Vorige delen van Club Pannonica: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8.
Voor de echte jazzliefhebbers zijn de live-opnames nog steeds beschikbaar: 19 november Chet Baker; 1 december Joe Henderson; 2 december Dutch Swing College Band, met als speciale gasten Peter Schilperoort, Johnny Meyer en Rita Reys; 3 december Steven Bernstein's Sex Mob; 22 december James Chance & The Contortions (afluisteren met RealPlayer, gratis te downloaden).
* HarinKIE moet nog een hoop leren, maar denkt dat Torp tevreden kan zijn. Hij heeft zijn instructies zorgvuldig gelezen. Nauwkeuriger dan P. zelfs, maar ja, die moest immers met de trein mee.
[Dit bericht is gewijzigd door HarinKIE op 24-12-2000 15:06]
Kunnen we deze niet boven de deur hangen?
Kan iedereen zien waar de aktie is.
Lekker bakkie gaat er met dit weer altijd in.
Ik hoop wel op een beetje aanloop op kerstavond.
Zeg, ik ken een barman, die heeft een tijdje vastgezeten.
Schijnt vanavond naar huis te mogen.
Misschien kunnen we hem een baantje aanbieden.
Is dat bord niet wat groot?
Maar je maakt me nieuwsgierig!
[Dit bericht is gewijzigd door HarinKIE op 24-12-2000 14:54]
Je bedoelt: de Sjors?
* HarinKIE gruwelt al bij de gedachte. Begon hij zich een beetje op z'n gemak te voelen vanmiddag, en dan dat weer.
*het is snertweer, misschien moeten we lekkere erwtensoep maken.
grrr#$%^&*(@#&*()%# Jezus... wat een bord staat hier!
Wie heeft dat nu weer op de kop getikt??
* alba kijkt zoekend om haar heen
* HarinKIE pakt z'n houtjetouwtjejas van de kapstok.
Kom, ik ga maar weer eens verder.
Een prettige dag, nog! Dag Suirad, dag Alba!
Maar ik zag dat je ijverig ingepakt hebt.. Je bent Roache toch niet vergeten? Die zat te slapen bij de open haard. Ik geef toe, ik had er een dekentje over heen gedaan, tegen de koud.
* alba wenst HarinKIE dag.
Vergeet je het bovenste houtjetouwtje niet? Het is fris buiten.
Natuurlijk vergeten.
Maar de sleutel zit nog in het slot.
Komt hopelijk wel goed.
*Suirad gaat de keuken in, en probeert wat in de pannen te smijten.
Kan ik je nog wat inschenken ondertussen?
Ik neem een lekker portje.
*alba loopt nog effe naar de oude club en komt weer binnen met een steekwagentje. Hierop staat een luie stoel, met daarin een man in een dekentje
Oja, en ik heb Roache effe opgehaald. Inderdaad hij stond nog gewoon voor de kachel. Best gezellig eigenlijk zo'n roache-boom in de kroeg: .
Ik laat hem nog effe staat. Nou laat maar lekker verder slapen in deze nieuwe club. Ik verwacht dat ie wakker wordt rond 18.00 uur.
[Dit bericht is gewijzigd door alba op 24-12-2000 16:18]
Yo Roache!!!
*alba is van de harde techniek
Nou jongen.. succes, het sneeuwt nog niet, hoop dat je niet insneeuwt vannacht, maar ik moet naar huis, bb kijken. De tv in de club is namelijk stuk....
*Roache kreunt nog even, maar laat het voor wat het is
Hee Roache, jeemig wat heb jij een werk van je kerst outfit gemaakt, gaaf zeg, je ziet er fantastisch uit!
*Bep verdwijnt met pan de keuken in
Ik hoop dat ik even kan douchen.
Wat hoor ik toch voor lawaai uit de keuken komen?
Hai Suirad, kom je op de geur van de soep af, o je hebt al soep gegeten vandaag, ja maar deze is wel een tikkie anders dan die van het Leger des Heils, ik laat je er straks wel een koppie van proeven, nog een half uurtje en dan is de soep klaar.
Je trui heeft ook meegegeten zie ik, doe maar ff uit dat ding, dan geef ik 'm wel snel een soppie.
*Bep pakt het Sinterklaaspak wat nog in het kantoortje hangt en geeft het aan Suirad om zolang aan te trekken.
Of misschien toch ook maar een portje.
Kanonne wat een pokkeherrie zeg, met al die koters!
*Bep, roept de kids, reikt hun jasjes aan, helpt hier met een moeilijke rits, snuit daar een neusje, opent de buitendeur en zwaait nog een tijdje naar de uitgelaten bende tot ze uit het zicht zijn verdwenen.
Zo hehe, da's beter, wie lust 'r een koppie soep!?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |