Ja, meer zit er niet in ben ik bangquote:
Echt he.quote:
ik ben net thuisquote:
Al besproken.quote:
Tsk tsk.quote:
Die zich intussen afvragen of ze vijf jaar geleden, net als RBR, ook een engine divisie op hadden moeten zetten.quote:
Hoezo, had je wat anders verwacht dan?quote:
Gewoontes die ik nu terug hebquote:
Kan dit genote worden?quote:
Mag ik een leven hebbenquote:
Doet ie toch weer goed.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 16:35 schreef Peterselieman het volgende:
Ik zie niet nog 4 man onder de tijd van Lindblad door gaan
1up?quote:
Niet verwacht nee...wel gehooptquote:Op zaterdag 13 juni 2026 16:34 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Hoezo, had je wat anders verwacht dan?
Hoop is uitgestelde teleurstelling.quote:
We weten allemaal waarom.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 16:38 schreef HiDiHo het volgende:
4 keer wereldkampioen en dan ergens op de 5e plaats bungelen
Volgend jaar weer misschien met en nieuwe autoquote:Op zaterdag 13 juni 2026 16:37 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Hoop is uitgestelde teleurstelling.
Ik zou niet weten waarom RBR hier wel opeens als de brandweer zou gaan.
Het kan soms raar geschieden.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 16:35 schreef Peterselieman het volgende:
Ik zie niet nog 4 man onder de tijd van Lindblad door gaan
Nederlands?quote:Op zaterdag 13 juni 2026 16:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Hulkenberg, onze Nederlandse Duitser
Vond ik leuk om te zeggenquote:
Is ook gierig.quote:
Heeft vroeger veel in Nederland gecartquote:
Emmerik ligt ook vlak over de grens, daar pikken kinderen vaak de taal al op.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 16:46 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Heeft vroeger veel in Nederland gecart
Lewisquote:Op zaterdag 13 juni 2026 16:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Nou, welke Mercedes staat op pole straks?
Alprut.quote:
Met die ster.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 16:49 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Nou, welke Mercedes staat op pole straks?
Dat zou je zeggen ja. Misschien wat onvoorspelbaar gedrag van de elektromotor?quote:Op zaterdag 13 juni 2026 16:53 schreef PzKpfw het volgende:
Dat had hij toch makkelijk kunnen redden..
achterzijde klapt wel vreemd uit.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 16:54 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Dat zou je zeggen ja. Misschien wat onvoorspelbaar gedrag van de elektromotor?
Handjes aan het stuur bij impact.quote:
Ik zie niets vreemds.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 16:55 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
achterzijde klapt wel vreemd uit.
Volgens mij gewoon weer te snel op het gas gegaan. Zal wel een stukje frustratie meespelen.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 16:55 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]
achterzijde klapt wel vreemd uit.
Zoiets zou je van een Stroll verwachten, toch niet echt van Leclerc.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 16:57 schreef PzKpfw het volgende:
[..]
Volgens mij gewoon weer te snel op het gas gegaan. Zal wel een stukje frustratie meespelen.
Handen op 9 en 3 uurquote:Op zaterdag 13 juni 2026 16:56 schreef spectrumanalyser het volgende:
Altijd sturen waar je naartoe wilt, zij mijn instructeur nog zo.
quote:
Weer een korte nachtquote:
VBL en WK is een deurtje verder.quote:
Om George tevreden te houdenquote:Op zaterdag 13 juni 2026 17:12 schreef TweedeKlum het volgende:
Toto heeft de auto van ANT gesaboteerd.
Wacht maar tot morgenquote:
Ik had de indruk dat hij altijd wel beide benen op de grond heeft.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 17:13 schreef -XOR- het volgende:
Mooi, ANT even met beide benen op de grond.
Gewoon 3e..quote:Op zaterdag 13 juni 2026 17:13 schreef -XOR- het volgende:
Mooi, ANT even met beide benen op de grond.
Die is het hele weekend al bagger in S3.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 17:15 schreef Zorro het volgende:
Max moet een foutje gemaakt hebben in Sector 3, die zat op 0.048 na Sector 2
Houd je gifje maar paraat.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 17:16 schreef Nattekat het volgende:
Totaal niet opgelet op wie er pole staat, maar ik heb zo'n vermoeden dat het geen Mercedes is als ik de beelden zo zie
Regie heeft toch alleen maar aandacht op Hamilton en z'n fansquote:
ook als die winnen staat hun gezicht op onweerquote:Op zaterdag 13 juni 2026 17:16 schreef Nattekat het volgende:
Totaal niet opgelet op wie er pole staat, maar ik heb zo'n vermoeden dat het geen Mercedes is als ik de beelden zo zie
Toto baalt als een stekker.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 17:16 schreef Nattekat het volgende:
Die stond in een hoekje zijn kale hoofd te verbergen.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 17:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Regie heeft toch alleen maar aandacht op Hamilton en z'n fans
Snap ik wel als Sjors P1 is.
Oh?!?!?!?quote:Op zaterdag 13 juni 2026 17:19 schreef Weltschmerz het volgende:
Leclerc had de pole voor het grijpen, Verstappen lijkt ook wat te hebben laten liggen.
Zo werkt dat natuurlijk niet met deze auto's. Batterij speelt een enorm grote rol. Zit wel erg dicht op elkaar vanaf P3 dus elke scheet kan je 3 plekken schelen.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 17:19 schreef Zorro het volgende:
Met dezelfde S3 als in zijn eerste run zou Max 3 gestaan hebben.
Dus wel wat laten liggen ja.
Er zat wel 2 of 2 tienden op Hamilton in.quote:
Ben er nog niet over uit of dat het is, of dat Ferrari eigenlijk gewoon een prima auto heeft gebouwd en dat Leclerc het laat afweten.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 18:06 schreef Marcoss het volgende:
Die ouwe is toch wel lekker bezig dit seizoen, niet verwacht
Dit had echt helemaal niets met remmen te maken.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 18:13 schreef Starflyer het volgende:
Leclerc heeft een gebrek aan vertrouwen in de remmen en rijdt vanaf dit weekend met dezelfde remschijven als Hamilton van Carbon Industries, die er sinds Japan mee rijdt. Blijkbaar moet hij daar nog aan wennen.
Kop als een trekhaak.quote:Op zondag 14 juni 2026 06:53 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Russell lijkt vaak net alsof hij gebalsemd is
Verzorgd huidje die gozerquote:Op zondag 14 juni 2026 06:53 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Russel vind ik er vaak als een opgedirkte barbie uit zien. Lewis ziet er ook vaak belachelijk uit maar daar kan ik nog respect voor opbrengen, die heeft een uitgesproken eigen stijl. Beiden zijn zo ijdel als de pest, maar Lewis ownt het veel meer.quote:Op zondag 14 juni 2026 06:53 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Kim K. ook wel denk ik.quote:
Op plastic groeit niks.quote:
Ja idd, dan wordt het iets van klittenband.quote:
Omdat-ie er toch is vanwege de Formule 2, waar zijn zoon rijdt.quote:Op zondag 14 juni 2026 14:35 schreef LTVDK het volgende:
Waarom is trouwens opeens elke rave JPM erbij, zuur mannetje dat het is
die rijdt mee, maar dat is het dan ookquote:Op zondag 14 juni 2026 14:37 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Omdat-ie er toch is vanwege de Formule 2, waar zijn zoon rijdt.
Het is niet de volgende Max Verstappen.quote:Op zondag 14 juni 2026 14:39 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
die rijdt mee, maar dat is het dan ook
Beetje net als zijn vader dusquote:Op zondag 14 juni 2026 14:39 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
die rijdt mee, maar dat is het dan ook
quote:Op zondag 14 juni 2026 14:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Het is niet de volgende Max Verstappen.
Hijo de puta.quote:Op zondag 14 juni 2026 14:36 schreef HiDiHo het volgende:
Hola amigos de las carreras, ¿tenéis ganas?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
quote:
Klopt, het is de volgende Montoya.quote:Op zondag 14 juni 2026 14:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Thanks.quote:Op zondag 14 juni 2026 14:42 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ik kijk Le Mans, maar help hier wel mee.
Alleen het zweet in George zijn helm.quote:Op zondag 14 juni 2026 14:45 schreef HiDiHo het volgende:
Race Control
RISK OF RAIN FOR THE F1 RACE IS 0%
joh....
Voor de volledigheid, ik hou daar wel van.quote:Op zondag 14 juni 2026 14:45 schreef HiDiHo het volgende:
Race Control
RISK OF RAIN FOR THE F1 RACE IS 0%
joh....
Beetje regen zou wel gunstiger zijn voor Maxquote:Op zondag 14 juni 2026 14:47 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Voor de volledigheid, ik hou daar wel van.
Verplichte pitstop van 3 minutenquote:Op zondag 14 juni 2026 14:48 schreef butz0rs het volgende:
Is er vanwege de hitte ook een drinkpauze?
Normaal gesproken wel maar voor regenraces moeten we elders zijn.quote:Op zondag 14 juni 2026 14:48 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Beetje regen zou wel gunstiger zijn voor Max
Nee, maar Prema helpt ook niet mee. Het is niet meer het team dat het ooit geweest is.quote:Op zondag 14 juni 2026 14:40 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
quote:Op zondag 14 juni 2026 14:50 schreef -XOR- het volgende:
In die glitterjas is Sjors echt niet meer van Gerard Joling te onderscheiden.
ja, Mercedes krijgt 2 minuten extra pauzequote:Op zondag 14 juni 2026 14:48 schreef butz0rs het volgende:
Is er vanwege de hitte ook een drinkpauze?
Dan moet Antonelli mee eraf en dan moet Max winnen.quote:Op zondag 14 juni 2026 14:51 schreef TweedeKlum het volgende:
RUS en HAM er samen af zou episch zijn, mooie viering van het 10-jarige jubileum.
quote:Op zondag 14 juni 2026 14:50 schreef -XOR- het volgende:
Ik stem voorquote:Op zondag 14 juni 2026 14:51 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
ja, Mercedes krijgt 2 minuten extra pauze
Kan ie zo meedoen voor de UK aan het eurovisiesongfestival.quote:Op zondag 14 juni 2026 14:50 schreef -XOR- het volgende:
Juliquote:Op zondag 14 juni 2026 14:49 schreef TweedeKlum het volgende:
[..]
Normaal gesproken wel maar voor regenraces moeten we elders zijn.
Maak me gekquote:Op zondag 14 juni 2026 14:50 schreef -XOR- het volgende:
Gelukkig waren de kijkcijfers dit jaar dramatischquote:Op zondag 14 juni 2026 14:52 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Kan ie zo meedoen voor de UK aan het eurovisiesongfestival.
Lolquote:Op zondag 14 juni 2026 14:56 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb een vrij scherm, dus aanwezig.
Hmmm. Reken het goed.quote:Op zondag 14 juni 2026 14:56 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Zandvoort is ook een kans.quote:Op zondag 14 juni 2026 14:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Juli
ROUND 9
Great Britain
03 - 05 Jul
ROUND 10
Belgium
Heb je al vierkante ogen?quote:Op zondag 14 juni 2026 14:56 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Nee, rechthoekig. Links buiten beeld hangt nog een tv waar Le Mans te zien is, dus wel heel erg breed rechthoekig.quote:
Gewoon een herhaling van de 2016 Mercedes startquote:Op zondag 14 juni 2026 14:57 schreef 3rr0r het volgende:
Kimi mag vast niet winnen vandaag want dan stoppen er teveel mensen met kijken dit seizoen
We nemen afscheid van Russell en Hamilton fansquote:Op zondag 14 juni 2026 14:57 schreef 3rr0r het volgende:
Kimi mag vast niet winnen vandaag want dan stoppen er teveel mensen met kijken dit seizoen
Approved.quote:Op zondag 14 juni 2026 14:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon een herhaling van de 2016 Mercedes start
Met een win voor Max.quote:Op zondag 14 juni 2026 14:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Max op softs.quote:
De beide Mercedessen tetsen eraf!quote:Op zondag 14 juni 2026 14:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
welke fans?quote:Op zondag 14 juni 2026 14:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
We nemen afscheid van Russell en Hamilton fans
We miste je in het Le Mans topic.quote:
Race kijken op zo'n klein scherm? afgekeurdquote:
Hoezo niet?quote:Op zondag 14 juni 2026 15:01 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
We gaan niet op een crash hopen he.
Holaquote:
Eerst een formatieronde.quote:Op zondag 14 juni 2026 15:01 schreef GerryDV het volgende:
Dacht dat ze altijd op de klokslag starten. Zijn ze daar vanaf gestapt?
Is gemeenquote:
Eurosport: Hold my beer.quote:Op zondag 14 juni 2026 15:01 schreef -XOR- het volgende:
In welke ronde de pitstops dan ook vallen, bij Viaplay slagen ze er altijd in om dan net naar de reclame te gaan.
Oke Houstonquote:Op zondag 14 juni 2026 15:02 schreef TweedeKlum het volgende:
Nieuwe tablet erbij met drivercam Verstappen.![]()
![]()
Kan ook.quote:
Ik ben er bang voor....quote:
Ja als ze een rond getal doen dan ziet het er ongeloofwaardig uitquote:Op zondag 14 juni 2026 15:02 schreef Nattekat het volgende:
Wel mooi dat er net iets meer dan 300k bezoekers zijn, gewoon voor de vorm.
quote:
Hij komt tenminste weg.quote:
Viel mee, iig geen plaats verloren....oh hadjarquote:
Crickettquote:
Hadjar is nog een grotere heethoofd dan Yukiquote:Op zondag 14 juni 2026 15:06 schreef 3rr0r het volgende:
Krijgen we het gevloek van Isack niet te horen?
HULquote:Op zondag 14 juni 2026 15:07 schreef HiDiHo het volgende:
Race Control
TURN 1 INCIDENT INVOLVING CAR 41 (LIN) NOTED - LEAVING THE TRACK AND GAINING AN ADVANTAGE (15:03:43)
Hij kan nu DotD worden.quote:Op zondag 14 juni 2026 15:06 schreef 3rr0r het volgende:
Krijgen we het gevloek van Isack niet te horen?
Met een beetje pech is dit het hele jaar niet te verhelpen.quote:Op zondag 14 juni 2026 15:05 schreef -XOR- het volgende:
Die starts van RB slaan echt nergens op, wat een amateurisme dat ze dat maar niet voor elkaar krijgen.
Dat denk ik ook inderdaad. Die start van VER was ook al niet geweldig.quote:Op zondag 14 juni 2026 15:07 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Met een beetje pech is dit het hele jaar niet te verhelpen.
Die banden zijn nu al kapotquote:
Samenquote:
Prima autoquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |