The Man - Live In The Moment
Druk bezig met de verhuizing van je ouders?quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:49 schreef brother52 het volgende:
[..]
Themashow is wel een idee maar dan zul je even geduld moeten hebben, daar kom ik de komende paar weken niet aan toe.
Nou mooi is dat, alle moeite voor niets.quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:48 schreef livelink het volgende:
Ik had een hele poule ingevuld via Scorito, maar we zijn er uit gegooid
https://nos.nl/artikel/26(...)betalende-gebruikers
Koop - Summer Sun
Nou, inderdaad. En het was best veel moeite ook. Er doen echt te veel landen mee.quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:50 schreef Shii het volgende:
[..]
Nou mooi is dat, alle moeite voor niets.
Ik ken het niet, maar het heeft wel iets zomers, inderdaad. Ik waan me wel op een cruiseschipquote:Op woensdag 17 juni 2026 19:51 schreef DJ11 het volgende:
Ik kwam dit liedje laatst tegen; ik was het een beetje vergeten. Maar gezien de weersverwachting voor komende dagen vond ik 'm wel passend.![]()
Koop - Summer Sun
Texas - Summer Son
Je was anders ook wel echt heel snel geweestquote:Op woensdag 17 juni 2026 19:54 schreef DJ11 het volgende:
Volgens de statistieken heeft Livelink dit zojuist als verzoekje ingediend. Maar als ze dat niet had gedaan, was -ie ook gedraaid, want de plaat stond al klaar..![]()
Texas - Summer Son
Summer Son is zo gevonden in mijn grote Radio 49-mapquote:Op woensdag 17 juni 2026 19:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Je was anders ook wel echt heel snel geweest
Ja, morgen die kant weer op. Door het hele huis heen om te kijken wat er mee moet/kan, alvast dingen inpakken, wat nieuwe kasten halen en die volgend weekend vast in het appartement zetten en zo. De bedoeling is om over 2 weken te verhuizen.quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:50 schreef livelink het volgende:
[..]
Druk bezig met de verhuizing van je ouders?
Het is altijd een hoop werk, maar 2 weken is nog te overzien.quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:57 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja, morgen die kant weer op. Door het hele huis heen om te kijken wat er mee moet/kan, alvast dingen inpakken, wat nieuwe kasten halen en die volgend weekend vast in het appartement zetten en zo. De bedoeling is om over 2 weken te verhuizen.
En dan tussendoor ook nog naar A Perfect Circle en the Black Crowes.
Kende het niet, maar klinkt helemaal niet verkeerd.quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:58 schreef DJ11 het volgende:
Muziek uit 2025 aangevraagd door Kissingbird![]()
Sons - Somehow
Ik ook niet maar vond het ook wel leuk klinken. Belgische band treden her en der op wat festivals op de komende tijd zag ik.quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Kende het niet, maar klinkt helemaal niet verkeerd.
Ja nu je het zegt. Heeft wel wat bekende 'trekken' maar kon het niet plaatsen.quote:
Balu Brigada - What Do We Ever Really Know?
Ja mooie overgangquote:Op woensdag 17 juni 2026 20:01 schreef DJ11 het volgende:
Ik probeer een beetje aan te sluiten bij de smaak van Kissingbird met deze plaat, eveneens uit 2025:Balu Brigada - What Do We Ever Really Know?
Stond niet gepland, maar past er wel lekker bij, denk ik / hoop ik
Ja en we hoeven alles gelukkig niet zelf fysiek te verhuizen. Dat scheelt ook een heel eind.quote:Op woensdag 17 juni 2026 19:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Het is altijd een hoop werk, maar 2 weken is nog te overzien.
Ah ja, alweer een leuk bandje uit België... Moet er eens wat meer van gaan luisteren.quote:Op woensdag 17 juni 2026 20:00 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ik ook niet maar vond het ook wel leuk klinken. Belgische band treden her en der op wat festivals op de komende tijd zag ik.
Eddy Grant - Romancing The Stone
Ja er zijn echt wel veel leuke Belgische bandjes.quote:Op woensdag 17 juni 2026 20:05 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ah ja, alweer een leuk bandje uit België... Moet er eens wat meer van gaan luisteren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |