En dit is al helemaal een grote NEE.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 07:35 schreef TAmaru het volgende:
Soms vraag ik me af of ze juist wil dat ik haar toch eens van achter pak en het lekker vindt om er, in die onderdanigheid, vooral niet om te vragen of het zelfs af te wijzen. Maar ze lijkt vrij serieus.
Ze heeft dat serieus gevraagd ja.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 09:48 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Sorry, maar ik geloof er helemaal niks van. 3 onderarmen, dat betekent dat er eerst 3 vuisten naar binnen moeten. En dan zegt de huisarts dat het geen kwaad kan (ze heeft dit serieus aan de huisarts gevraagd?).
Je trapleuning eraf schroeven gaat misschien wat ver, maar als dat jouw passie is en van een andere dame dan in de OP (Siswet bijvoorbeeld), gewoon doen lijkt mequote:Op vrijdag 12 juni 2026 09:49 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Zover ga ik dan weer niet, hoewel mijn trapleuning wel ongeveer het formaat heeft van een flinke onderarm.
Heb je dit zelf wel eens gedaan bij een vrouw, zo diep erin?
Nou, wij hebben een beetje zo'n verhouding waarin dat normaal is, dat zij van nee kreunt en dat ze het dan toch stiekem wel wil. Maar hierbij leek ze serieuzer.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 09:53 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
En dit is al helemaal een grote NEE.
Je weet dat dit onder verkrachting valt?
Met je: 'ze wil het stiekem wel'![]()
Ze zegt het dus het is waarquote:Op vrijdag 12 juni 2026 09:57 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Ze heeft dat serieus gevraagd ja.
Zie:
Bekijk deze YouTube-video
Vanaf 6:00.
Deze vrouw houdt van opscheppen. De ene schept op over hoeveel geld diegene op de bank heeft, de ander schept op over wat ze in haar anus kwijt kan. Verschil moet er zijnquote:
Ik heb het eerder niet gepost want weet niet of het mag, maar hierbij dan de link in een spoiler. Enjoyquote:Op vrijdag 12 juni 2026 10:09 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Deze vrouw houdt van opscheppen. De ene schept op over hoeveel geld diegene op de bank heeft, de ander schept op over wat ze in haar anus kwijt kan. Verschil moet er zijn![]()
Of het allemaal waar is, het lijkt me sterk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
Wat ze in haar anus kwijt kan klopt wel, ik heb sommige filmpjes gezienquote:Op vrijdag 12 juni 2026 10:09 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Deze vrouw houdt van opscheppen. De ene schept op over hoeveel geld diegene op de bank heeft, de ander schept op over wat ze in haar anus kwijt kan. Verschil moet er zijn![]()
Of het allemaal waar is, het lijkt me sterk.
quote:Op vrijdag 12 juni 2026 10:11 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Ik heb het eerder niet gepost want weet niet of het mag, maar hierbij dan de link in een spoiler. Enjoy.
Vind het heel erg dat ik dat laat schieten? Denk dat ik er een beetje onpasselijk van ga worden. Anale sex met een piemel of buttplug so be it, maar verder hoeft dat voor mij niet te gaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, voor deze keer dan.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 10:14 schreef Sunshine1982 het volgende:
[..]
Vind het heel erg dat ik dat laat schieten? Denk dat ik er een beetje onpasselijk van ga worden. Anale sex met een piemel of buttplug so be it, maar verder hoeft dat voor mij niet te gaan.
Dat zal ik je vertellen: omdat ook al is het voor deze kerel nonsens (wat ik wel vermoed, gezien zijn fantasietjes die hij telkens als vet verhaal hier post waarbij hij zich vruchteloos voor blijft doen als een macho alpha man) het duidelijk moet zijn dat iemand echt overhalen om dingen te doen in bed die ze niet willen simpelweg seksueel misbruik is. Het is geen spelletje. En ook al is het een onzinverhaal van deze ts, er lezen misschien wel andere mensen m/v mee die die boodschap moeten krijgen.quote:
Hoewel ik het met deze post volledig eens ben, denk ik dat de oplossing eerder ligt bij topics waarin een vorm van seksueel misbruik op deze manier als 'prima' geponeerd wordt gewoon te sluiten.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 11:02 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dat zal ik je vertellen: omdat ook al is het voor deze kerel nonsens (wat ik wel vermoed, gezien zijn fantasietjes die hij telkens als vet verhaal hier post waarbij hij zich vruchteloos voor blijft doen als een macho alpha man) het duidelijk moet zijn dat iemand echt overhalen om dingen te doen in bed die ze niet willen simpelweg seksueel misbruik is. Het is geen spelletje. En ook al is het een onzinverhaal van deze ts, er lezen misschien wel andere mensen m/v mee die die boodschap moeten krijgen.
Dat ben ik met je eens.quote:Op vrijdag 12 juni 2026 11:07 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Hoewel ik het met deze post volledig eens ben, denk ik dat de oplossing eerder ligt bij topics waarin een vorm van seksueel misbruik op deze manier als 'prima' geponeerd wordt gewoon te sluiten.
Je komt op FOK! in een serieus subforum, en als je daar in dan een overduidelijk trolltopic gaat openen, waarin je seksueel misbruik doet voorkomen als 'normaal', inderdaad de historie van de schrijver meenemend, dan moet je volgens mij het signaal sturen 'dit wordt hier niet getolereerd' en dan gaat het topic dicht in plaats van 'laten we hier serieus op in gaan omdat een of andere onbekende evenetuele onbekende lurker hier moet lezen dat dit dus absoluut niet oke is'.
Maar, ik snap natuurlijk prima dat dat niet aan jou is.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |