Ik weet dat het is toegestaan, maar het is wel dubieus toch?quote:Op zaterdag 13 juni 2026 09:06 schreef Jordy-B het volgende:
Het is gewoon toegestaan, want het zijn gewoon volwassen mensen.
De lengte is zo'n beetje het enige waarmee je het lichaam van iemand met dwerggroei met dat van een kind kan vergelijken.
Wat dubieus is, dat jij daarover nadenkt.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 09:09 schreef incel het volgende:
[..]
Ik weet dat het is toegestaan, maar het is wel dubieus toch?
Nee ik zelf ben niet echt aangetrokken tot hele kleine mensen ik hou van net legaal niet eronder hehe.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 09:12 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Wat dubieus is, dat jij daarover nadenkt.
Ben je actief op zoek naar een uitlaatklep om je pedofiele gevoelens een plekje te geven?
Vind dit topic vrij dubieus, jou gedachten waarschijnlijk ookquote:Op zaterdag 13 juni 2026 09:09 schreef incel het volgende:
[..]
Ik weet dat het is toegestaan, maar het is wel dubieus toch?
Gedachtes hebben is niet strafbaar.quote:Op zaterdag 13 juni 2026 09:18 schreef 111210 het volgende:
[..]
Vind dit topic vrij dubieus, jou gedachten waarschijnlijk ook
Dus eigenlijk is dit mijn onderbewustzijn die heel graag seks wil met lilliputters omdat die dat ook heel graag met kinderen of zo wil?quote:Op zaterdag 13 juni 2026 09:20 schreef 111210 het volgende:
[..]
Zeg ik toch ook niet, maar nu wel een bevestiging dat die bij jou dus dubieus zijn…
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |