Wandelende meme is hetquote:Op zondag 14 juni 2026 19:37 schreef chufi het volgende:
Weet wel wie je als trainer tegen je hebt ... De oudste ooit .. Op mijn voetbalplaatjes van 1970 leek ie al 50
En Duitsland de jongste trainer.quote:Op zondag 14 juni 2026 19:37 schreef chufi het volgende:
Weet wel wie je als trainer tegen je hebt ... De oudste ooit .. Op mijn voetbalplaatjes van 1970 leek ie al 50
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
quote:
10-1 is duidelijk wel een optiequote:
Dat die stomme moffen er maar rap uit mogen vliegenquote:
Voor mij zitten ze net niet bij de favorieten ......quote:Op zondag 14 juni 2026 20:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat die stomme moffen er maar rap uit mogen vliegen
Dan moeten ze een wat betere tegenstander treffen.quote:Op zondag 14 juni 2026 20:45 schreef pullup het volgende:
[..]
Dat die stomme moffen er maar rap uit mogen vliegen
7:1 en ik 3:0 getippt weer nur 1 puntquote:Op zondag 14 juni 2026 19:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja echt en zn haarstijl is weinig veranderd dooor de jaren heen
Wat heb je bij Nederland gezegd?quote:Op zondag 14 juni 2026 20:55 schreef mario390 het volgende:
[..]
7:1 en ik 3:0 getippt weer nur 1 punt
Ik vrees het ergste eigenlijk voor Nederland. Tot nu toe was het best allemaal bagger wat ze hebben laten zienquote:
We gaan gewoon winnenquote:Op zondag 14 juni 2026 21:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik vrees het ergste eigenlijk voor Nederland. Tot nu toe was het best allemaal bagger wat ze hebben laten zien
Ok danquote:
Positief blijvenquote:
je bedoelt deze dagen de wm-spele ?quote:Op zondag 14 juni 2026 21:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik vrees het ergste eigenlijk voor Nederland. Tot nu toe was het best allemaal bagger wat ze hebben laten zien
Nou ik blijf wel voor Nederland natuurlijkquote:
Sushi tegen een frietje met, kom op man.quote:Op zondag 14 juni 2026 21:32 schreef pullup het volgende:
[..]
Nou ik blijf wel voor Nederland natuurlijk
100% frietje metquote:Op zondag 14 juni 2026 21:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Sushi tegen een frietje met, kom op man.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |