abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8734287
Wat kan ik me daar kwaad om maken zeg.. vrienden (of mensen) die altijd overal bij zijn, en krijgen ze een vriendin (of vriend) en je ziet ze helemaal NOOIT meer. Ze laten hun complete sociale leven en al hun vrienden daarbij vallen. Ze doen alleen nog maar wat hun aanhangsel wil en zitten liever saai thuis op de bank dan gezellig met vrienden in de kroeg.
Hoe kom ik hier op? In de Poll op de FP staan verschillende voorbeelde van mensen die vroeger vaak in de kroeg kwamen, en nu liever "gezellig" met hun vriendin op de bank zitten

Ik wil bij deze verklaren dat ik NOOIT zo'n triest schepsel wil worden en wil graag van jullie weten of er bij jullie wel bij zijn die zo zijn. Dan kan ik jullie een flinke verbale schop onder de kont geven.

Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_8734319
Nou ik ga zeker minder uit dan voorheen. Maar ik vind het beiden gezellig Please don't hit me!
Today we escape, we escape.......
  woensdag 26 februari 2003 @ 18:02:36 #3
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_8734334
Ik ben nooit sociaal en spontaan geweest, mag ik wel op de bank zitten?
pi_8734338
quote:
Op woensdag 26 februari 2003 18:00 schreef
Ik wil bij deze verklaren dat ik NOOIT zo'n triest schepsel wil worden en wil graag van jullie weten of er bij jullie wel bij zijn die zo zijn. Dan kan ik jullie een flinke verbale schop onder de kont geven.
Je kan zoveel willen. We spreken je over 5 jaar wel weer
pi_8734339
quote:
Op woensdag 26 februari 2003 18:00 schreef American_Nightmare het volgende:
Wat kan ik me daar kwaad om maken zeg.. vrienden (of mensen) die altijd overal bij zijn, en krijgen ze een vriendin (of vriend) en je ziet ze helemaal NOOIT meer. Ze laten hun complete sociale leven en al hun vrienden daarbij vallen. Ze doen alleen nog maar wat hun aanhangsel wil en zitten liever saai thuis op de bank dan gezellig met vrienden in de kroeg.
Hoe kom ik hier op? In de Poll op de FP staan verschillende voorbeelde van mensen die vroeger vaak in de kroeg kwamen, en nu liever "gezellig" met hun vriendin op de bank zitten

wacht maar tot je kunt kiezen tussen kroeg en een stevig potje sex
Mangs moj de koo 's bie de heurns vat'n
pi_8734350
hmm... langleve mij... ik heb m'n vriendin leren kennen IN de kroeg

we zitten dus ook ieder weekend... met al m'n vrienden en al haar vrienden ... in die kroeg

pi_8734363
quote:
Op woensdag 26 februari 2003 18:02 schreef ReSiever het volgende:

[..]

wacht maar tot je kunt kiezen tussen kroeg en een stevig potje sex

Wat een gelul.. dan neuk je maar voordat je naar de kroeg gaat.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_8734375
quote:
Op woensdag 26 februari 2003 18:04 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Wat een gelul.. dan neuk je maar voordat je naar de kroeg gaat.

relax mag erna ook dan? dan vind ik het wel ok
pi_8734377
Iedereen heeft toch zijn eigen dingen die die leuk vind... vind het niet leuk dat je dan meteen iedereen triest noemt. Ok de mensen die voorheen altijd met vrienden gingen stappen en nu niks meer samen doen vind ik ook triest ja en dan zeker als het uit is weer trug naar de vriendenclub.

Maar ik vind het heerlijk om op de bank te zitten en een filmpje te kijken, ik heb inmiddels 4 jaar een relatie en in de eerste 3 jaar zijn we nog gewoon met onze vrienden uitgegaan maar de laatste tijd is het gewoon niet zo gezellig meer in de plaatsen waar wij altijd gingen dus waarom dan niet gezellig filmpje kijken....

pi_8734383
quote:
Op woensdag 26 februari 2003 18:02 schreef jerney het volgende:
Ik ben nooit sociaal en spontaan geweest, mag ik wel op de bank zitten?
Hmm jij bent lekker dus da's goed ter vervanging voor deze ene keer.
pi_8734394
quote:
Op woensdag 26 februari 2003 18:04 schreef ReSiever het volgende:

[..]

relax mag erna ook dan? dan vind ik het wel ok

Oke, maar dan geen gezeik van "we gaan de volgende keer maar niet" als je teveel gezopen hebt en het lukt niet meer.
pi_8734398
quote:

Ik walg van gasten die schelden op gasten die een vriendin hebben. Dit is gewoon frustratie omdat je zelf te lelijk of te lomp bent om een vriendin aan de haak te slaan.
Als je zelf een vriendin had dan piepte je wel anders.
De grote kindermaker
pi_8734400
alsof in de kroeg hangen je hele leven leuk blijft...
pi_8734404
quote:
Op woensdag 26 februari 2003 18:05 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Oke, maar dan geen gezeik van "we gaan de volgende keer maar niet" als je teveel gezopen hebt en het lukt niet meer.

Ahum, hoezo? het lukt niet meer?
pi_8734413
Er is wel een verschil tussen je vrienden laten vallen en niet meer vaak uitgaan. Dat eerste is inderdaad lullig, dat tweede maak je zelf wel uit, vind ik.

Om antwoord te geven op je vraag. Ik ga inderdaad niet vaak naar de kroeg, maar dat deed ik vroeger ook niet. Vroeger ging ik misschien iets vaker uit dan nu, maar ook niet veel.

Mijn vriendinnen zie ik nog heel vaak. Met de een ga ik elke week uit eten, de ander zie ik sowieso heel vaak, want daar schrijf ik samen een eindscriptie mee (maar verder spreken we ook wel af), andere vriendinnen zie ik af en toe, die hebben het zelf ook druk, een heleboel mensen spreek ik heel erg vaak op MSN.

Ik vind het overigens niet raar dat je leven anders wordt als je ouder wordt, dat je dan minder vaak uitgaat enzo. Ik denk dat je interesses ook gewoon veranderen.

In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_8734421
quote:
Op woensdag 26 februari 2003 18:04 schreef Nadientje het volgende:
Iedereen heeft toch zijn eigen dingen die die leuk vind... vind het niet leuk dat je dan meteen iedereen triest noemt. Ok de mensen die voorheen altijd met vrienden gingen stappen en nu niks meer samen doen vind ik ook triest ja en dan zeker als het uit is weer trug naar de vriendenclub.

Maar ik vind het heerlijk om op de bank te zitten en een filmpje te kijken, ik heb inmiddels 4 jaar een relatie en in de eerste 3 jaar zijn we nog gewoon met onze vrienden uitgegaan maar de laatste tijd is het gewoon niet zo gezellig meer in de plaatsen waar wij altijd gingen dus waarom dan niet gezellig filmpje kijken....

Wat jij beschrijft is ook gewoon een heel ander verhaal. Maar veel mensen laten hun sociale leven verslonzen en als het dan eenmaal uitraakt (wat in 80% van de gevallen gebeurt) dan komen ze er opeens achter dat ze niemand meer hebben en moet je meteen weer klaar staan om ze op te nemen in je vriendengroep.. en daar baal ik van.
pi_8734429
Ah, klinkt heel bekend. En als het dan uitgaat zie je ze elke week weer en zeggen ze 'hoe kon ik ooit zonder jullie?' En zodra ze een andere vriendin krijgen verdwijnen ze weer. .
For great justice!
  woensdag 26 februari 2003 @ 18:08:10 #18
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_8734438
quote:
Op woensdag 26 februari 2003 18:05 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Hmm jij bent lekker dus da's goed ter vervanging voor deze ene keer.

Naja.. op een bepaalde leeftijd beginnen mensen vaak uitgaan niet zo interessant meer te vinden en dat komt bij de een eerder dan bij de ander.
Dat kan er ook wel iets mee te maken hebben, al zie je vaak wel dat wanneer iemand een eerste vriendin krijgt, die opeens heel veel bij haar zit i.p.v. bij z'n vrienden..

pi_8734443
quote:
Op woensdag 26 februari 2003 18:07 schreef American_Nightmare het volgende:

Wat jij beschrijft is ook gewoon een heel ander verhaal. Maar veel mensen laten hun sociale leven verslonzen en als het dan eenmaal uitraakt (wat in 80% van de gevallen gebeurt) dan komen ze er opeens achter dat ze niemand meer hebben en moet je meteen weer klaar staan om ze op te nemen in je vriendengroep.. en daar baal ik van.

Da's stom ja, maar dat is een ander verhaal dan gewoon minder interesse hebben in het uitgaan, je kunt je vrienden ook op een andere manier ontmoeten.
In deze tijd. Mag ik gewoon eerlijk zeggen dat ik nog nooit zo gelukkig ben geweest als nu?
pi_8734445
quote:
Op woensdag 26 februari 2003 18:05 schreef Mulai_Ismael het volgende:

[..]

Ik walg van gasten die schelden op gasten die een vriendin hebben. Dit is gewoon frustratie omdat je zelf te lelijk of te lomp bent om een vriendin aan de haak te slaan.
Als je zelf een vriendin had dan piepte je wel anders.

Ik heb vaak genoeg een vriendin en op het moment niet nee (althans geen reguliere vriendin ). En al had ik er een dan zou ik nog steeds gewoon op stap gaan en zeker niet m'n vrienden verwaarlozen.
  woensdag 26 februari 2003 @ 18:09:02 #21
19105 Noayla_
Love me tender
pi_8734452
Het wordt nog erger als ze babies krijgen; plotseling kunnen en willen ze nergens anders meer over praten en is er voor andermans zieleroerselen geen belangstelling meer...

Vooral met de moeders valt nauwelijks meer wat af te spreken omdat ze toch liever bij hun kind thuisblijven dan dat ze het aan de vader overlaten.

Ik begrijp heel goed dat het krijgen van een kind een intense ervaring is maar er zijn mensen die na het krijgen van een kind een soort blijvende tunnelvisie ontwikkelen.

For every graveyard in the moonlight, there's a junkyard in the sun...
  woensdag 26 februari 2003 @ 18:09:41 #22
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_8734463
quote:

Kan me er ook dood aan ergeren. Twee vrienden van me zijn al zo en een derde lijkt ook die kant op te gaan.
.
pi_8734495
quote:
Op woensdag 26 februari 2003 18:08 schreef jerney het volgende:

[..]

Naja.. op een bepaalde leeftijd beginnen mensen vaak uitgaan niet zo interessant meer te vinden en dat komt bij de een eerder dan bij de ander.
Dat kan er ook wel iets mee te maken hebben, al zie je vaak wel dat wanneer iemand een eerste vriendin krijgt, die opeens heel veel bij haar zit i.p.v. bij z'n vrienden..

Maar het is gelul dat iemand van 18 t/m 22 zou zeggen "ik ben een beetje het uitgaan ontgroeid".. da's gewoon een slap excuus om te gebruiken wanneer je je vrienden niet hoeft te zien en gewoon bij je vriendin op de bank wilt hangen.. Ik kan me voor stellen als je rond de 30 bent dat je zegt dat het uitgaan niet meer zo hoeft..
  woensdag 26 februari 2003 @ 18:13:14 #24
11170 jerney
Een goedkoop avonturier
pi_8734527
quote:
Op woensdag 26 februari 2003 18:11 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Maar het is gelul dat iemand van 18 t/m 22 zou zeggen "het uitgaan past niet meer bij mijn leeftijd".. da's gewoon een slap excuus om te gebruiken wanneer je je vrienden niet hoeft te zien en gewoon bij je vriendin op de bank wilt hangen.. Ik kan me voor stellen als je rond de 30 bent dat je zegt dat het uitgaan niet meer zo hoeft..

Naja.. past niet bij je leeftijd.. als je op je 40ste nog de behoefte hebt om naar strictly techno te gaan, moet je dat vooral doen

Bij mij is het het laatste jaar ook een heel stuk minder geworden hoor en ik ben even oud als jij. Af en toe heb ik nog wel eens zin om even uit te gaan, maar lang niet zoveel als een aantal jaar geleden.

pi_8734532
quote:
Op woensdag 26 februari 2003 18:08 schreef American_Nightmare het volgende:

[..]

Ik heb vaak genoeg een vriendin en op het moment niet nee (althans geen reguliere vriendin ). En al had ik er een dan zou ik nog steeds gewoon op stap gaan en zeker niet m'n vrienden verwaarlozen.

Dat geloof ik dus niet.
De grote kindermaker
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')