Ze ligt heel veel op schoot (lekker wanneer het straks 30 graden is). Vandaag maar 1 (mislukte) poging tot bijten, ze ligt graag op het toetsenbord (vind ik minder) en ze blijft veel en hard miauwen (heb de flatgenoten ingelicht dat ik niet een kat aan het villen ben 😂). Ze is wel heel lief maar ook zeer aanwezigquote:
Dat is wel erg wennen..mss ook nog iets van haar verleden? Aandacht?quote:Op maandag 15 juni 2026 22:25 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ze ligt heel veel op schoot (lekker wanneer het straks 30 graden is). Vandaag maar 1 (mislukte) poging tot bijten, ze ligt graag op het toetsenbord (vind ik minder) en ze blijft veel en hard miauwen (heb de flatgenoten ingelicht dat ik niet een kat aan het villen ben 😂). Ze is wel heel lief maar ook zeer aanwezig
Het enige dat ze 1,5 jaar geleden op straat is gezet, gevonden en naar het asiel is gebrachtquote:Op maandag 15 juni 2026 22:35 schreef Blues het volgende:
[..]
Dat is wel erg wennen..mss ook nog iets van haar verleden? Aandacht?
5x zelfsquote:Op maandag 15 juni 2026 23:35 schreef AnneX het volgende:
@:flipsen Sinds 2001 n.b.! Je hebt een lustrum volgemaakt!
Je hoeft je niet verder te verantwoorden hoor, ik denk dat we dit allemaal al begrepen uit je eerste post en wetende hoe jij bentquote:Op dinsdag 16 juni 2026 10:45 schreef Kaatje1 het volgende:
Dank allen, ik vin het ook erg moeilijk, maar ze was in Spanje geen schootzitter, dan had ik haar niet uitgekozen.
Maar tig keer midden in de nacht wakker worden van de pijn van haar lopen (die pijn trekt in zo’n 5 minuten wel weg) overdag net zo, dat trek ik echt niet
Dat begrijpen we helemaal Kaatquote:Op dinsdag 16 juni 2026 10:45 schreef Kaatje1 het volgende:
Dank allen, ik vin het ook erg moeilijk, maar ze was in Spanje geen schootzitter, dan had ik haar niet uitgekozen.
Maar tig keer midden in de nacht wakker worden van de pijn van haar lopen (die pijn trekt in zo’n 5 minuten wel weg) overdag net zo, dat trek ik echt niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |