Normaal ben ik niet zo fanatiek in topics openen, maar nu wil ik toch jullie mening graag horen.
Ik heb nu 15 maanden een vriend, maar de laatste tijd weet ik niet meer precies wat ik voor hem voel. Ik heb steeds tegenstrijdige gevoelens. Op het ene moment ben ik er zeker van dat ik het uit moet maken omdat er toch niet veel toekomst meer in zit en omdat ik aan mijn gevoelens voor hem twijfel, maar op het andere moment kan ik mezelf wel voor mijn kop slaan dat ik zo gedacht heb. Dan is hij gewoon weer veel te lief en goed voor me en ben ik bang dat als ik het uitmaak nooit meer iemand vind die zoveel om me geeft en voor me over heeft als hij.
Ik weet gewoon niet echt wat ik moet doen. Als ik het uitmaak ben ik ook bang om nooit meer iemand tegen te komen want uitgaan doe ik niet vaak meer, iedereen heeft een vriend uit mijn vriendengroep en die zitten op zaterdag ook liever op de bank....
Maar dat doet er verder niet echt veel toe, ik weet gewoon niet meer wat ik voel en dat is al een paar maanden zo.
Hebben jullie ook weleens zoiets meegemaakt en zo ja wat heb je toen besloten? Alvast bedankt voor de reacties.
Wees kritisch, vraag jezelf af: gaat het echt om je vriend? Om zijn persoonlijkheid, om hoe hij is? Wil je niet zonder hem of wil je niet zonder een relatie in het algemeen? Dat zijn belangrijke dingen waar je over na moet denken.
Uitmaken dus, succes.
Ze deed voorkomen dat alles goed was en we hadden serieuze plannen om samen te wonen we hadden gouden ringen gekocht.
Het is niet eerlijk tegenover je vriend om geen openkaart te spelen.
Als het enige wat je tegenhoudt alleen zijn is moet je t uitmaken.
Dan is er zowiezo geen kans op een goede relatie.
Als je daadwerkelijk nog van hem houdt dan zou ik eens goed met hem praten.
Wat je ook doet ik wens je veel sterkte maar ik denk dat ik meer aan de kant van je vriend sta.
(ps. Richard aka ChaoZz je bent gwoon een eikol net zoals mij alleen dus nie piepen.)
quote:Dat moet eigenlijk ook geen reden zijn hè. Je hebt een relatie omdat je dat allebei wil, niet omdat de één niet wil dat het uitgaat terwijl de ander dat eigenlijk wel wil.
Op woensdag 26 februari 2003 18:13 schreef Lili_0 het volgende:
Ik heb het er al twee keer met hem over gehad. En beide keren flipte hij bijna, hij kon het niet geloven dat mijn gevoelens waren verandert en hij wilde het absoluut niet dat ik het uit ging maken. Hij ziet ons zelfs al met kinderen enzo....
quote:Als je echt om iemand geeft dan weet je dat en hoef je niet te twijfelen.
Op woensdag 26 februari 2003 18:02 schreef Lili_0 het volgende:
Ik heb nu 15 maanden een vriend, maar de laatste tijd weet ik niet meer precies wat ik voor hem voel. Ik heb steeds tegenstrijdige gevoelens.
quote:
Dan is hij gewoon weer veel te lief en goed voor me en ben ik bang dat als ik het uitmaak nooit meer iemand vind die zoveel om me geeft en voor me over heeft als hij.
Dat eerst is onzin, want er zijn zoveel jongens lief (ik bijvoorbeeld ). Het tweede is natuurlijk helemaaaal onzin. Je kiest een jongen niet omdat hij zoveel om jou geeft, maar omdat jij zoveel om hem geeft. (En dan hoop je daarna dat het wederzijds is).
quote:Zie mijn eigen topic.
Als ik het uitmaak ben ik ook bang om nooit meer iemand tegen te komen want uitgaan doe ik niet vaak meer,
Ik heb een tijdje precies zo gedacht als jij nu.
Je relatie wordt er echt niet beter op als je steeds zo twijfelt...
daardoor zul je niet meer zo intens kunnen genieten als vroeger...
Je moet het niet aan houden omdat je bang bent dat je nooit meer iemand ziet. Ga lekker bij een sportvereniging of neem een baantje. Wedden dat je daar leuke mensen tegenkomt die wel gezellig met je uit willen!
quote:Ik zou het erg egoïstisch vinden als je om deze reden bij je vriend blijft.. Hij is geen speelbal die je kan gebruiken totdat je iemand anders tegenkomt..
Als ik het uitmaak ben ik ook bang om nooit meer iemand tegen te komen want uitgaan doe ik niet vaak meer, iedereen heeft een vriend uit mijn vriendengroep en die zitten op zaterdag ook liever op de bank.....
Als je echt zo aan deze relatie twijfelt, dan moet je er een punt achter zetten.. maar je moet niet je vriend en jezelf voor de gek houden..
Daar schiet je beiden niets mee op..!
Just my 2 cents..
dus ik zou zeggen denk er nog even over na en beslis niet te snel. Probeer er wel met je vriend over te praten.
maar denk er ook niet te lang over na want dan hou je ze zelf en vooral je vriend heel erg voor de gek en dat is ook geen doen.
sterkte
Uitmaken
op die manier kom je er heel snel achter of dit de relatie is die jij wilt of dat je misschien toch beter een nieuwe vlam op kunt zoeken.
(Stel hij belt NU of ik langskom, wat zeg ik dan)
Ja - aanhouden
Nee - uitmaken
quote:Bij twijfel: uitpraten
Op woensdag 26 februari 2003 18:07 schreef Miesjel het volgende:
Bij twijfel: uitmaken.
Uitmaken kan altijd nog.
hoop het bij jou ook!
Ik kan me de situtatie goed indenken, heb het zelfde meegemaakt, alleen was Ikje verloofd en all. Ik heb voor mezelf zijn plus en minpunten op geschreven. Hij had meer minpunten als pluspunten. Ik kon het toch niet uitmaken.
Ik heb daarna nog een half jaar aangeklungellt, totdat iemand mij de vraag stelde: ben je bang om alleen te zijn?
en voor mij was dat het licht. Ik was bang om weer alleen verder te moeten, ik dacht dat ik het niet alleen zou kunnen. Ik was bang dat dit mijn enige kans op huisje boompje beestje zou zijn.
Toen ik besefte dat ik bij hem bleef om het feit van een relatie hebben en niet zozeer om hem, wist ik dat ik het uit moest maken. Voor mij, maar zeker ook voor hem.
Ik ben nu 1,5 jaar verder en nog steeds single, en ik heb nog geen minuut spijt gehad van mijn besluit. Die goede gozer komt vanzelf wel, en anders niet.. Ik kan prima voor mezelf zorgen, en plezier heb ik ook zeker.
Heel veel sterkte, en wees vooral eerlijk tegen jezelf!!!
Groetjes
quote:ik vraag me af wat je zat bent: je vriendje of de sleur? je zegt namelijk dat je nooit meer uit gaat omdat je vriendengroep ook altijd thuis op de bank zit en niet meer uit gaat.
Als ik het uitmaak ben ik ook bang om nooit meer iemand tegen te komen want uitgaan doe ik niet vaak meer, iedereen heeft een vriend uit mijn vriendengroep en die zitten op zaterdag ook liever op de bank....
Maar dat doet er verder niet echt veel toe, ik weet gewoon niet meer wat ik voel en dat is al een paar maanden zo.Hebben jullie ook weleens zoiets meegemaakt en zo ja wat heb je toen besloten? Alvast bedankt voor de reacties.
quote:ehm, het kan toch ook dat je een keertje gewoon de puf niet hebt of gewoon geen zin hebt... dan hoef je het niet gelijk uit te maken...
Op donderdag 27 februari 2003 09:09 schreef Keffo- het volgende:
(Stel hij belt NU of ik langskom, wat zeg ik dan)Ja - aanhouden
Nee - uitmaken
quote:Nope, ookal ben je moe, als je echt gek bent op iemand mag deze persoon ALTIJD langskomen!
Op vrijdag 28 februari 2003 19:31 schreef Mo6 het volgende:[..]
ehm, het kan toch ook dat je een keertje gewoon de puf niet hebt of gewoon geen zin hebt... dan hoef je het niet gelijk uit te maken...
quote:inderdaad. Soms heb je gewoon wat tijd voor jezelf nodig.
Op vrijdag 28 februari 2003 19:31 schreef Mo6 het volgende:[..]
ehm, het kan toch ook dat je een keertje gewoon de puf niet hebt of gewoon geen zin hebt... dan hoef je het niet gelijk uit te maken...
Succes!
quote:Mwa niet echt hoor, ik heb er soms ook echt geen zin in. Dan lig ik lekker in bed tv te kijken ofzow.. Dan hoeft mijn vriendin niet echt langs te komen ofzow...
Op maandag 3 maart 2003 11:10 schreef Keffo- het volgende:[..]
Nope, ookal ben je moe, als je echt gek bent op iemand mag deze persoon ALTIJD langskomen!
quote:dat slaat ook nergens op, er zijn altijd wel tegenslagen in je leven waardoor je het misschien ff niet ziet zitten, dus..... maar idd niet GELIJK uitmaken maar goed nadenken en SAMEN pratn
Op maandag 3 maart 2003 14:39 schreef amaranta het volgende:
het feit dat je al denkt over je relatie uitmaken is niet goed
dus dan kun jehet beter uitmaken
als je echt van hem hield zou je nameljik niet met die gedachte spelen
quote:NATUURLIJK
Op maandag 3 maart 2003 14:42 schreef scope-online het volgende:[..]
dat slaat ook nergens op, er zijn altijd wel tegenslagen in je leven waardoor je het misschien ff niet ziet zitten, dus..... maar idd niet GELIJK uitmaken maar goed nadenken en SAMEN pratn
Pas als de twijfel de overhand neemt, of als de enige reden om er maar mee door te gaan is: "ik vind nooit meer iemand" dan zijn er gegronde redenen om aan het voortbestaan van de relatie echt aan de kaak te stellen.
Ik zou het wel uitspreken overigens, anders stapelt het maar intern op. En opkroppen is nooit verstandig. Veel wijsheid toegewenst
quote:Das mooi om te horen. In ieder geval, ben eerlijk tegen hem, want nix is erger dan er achteraf achter komen dat je vriendin al een tijdje nix meer voor je voelt (ik spreek uit eigen ervaring). Mooi dat het weer ok is
Op maandag 3 maart 2003 15:34 schreef Lili_0 het volgende:
Nou mensen, ik ben afgelopen dagen een weekendje weg geweest met mijn vriend. En het heeft wel iets geholpen. Ik merk dat ik een paar dagen terug echt in een dip zat, dit is nu wel over. Ik heb nu meer plezier in mijn relatie en ik denk wel dat het weer goed zit. Ik heb het ook met hem over mijn twijfels gehad en we hebben er goed over gepraat. Ik zie nu wel hoe het verder gaat. In ieder geval bedankt voor de reacties.
quote:dat wou ik zeggen ja..
Op woensdag 26 februari 2003 18:07 schreef Miesjel het volgende:
Bij twijfel: uitmaken.
quote:tuurlijk schat, de overtuiging springt er vanaf. Succes in iedergeval.
Op maandag 3 maart 2003 15:34 schreef Lili_0 het volgende:
Nou mensen, ik ben afgelopen dagen een weekendje weg geweest met mijn vriend. En het heeft wel iets geholpen. Ik merk dat ik een paar dagen terug echt in een dip zat, dit is nu wel over. Ik heb nu meer plezier in mijn relatie en ik denk wel dat het weer goed zit. Ik heb het ook met hem over mijn twijfels gehad en we hebben er goed over gepraat. Ik zie nu wel hoe het verder gaat. In ieder geval bedankt voor de reacties.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |