en als ie erin zit, gewoon een keer goed door je ogen wrijven, en dan bedoel ik met je handpalmen gewoon een keer goed door je ogen wrijven..meestal komt ie dan wel tevoorschijn
[Dit bericht is gewijzigd door Poogie op 26-02-2003 18:36]
quote:ik haalde hem er dus uit en ik keek in me hand en hij was ineens weg net als de vorige keer... ik ging er van uit dat ie gewoon ergens was gevallen waar ik hem niet kon zien... maar ik had overal gezocht en ik kom m nergens vinden..ik d8 misschien is ie doorgespoeld ofzo ? ... blijkbaar niet
Op woensdag 26 februari 2003 18:33 schreef Poogie het volgende:
Je weet toch wel of je lens achter je oog zit, je weet toch wel of je hem in hebt gedaan of uit hebt gedaan??en als ie erin zit, gewoon een keer goed door je ogen wrijven
Hierdoor wordt de lens zachter en kan makkelijker over het oppervlak van je oog glijden.
quote:dat is idd wel zo .. maar.. moet ik gewoon dat spul op me oog spuiten :| .. er kan zo toch nooit genoeg bij me lens komen om het weer soepel te maken? .. isset wel gezond :S
Op woensdag 26 februari 2003 18:37 schreef Dokter_Mo het volgende:
spuit er veel lenzenvloeistof in, dat helpt met dat soort gevallen.Hierdoor wordt de lens zachter en kan makkelijker over het oppervlak van je oog glijden.
quote:Uhh, lenzenvloeistof in je oog spuiten? Gebruik liever zo'n oogbad-vloeistofje van Optrex.
Op woensdag 26 februari 2003 18:37 schreef Dokter_Mo het volgende:
spuit er veel lenzenvloeistof in, dat helpt met dat soort gevallen.Hierdoor wordt de lens zachter en kan makkelijker over het oppervlak van je oog glijden.
quote:Misschien laten vallen? Voel je het ook in je oog zitten??
Op woensdag 26 februari 2003 18:36 schreef tjarie het volgende:[..]
ik haalde hem er dus uit en ik keek in me hand en hij was ineens weg net als de vorige keer... ik ging er van uit dat ie gewoon ergens was gevallen waar ik hem niet kon zien... maar ik had overal gezocht en ik kom m nergens vinden..ik d8 misschien is ie doorgespoeld ofzo ? ... blijkbaar niet
gewoon in je oog doen, niet te veel achterelkaar, anders stroomt het er alleen maar uit, dus in porties en wel veel porties.
als je flink vaak met je oog knippert, dan voel je em der nog in zitten, als het goed is...
echt achter je oog lijkt me sterk,... hij kan wel in zo'n hoekje, helemaal naast (of boven je oog zitten)..
als je ongeveer weet waar ie zit (waar je em ongeveer voelt) kijk je in de spiegel en til je je wimpers een beetje op (duw omhoog) dan goed tegen het licht in kijken en dan zie je em vast zitten..
vervolgens zachtjes door o.a. te knipperen en met je vinger eruit halen..
p/s met vloeistof eruit halen heb ik nog nooit gedaan
quote:Gewoon doen
Op woensdag 26 februari 2003 18:45 schreef tjarie het volgende:
kheb idd 1 fles.. ff proberen.. klinkt eng
Ik moet ook lenzen binnenkort
meestal zie je een randje zitten en kan je hem naar voren schuiven en gaat hij vanzelf weer goed zitten..
suc6
ik kon m trouwens niet zien maar ik krijg me ooglid ook niet zover omhoog om m te kunnen zien
Lepels lijken me niet handig,.. dan kun je beter even naar de dokter of je opticien gaan.
Succes!
ook goed dichtbij de spiegel staan, en goed in elk "hoekje" van je oog kijken..
suc6
quote:Nee, echt helemaal achter je oog kan niet, maar ik ben mijn lens ook wel eens kwijt geweest hoor. En da's best eng. Hij zat dan dubbelgevouwen helemaal boven in mijn oog. Kon hem niet eens meer zien, laat staan pakken.
Op woensdag 26 februari 2003 18:53 schreef Orion-666- het volgende:
kan niet erachter, zit gewoon boven of onder op het randje, til je oogleden maar eens op voor de spiegel...
Die tip van veel vloeistof lijkt me wel een goede.
Anyway, sterkte ermee tjarie...
quote:hoe kreeg je m dr uit?
Op woensdag 26 februari 2003 19:08 schreef Moonah het volgende:[..]
Nee, echt helemaal achter je oog kan niet, maar ik ben mijn lens ook wel eens kwijt geweest hoor. En da's best eng. Hij zat dan dubbelgevouwen helemaal boven in mijn oog. Kon hem niet eens meer zien, laat staan pakken.
Die tip van veel vloeistof lijkt me wel een goede.
Anyway, sterkte ermee tjarie...
quote:Oh sorry, vergeten te zeggen.
Op woensdag 26 februari 2003 19:12 schreef tjarie het volgende:[..]
hoe kreeg je m dr uit?
Toen heb ik naar mijn oogarts gebeld en die zei dat het inderdaad niet mogelijk was dat hij helemaal achter je oog zit. Ook zei hij dat de lens vanzelf weer tevoorschijn moet komen na een tijdje. (Dit wil niet zeggen dat hij weer goed op z'n plaats zit maar dat je hem wel weer kunt zien bijvoorbeeld.)
Maar als je het echt niet vertrouwt dan bel je toch gewoon naar een opticien oid?
quote:Dat raad ik absoluut niet aan.
Op woensdag 26 februari 2003 19:13 schreef berney het volgende:
Goed spoelen met lauw water..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |