abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8734337
Hallo allemaal,

Normaal ben ik niet zo fanatiek in topics openen, maar nu wil ik toch jullie mening graag horen.

Ik heb nu 15 maanden een vriend, maar de laatste tijd weet ik niet meer precies wat ik voor hem voel. Ik heb steeds tegenstrijdige gevoelens. Op het ene moment ben ik er zeker van dat ik het uit moet maken omdat er toch niet veel toekomst meer in zit en omdat ik aan mijn gevoelens voor hem twijfel, maar op het andere moment kan ik mezelf wel voor mijn kop slaan dat ik zo gedacht heb. Dan is hij gewoon weer veel te lief en goed voor me en ben ik bang dat als ik het uitmaak nooit meer iemand vind die zoveel om me geeft en voor me over heeft als hij.
Ik weet gewoon niet echt wat ik moet doen. Als ik het uitmaak ben ik ook bang om nooit meer iemand tegen te komen want uitgaan doe ik niet vaak meer, iedereen heeft een vriend uit mijn vriendengroep en die zitten op zaterdag ook liever op de bank....
Maar dat doet er verder niet echt veel toe, ik weet gewoon niet meer wat ik voel en dat is al een paar maanden zo.

Hebben jullie ook weleens zoiets meegemaakt en zo ja wat heb je toen besloten? Alvast bedankt voor de reacties.

pi_8734382
dus als ik het goed begrijp heb je t nog niet uitgemaakt omdat je bang bent nooit meer een leuke jongen tegen te komen, nooit meer een vriendje te krijgen??
nou als dat het geval is, maak het uit...!!!
pi_8734419
Je houdt die jongen aan het lijntje. Je bent niet eerlijk tegen hem.
In dat geval is hij idd veel te goed voor je.
Sterkte met het leren alleen zijn .
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_8734431
Bij twijfel: uitmaken.
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
pi_8734433
* ChaoZzZzz is nog vrijgezel
pi_8734441
Nee dat is het niet, het speelt ook wel een rol, maar het is meer dat ik gewoon niet meer weet wat ik voor hem voel. Ik weet dat ik nog wel van hem hou maar het is gewoon niet meer zoveel als voorheen. En ze zeggen altijd dat de verliefdheid over gaat in houden van.... nu vraag ik me dus af of dit wel houden van is of dat de gevoelens gewoon afgenomen zijn.
pi_8734477
Ga voor jezelf even na wanneer je twijfelt aan je relatie: als je bij hem bent of als je niet bij hem bent. Als ook soms twijfelt als je bij hem bent, dan zou ik het uitmaken. En wees niet bang dat je niet meer iemand tegen zal komen. Je bent je huidige vriend toch ook ooit tegengekomen?
pi_8734478
Misschien moet je er met hem over praten... zou wel zo eerlijk zijn vind ik...
pi_8734519
De meeste mensen twijfelen wel eens over hun relatie, want relaties hebben altijd leuke en minder leuke tijden. Dat je het bij twijfel direct uit moet maken vind ik dus wel erg kort door de bocht. Ik denk dat je meer moet kijken naar waarom je twijfelt. Ik heb bij jou het idee dat het maar een klein beetje gaat om hoe hij is en veel meer om jouw angst om niemand anders meer tegen het lijf te lopen met wie je een relatie aan kunt gaan.

Wees kritisch, vraag jezelf af: gaat het echt om je vriend? Om zijn persoonlijkheid, om hoe hij is? Wil je niet zonder hem of wil je niet zonder een relatie in het algemeen? Dat zijn belangrijke dingen waar je over na moet denken.

In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_8734538
Ik zie in je hele post geen enkele reden om het niet uit te maken, en een stuk of 8 redenen om het wel te doen.

Uitmaken dus, succes.

Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_8734539
Ik heb het er al twee keer met hem over gehad. En beide keren flipte hij bijna, hij kon het niet geloven dat mijn gevoelens waren verandert en hij wilde het absoluut niet dat ik het uit ging maken. Hij ziet ons zelfs al met kinderen enzo....
  woensdag 26 februari 2003 @ 18:17:24 #12
14917 Bluescreen
Mooi blauw is niet lelijk
pi_8734592
Ik ken deze situatie idd.
Alleen stond ik aan de kant van de jongen.
Mijn vriendin wist niet wat ze wilde alleen had ik hier geen weet van.

Ze deed voorkomen dat alles goed was en we hadden serieuze plannen om samen te wonen we hadden gouden ringen gekocht.

Het is niet eerlijk tegenover je vriend om geen openkaart te spelen.
Als het enige wat je tegenhoudt alleen zijn is moet je t uitmaken.
Dan is er zowiezo geen kans op een goede relatie.

Als je daadwerkelijk nog van hem houdt dan zou ik eens goed met hem praten.
Wat je ook doet ik wens je veel sterkte maar ik denk dat ik meer aan de kant van je vriend sta.

(ps. Richard aka ChaoZz je bent gwoon een eikol net zoals mij alleen dus nie piepen.)

You control your dreams, but your dreams can control you
pi_8734601
quote:
Op woensdag 26 februari 2003 18:13 schreef Lili_0 het volgende:
Ik heb het er al twee keer met hem over gehad. En beide keren flipte hij bijna, hij kon het niet geloven dat mijn gevoelens waren verandert en hij wilde het absoluut niet dat ik het uit ging maken. Hij ziet ons zelfs al met kinderen enzo....
Dat moet eigenlijk ook geen reden zijn hè. Je hebt een relatie omdat je dat allebei wil, niet omdat de één niet wil dat het uitgaat terwijl de ander dat eigenlijk wel wil.
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_8734612
quote:
Op woensdag 26 februari 2003 18:02 schreef Lili_0 het volgende:
Ik heb nu 15 maanden een vriend, maar de laatste tijd weet ik niet meer precies wat ik voor hem voel. Ik heb steeds tegenstrijdige gevoelens.
Als je echt om iemand geeft dan weet je dat en hoef je niet te twijfelen.
quote:
Dan is hij gewoon weer veel te lief en goed voor me en ben ik bang dat als ik het uitmaak nooit meer iemand vind die zoveel om me geeft en voor me over heeft als hij.

Dat eerst is onzin, want er zijn zoveel jongens lief (ik bijvoorbeeld ). Het tweede is natuurlijk helemaaaal onzin. Je kiest een jongen niet omdat hij zoveel om jou geeft, maar omdat jij zoveel om hem geeft. (En dan hoop je daarna dat het wederzijds is).

quote:
Als ik het uitmaak ben ik ook bang om nooit meer iemand tegen te komen want uitgaan doe ik niet vaak meer,
Zie mijn eigen topic. Angst om niemand tegen te komen is onzinnig. Er zijn meerdere plekken om leuke jongens te ontmoeten naast kroegen.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_8734681
Uitmaken...

Ik heb een tijdje precies zo gedacht als jij nu.
Je relatie wordt er echt niet beter op als je steeds zo twijfelt...
daardoor zul je niet meer zo intens kunnen genieten als vroeger...

Je moet het niet aan houden omdat je bang bent dat je nooit meer iemand ziet. Ga lekker bij een sportvereniging of neem een baantje. Wedden dat je daar leuke mensen tegenkomt die wel gezellig met je uit willen!

pi_8736073
Ik heb nu 16 maanden een relatie en heb dit gevoel ook al eens gehad. Ik heb er toen goed over gesproken en ben blij dat het nu nog aan is! Het gevoel ging bij mij gelukkig vanzelf over misschien is dat bij jou ook wel het geval.. succes
  woensdag 26 februari 2003 @ 19:48:52 #17
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_8736145
quote:
Als ik het uitmaak ben ik ook bang om nooit meer iemand tegen te komen want uitgaan doe ik niet vaak meer, iedereen heeft een vriend uit mijn vriendengroep en die zitten op zaterdag ook liever op de bank.....
Ik zou het erg egoïstisch vinden als je om deze reden bij je vriend blijft.. Hij is geen speelbal die je kan gebruiken totdat je iemand anders tegenkomt..

Als je echt zo aan deze relatie twijfelt, dan moet je er een punt achter zetten.. maar je moet niet je vriend en jezelf voor de gek houden..

Daar schiet je beiden niets mee op..!

Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
pi_8736381
Nou ik zou et uitmaken, jongens aant lijntje houden is no-fun!
Wij hebben ook gevoel, of misschien een goed gesprek met hem en hem uitleggen wat er aan de hand is, dat hij op de hoogte is van het probleem en kunnen jullie er dan misschien samen een einde aan maken, dan komt het iig na 15 maanden niet als een grote klap..
wat bij mij wel was

Just my 2 cents..

pi_8737377
ik heb nu 2,5 jaar een relatie en heb ook een tijdje zo gedacht, dat het niet meer klikte tussen mijn vriend en mij. Heb het er heel kort even met hem over gehad, en hij dacht dat het juist heel goed ging tussen ons. Ik heb besloten het nog een tijdje aan te zien en ik ben heeel blij dat ik dat gedaan heb.
Alles gaat nu weer goed tussen mij en mijn vriend en begrijp ook niet helemaal hoe ik dat zo ooit heb kunnen denken.

dus ik zou zeggen denk er nog even over na en beslis niet te snel. Probeer er wel met je vriend over te praten.
maar denk er ook niet te lang over na want dan hou je ze zelf en vooral je vriend heel erg voor de gek en dat is ook geen doen.

sterkte

woensdag 26 februari 2003 @ 21:49:36 #20
21873 Teonanacatl
Oud Indiaans voor...
pi_8738705
Als je dit soort topics opent is het heel simpel...

Uitmaken

...vlees der goden / Halluciogene Paddo's
pi_8739443
ik zou het even vergeten en gewoon doorgaan, misschien maak je wel de foute beslissing..en krijg je daar spijt van.
pi_8740023
Mijn ex had ook dat wat jij hebt...
Het verliefde gevoel was er niet meer van haar kant (na 4 maand al, maar goed dat doet er niet toe..) Dat vernam ik direct al aan haar doen en laten. Zo zijn we 3 weken doorgegaan en begon me zelf steeds meer aan d'r te ergeren in sommige dingen die ik eerst door de verliefdheid niet zag of oppikte.. We zouden samen op vakantie enzo, maar wilde het dus voor die tijd ff uitpraten m.b.t haar doen en laten, want echt goed zat het niet meer bij haar, het verliefde was er van af... Alhoewel ik dus me best nog wel deed en alles van mij uitkwam die laatste 3 week is het uiteindelijk op nix uitgelopen. Ben blij dat ik die keuze gemaakt had om erover te praten, anders zat ik over een paar maandjes vast met haar op gran canaria terwijl het uit was En nu ben ik zo vrij als een vogel...Let wel, ik voelde best veel voor d'r, nu nog, maar nu ik weet dat ze na een week alweer een ander heeft en ook nog met dat persoon die ik samen 2 dagen eerder in het weekend met haar aantrof in de discotheek en voor het eerst strontjaloers werdt in me leven (en mij vertellen dat ik niet jaloers hoef te zijn jaja.. |-( ) weet ik hoe ze daadwerkelijk inelkaar zit, maar dat is bijzaak en niet relevant in deze zaak...
Punt is dat zij niet wist of ze nog wel wat voelde voor me (en mensen zoals ik vernemen dat wel aan gedrag en doen en laten enzo) Dan kijk je het ff aan en uiteindelijk erger je je en gaat het alsnog uit..Praat met hem zo spoedig mogelijk erover, want hij had het misschien ook al wel vernomen en een relatie wordt daar echt niet beter van. Hoe goed je je als tegenpartij je daar ook voor inzet.. t'is verspilde moeite. Je wilt hem toch ook niet een onzekerheid meegeven als je besluit om toch door te gaan..Dus gewoon uitmaken..D'r zijn genoeg op deze aardkloot..
pi_8740346
advies: gewoon bedenken wat jij precies van een relatie verwacht en dan bekijken of deze relatie aan die eisen voldoet.

op die manier kom je er heel snel achter of dit de relatie is die jij wilt of dat je misschien toch beter een nieuwe vlam op kunt zoeken.

"the best way to predict the future, is to invent it..."
pi_8745236
Stel jezelf de vraag "Wil ik altijd bij hem zijn?"

(Stel hij belt NU of ik langskom, wat zeg ik dan)

Ja - aanhouden
Nee - uitmaken

Niets is minder dan meer
pi_8769282
quote:
Op woensdag 26 februari 2003 18:07 schreef Miesjel het volgende:
Bij twijfel: uitpraten
Praten, goedmaken, elkaar de waarheid zeggen is altijd goed.

Uitmaken kan altijd nog.

vrijdag 28 februari 2003 @ 12:46:08 #26
29764 Dewey
..::Malcom in the middle::..
pi_8770461
gewoon aanhouden en kijken hoe het verder ga...maar wel eerlijk zijn tegenover je vriend! Mijn vriendin heb dit ook al 2x gehad dat ze ff niet meer wist of ze nou door wou gaan, en ik heb het zelf ook gehad. En dat is nu alweer een half jaar geleden ofzo. Iedereen kom weleens in zon dipje, gewoon proberen om door te gaan, bij ons ging het in ieder geval wel allemaal goed!

hoop het bij jou ook!

pi_8772766
Ik denk dat je heel goed moet nadenken. Ik zou er wel met je vriend over praten dat je twijfelt. Zoals al eerder genoemd is, je kunt het altijd nog uitmaken.

Ik kan me de situtatie goed indenken, heb het zelfde meegemaakt, alleen was Ikje verloofd en all. Ik heb voor mezelf zijn plus en minpunten op geschreven. Hij had meer minpunten als pluspunten. Ik kon het toch niet uitmaken.
Ik heb daarna nog een half jaar aangeklungellt, totdat iemand mij de vraag stelde: ben je bang om alleen te zijn?
en voor mij was dat het licht. Ik was bang om weer alleen verder te moeten, ik dacht dat ik het niet alleen zou kunnen. Ik was bang dat dit mijn enige kans op huisje boompje beestje zou zijn.

Toen ik besefte dat ik bij hem bleef om het feit van een relatie hebben en niet zozeer om hem, wist ik dat ik het uit moest maken. Voor mij, maar zeker ook voor hem.

Ik ben nu 1,5 jaar verder en nog steeds single, en ik heb nog geen minuut spijt gehad van mijn besluit. Die goede gozer komt vanzelf wel, en anders niet.. Ik kan prima voor mezelf zorgen, en plezier heb ik ook zeker.

Heel veel sterkte, en wees vooral eerlijk tegen jezelf!!!
Groetjes

Babe In Totale Control of Herself
pi_8778105
quote:
Als ik het uitmaak ben ik ook bang om nooit meer iemand tegen te komen want uitgaan doe ik niet vaak meer, iedereen heeft een vriend uit mijn vriendengroep en die zitten op zaterdag ook liever op de bank....
Maar dat doet er verder niet echt veel toe, ik weet gewoon niet meer wat ik voel en dat is al een paar maanden zo.

Hebben jullie ook weleens zoiets meegemaakt en zo ja wat heb je toen besloten? Alvast bedankt voor de reacties.

ik vraag me af wat je zat bent: je vriendje of de sleur? je zegt namelijk dat je nooit meer uit gaat omdat je vriendengroep ook altijd thuis op de bank zit en niet meer uit gaat.
idd verliefd zijn gaat over in houden.
tip ga een een weekend weg, ga iets raars doen, ga uit etc en kijk of dat helpt
pi_8779620
Als je al zolang met die twijfels zit, denk je dan niet dat het voor jezelf eigenlijk al duidelijk is? Ik begrijp heel goed dat je misschien het gevoel hebt dat je na het verbreken van je relatie alleen op de wereld staat, maar dat blijkt vaak absoluut niet zo te zijn... En het aanhouden omdat je bang bent geen nieuwe liefde meer te ontmoeten, is ten eerste onzin, omdat dat wel degelijk weer zal gaan gebeuren en ten tweede is het niet eerlijk tegenover je vriend...
Succes in ieder geval!
Ik maak geen fouten. Ik beperk mij tot blunders.
pi_8780233
quote:
Op donderdag 27 februari 2003 09:09 schreef Keffo- het volgende:
(Stel hij belt NU of ik langskom, wat zeg ik dan)

Ja - aanhouden
Nee - uitmaken

ehm, het kan toch ook dat je een keertje gewoon de puf niet hebt of gewoon geen zin hebt... dan hoef je het niet gelijk uit te maken...
"the best way to predict the future, is to invent it..."
pi_8829887
quote:
Op vrijdag 28 februari 2003 19:31 schreef Mo6 het volgende:

[..]

ehm, het kan toch ook dat je een keertje gewoon de puf niet hebt of gewoon geen zin hebt... dan hoef je het niet gelijk uit te maken...

Nope, ookal ben je moe, als je echt gek bent op iemand mag deze persoon ALTIJD langskomen!
Niets is minder dan meer
pi_8830024
quote:
Op vrijdag 28 februari 2003 19:31 schreef Mo6 het volgende:

[..]

inderdaad. Soms heb je gewoon wat tijd voor jezelf nodig.
pi_8830262
Je ken ook gewoon ff zeggen tegen hem dat je wat tijd voor jezelf nodig heb, en dus ff een pauze erin doet om te kijken wat je nou precies wil, dit ook gewoon eerlijk tegen hem zeggen.
Lambo of Rekt
  maandag 3 maart 2003 @ 13:30:25 #34
47614 BlackOrchid
I'm replaceable
pi_8832874
Herkenbaar hoor! Ik denk dat een pauze waarin je mekaar niet ziet maar wel spreekt bijvoorbeeld over telefoon/sms/email wel werkt om de relatie van een afstandje te bekijken. Mis je hem gigiantisch en wil je bij hem zijn dan zou ik het aan houden en samen er eens goed over praten. Mis je hem totaal niet en vind je het heerlijk zo zonder hem, tja dan uitmaken..

Succes!

BlaBla mettul
BlaBla heersch
Blablablabla
Gay!
pi_8833603
quote:
Op maandag 3 maart 2003 11:10 schreef Keffo- het volgende:

[..]

Nope, ookal ben je moe, als je echt gek bent op iemand mag deze persoon ALTIJD langskomen!

Mwa niet echt hoor, ik heb er soms ook echt geen zin in. Dan lig ik lekker in bed tv te kijken ofzow.. Dan hoeft mijn vriendin niet echt langs te komen ofzow...
Hallowww
  maandag 3 maart 2003 @ 14:39:29 #36
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_8834605
het feit dat je al denkt over je relatie uitmaken is niet goed
dus dan kun jehet beter uitmaken
als je echt van hem hield zou je nameljik niet met die gedachte spelen
  maandag 3 maart 2003 @ 14:42:10 #37
35633 scope-online
poogt een waging..
pi_8834659
quote:
Op maandag 3 maart 2003 14:39 schreef amaranta het volgende:
het feit dat je al denkt over je relatie uitmaken is niet goed
dus dan kun jehet beter uitmaken
als je echt van hem hield zou je nameljik niet met die gedachte spelen
dat slaat ook nergens op, er zijn altijd wel tegenslagen in je leven waardoor je het misschien ff niet ziet zitten, dus..... maar idd niet GELIJK uitmaken maar goed nadenken en SAMEN pratn
scientists tell us that the fastest animal on earth, with a top speed of 120 ft/sec, is a cow that has been dropped out of a helicopter..[br][br][url=http://www.scope-online.tk]website[/url], check m'n eigengemaakte producties!
  maandag 3 maart 2003 @ 14:55:24 #38
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_8834906
quote:
Op maandag 3 maart 2003 14:42 schreef scope-online het volgende:

[..]

dat slaat ook nergens op, er zijn altijd wel tegenslagen in je leven waardoor je het misschien ff niet ziet zitten, dus..... maar idd niet GELIJK uitmaken maar goed nadenken en SAMEN pratn

NATUURLIJK
slaat het ergens op, als je relatie goed is dan denk je niet: goh zou ik het uitmaken?
Als je al nadenkt over "zal ik t uimaken of niet", dan zit er toch iets niet goed in die relatie?
Dan kun je het net zo goed uitmaken....
aan het lijntje houden heet dat met andere woorden
en ze zegt het zelf...ze maakt het niet uit omdat ze bang is dat ze geen ander vind
dus: DUBBEL aan het lijntje houden
pi_8835620
Nou, om bij de eerste beste twijfel het maar gelijk uit te maken lijkt me geen oplossing. Als er relaties bestaan zonder twijfel dan vraag ik me af wat voor een personen dat zijn. "Ik denk dus ik ben in de war" heeft iemand als ondertitel op Fok geloof ik. Dat klopt wel een eind, mensen kunnen denken en van denken kan twijfel ontstaan.

Pas als de twijfel de overhand neemt, of als de enige reden om er maar mee door te gaan is: "ik vind nooit meer iemand" dan zijn er gegronde redenen om aan het voortbestaan van de relatie echt aan de kaak te stellen.

Ik zou het wel uitspreken overigens, anders stapelt het maar intern op. En opkroppen is nooit verstandig. Veel wijsheid toegewenst

Voetbal?
pi_8835750
Nou mensen, ik ben afgelopen dagen een weekendje weg geweest met mijn vriend. En het heeft wel iets geholpen. Ik merk dat ik een paar dagen terug echt in een dip zat, dit is nu wel over. Ik heb nu meer plezier in mijn relatie en ik denk wel dat het weer goed zit. Ik heb het ook met hem over mijn twijfels gehad en we hebben er goed over gepraat. Ik zie nu wel hoe het verder gaat. In ieder geval bedankt voor de reacties.
  maandag 3 maart 2003 @ 16:38:54 #41
49017 Reneuh
Met je hoof
pi_8837193
quote:
Op maandag 3 maart 2003 15:34 schreef Lili_0 het volgende:
Nou mensen, ik ben afgelopen dagen een weekendje weg geweest met mijn vriend. En het heeft wel iets geholpen. Ik merk dat ik een paar dagen terug echt in een dip zat, dit is nu wel over. Ik heb nu meer plezier in mijn relatie en ik denk wel dat het weer goed zit. Ik heb het ook met hem over mijn twijfels gehad en we hebben er goed over gepraat. Ik zie nu wel hoe het verder gaat. In ieder geval bedankt voor de reacties.
Das mooi om te horen. In ieder geval, ben eerlijk tegen hem, want nix is erger dan er achteraf achter komen dat je vriendin al een tijdje nix meer voor je voelt (ik spreek uit eigen ervaring). Mooi dat het weer ok is
I spoke proper England since I was a children.
  maandag 3 maart 2003 @ 18:59:41 #42
16842 PsYcHeDeLiC
HaaizeideHaaiHooizeihetHooi
pi_8839609
quote:
Op woensdag 26 februari 2003 18:07 schreef Miesjel het volgende:
dat wou ik zeggen ja..
Geef mij maar een joint, zei de goudvis, dan word ik haai.
  maandag 3 maart 2003 @ 19:09:47 #43
39446 303
(C) Roland
pi_8839799
quote:
Op maandag 3 maart 2003 15:34 schreef Lili_0 het volgende:
tuurlijk schat, de overtuiging springt er vanaf. Succes in iedergeval.
Installing a new program will always screw up at least one old one.
pi_8900545
Zo zie je maar praten helpt!
http://forum.body-fitness.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')